Katolicka moda

Data: 2013-08-18 10:25:47
Autor: leszek niewiadomski
Katolicka moda
Am 18.08.2013 10:10, schrieb leszek niewiadomski:

Sprawdzilem jeszcze dokladnie, bo moze cos sie zmienilo i szwabskie
wydawnictwo z Augsburga WELTBILD dostalo sie w niepowolane rece. Ale
nie. Weltbild nalezy nadal w 100 procentach do niemieckiego kosciola
katolickiego. Watpliwosci moje wynikaly z kontrowersji sprzed pieciu
lat, kiedy to w kregach katolickich poddano krytyce polityke wydawnictwa
za rozpowszechnianie ksiazek erotycznych, ezoterycznych, propagujacych
gwalt, magie i satanizm.
Teraz czytajac cos dopadla mnie reklama gustownych wdzianek dla pan i
panow. Moze kupicie sobie cos takiego?

http://www.weltbild.de/1/trachtenmode/trachtenkleidung.html?wea=8064723

http://www.weltbild.de/media/ab/1/064775946-stockerpoint-trachten-dirndlbluse-b2025-carmenstil.jpg

http://www.weltbild.de/media/ab/1/064777124-stockerpoint-trachten-dirndlbluse-b-4095-weiss.jpg

PS. Schwaben - poludniowoniemiecki region w Bawarii i Badenii-Wirtemberdze
ln.

Przeszukalem jeszcze katalog i co ci tutejsi katolicy nam oferuja?
Harry Potter w calosci, Dan Brown rowniez, markiz de Sade w roznych jezykach, Leopold von Sacher-Masoch (ten od masochizmu) itd.

http://www.weltbild.de/11/Donatien+A.+Fr.+Marquis+de+Sade.html
http://www.weltbild.de/9/masoch.html?tt=1&ts=1

Strach bierze, co to bedzie jak sobie ktos ta oferte katolicka kupi?
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Katolicka moda