Katolicki masaż zbliżający do boga

Data: 2011-05-05 22:22:38
Autor: Grzegorz Z.
Katolicki masaż zbliżający do boga
Duchowny Antonio Cortes, który molestował młodego chłopca został skazany na
rok więzienia w zawieszeniu na trzy lata przez sąd w Kaliforni (USA). Nie
pójdzie w związku z tym do więzienia - informuje portal mercurynews.com

W kwietniu 2009 roku chłopak był molestowany przez wielebnego, pod
pretekstem masażu, który miał zbliżyć chłopaka do Boga. Potem młody
mężczyzna nie mógł poradzić sobie z piętnem, jakie wywarły na nim te
przykre wydarzenia i kilka razy próbował się zabić.

- Czułem się winny, że nie zrobiłem nic, aby go powstrzymać. Widzę go i
słyszę wszędzie. Mam nawet koszmary, w których się pojawia - tłumaczył
molestowany chłopak.

Mimo tego, że duchownemu udowodniono przestępstwo na tle seksualnym, to
został skazany tylko na rok więzienia w zawieszeniu na trzy lata.

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/usa-ksiadz-molestowal-chlopca-uniknie-kary,1,4263160,wiadomosc.html

Data: 2011-05-05 22:27:39
Autor: Przemysław W
Katolicki masaż zbliżający do boga

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał

Mimo tego, że duchownemu udowodniono przestępstwo na tle seksualnym, to
został skazany tylko na rok więzienia w zawieszeniu na trzy lata.

Wygląda na to, że w USA czarne bydło też stoi ponad prawem. Tfu!

Przemek

--

"W "Gazecie" Janicki ujawnił, że płk Florczak kilka miesięcy przed tragedią przeczuwał, że do niej dojdzie. W prokuraturze szef BOR zeznał, że pułkownik fatalnie oceniał współpracę z kancelarią prezydenta Lecha Kaczyńskiego. "Szefie, kiedyś dojdzie do tragedii i zginie wiele niewinnych osób"- miał powiedzieć po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."

Data: 2011-05-05 14:04:38
Autor: matador
On 5 Maj, 22:27, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Wygląda na to, że w USA czarne bydło też stoi ponad prawem. Tfu!

Biały baranie, napisz pozew - podaj precedens, zapłać kasę adwokatowi
- załatw sprawę !!!

matador.

Data: 2011-05-05 23:15:42
Autor: u2
W dniu 2011-05-05 23:04, matador pisze:
Wygląda na to, że w USA czarne bydło też stoi ponad prawem. Tfu!
Biały baranie, napisz pozew - podaj precedens, zapłać kasę adwokatowi
- załatw sprawę !!!

Przecież to "koszerny" debil, ktorego wyrzucili z jehowych :)

Data: 2011-05-05 14:19:19
Autor: matador
On 5 Maj, 23:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Bia y baranie, napisz pozew - podaj precedens, zap a kas adwokatowi
> - za atw spraw !!!

Przecie to "koszerny" debil, ktorego wyrzucili z jehowych :)

Biedny facet...

matador.

Data: 2011-05-05 14:27:03
Autor: Hans Kloss
On 5 Maj, 23:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Przecie to "koszerny" debil, ktorego wyrzucili z jehowych :)
To jehowcy też nie tolerują homosiów? Bo onegdaj to chyba zgrzesio się
żalił że go mąż zostawił...
J-23

Data: 2011-05-05 14:31:22
Autor: matador
On 5 Maj, 23:27, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

To jehowcy też nie tolerują homosiów? Bo onegdaj to chyba zgrzesio się
żalił że go mąż zostawił...

Smutku ty mój...

A Sikorski pisze donosy.

PRL.

Pozdrawiam,

matador.

Data: 2011-05-05 23:29:22
Autor: u2
W dniu 2011-05-05 23:27, Hans Kloss pisze:
On 5 Maj, 23:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Przecie to "koszerny" debil, ktorego wyrzucili z jehowych :)
To jehowcy też nie tolerują homosiów? Bo onegdaj to chyba zgrzesio się
żalił że go mąż zostawił...
J-23

No właśnie chwalił się również, że go pogonili z jehowych. Słusznie
zresztą :)

Data: 2011-05-06 00:02:32
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Pana Kaweckiego???

Mnie wyrzucili z jehowych, nie jego!

Dupku.

Data: 2011-05-06 07:50:53
Autor: Przemysław W
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:bfe50470-5e63-48da-b3ff-d57203995cf0e26g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Gdybyś miał elementarne pojęcie o prawie, to nie napisałbyś tych idiotyzmów.

Przemek