Katolicki g³os nienawi¶ci w twoim domu?

Data: 2017-10-03 13:39:19
Autor: Totalna Opozycja
Katolicki g³os nienawi¶ci w twoim domu?
https://wpolityce.pl/spoleczenstwo

Rewizjoni¶ci, obca agentura, lekarze to z³odzieje, czarny protest to zdrada Polski, in vitro jest be bardziej niz HGW, III RP to komuna, GW rozw¶cieczona, rozwody plag±, Jojo prawdê ci powie, Kasia Tusk to czarownica, ¿erowanie na ¶mierci dziecka, trup geja, Szwedzi uciekaj± do Polski przed imigrantami, itp itd s³ownictwo katolickich mediów!

CL

Data: 2017-10-03 14:25:53
Autor: silvio balconetti
Am 03.10.2017 um 13:39 schrieb Totalna Opozycja:
[...]

Pisze czasem "katolicki narodowy socjalizm" i wielu na mnie pluje, bo jak mozna, na faszyzm to inni maja patent, a my Chrystus narodow, przedmurze itd.

>a im bardziej bezsensowny twój zgon siê wydaje
tym gorêtsze sk³adaj dziêki ¿e jeste¶ Polakiem

naród tylko ten zwyciê¿a razem ze swym Bogiem
który poca³unkiem ¶mierci ma znaczon± g³owê<

http://wojciechwencel.blogspot.de/2010/04/in-hora-mortis.html

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-10-03 14:33:18
Autor: A. Filip
Katolicki g³os nienawi¶ci w twoim domu? [musi byæ gorszy od g³osu totalnej nienawi¶ci w jego domu! ;-) ]
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> pisze:
[...]

Poda¿ pod±¿a za popytem?  Kapitalizm ci siê komuchu jeden nie podoba? ;-)

Data: 2017-10-04 09:47:26
Autor: Totalna Opozycja
Katolicki g³os nienawi¶ci w twoim domu? [musi byæ gorszy od g³osu totalnej nienawi¶ci w jego domu! ;-) ]
U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:anfi+kfvh5dyxvf-ha32@buntownik.pl...
[...]

Komuchów to ty masz w rodzinie. Masz co¶ do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON na drzewo!

CL

Data: 2017-10-07 10:00:38
Autor: Budzik
[...]

Popyt na takie warto¶ci? :(
A tobie?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Katolicki g³os nienawi¶ci w twoim domu?