Katolickie Stowarzyszenie im. św. Lidii Pijanej

Data: 2009-08-20 18:42:28
Autor: Grzegorz Z.
Katolickie Stowarzyszenie im. św. Lidii Pijanej
Lidia W. miała 1,6 promila alkoholu. W Piwnicznej przebywała jako opiekunka
ośmiorga dzieci w wieku 8-13 lat ze świnoujskiej świetlicy Stowarzyszenia
Opieki nad Dziećmi im Świętej Urszuli Ledóchowskiej.

Wczoraj po godzinie 21 Lidia W. wracała z dziećmi do miejsca, w którym
mieszkali. Wcześniej w towarzystwie znajomego piła alkohol. Idąc drogą
upadła i uderzyła głową o jezdnię. Jedno z dzieci wezwało pogotowie. Lidię
W. z obrażeniem głowy przewieziono do szpitala w Nowym Sączu. Lekarz
powiadomili policję, a ta prokuraturę.

- Kobieta po opatrzeniu rany za zgodą lekarza, została przewieziona do
policyjnej izby zatrzymań - mówi asp. szt. Beata Frohlich z policji w Nowym
Sączu. - Prawdopodobnie usłyszy zarzut narażenia na niebezpieczeństwo
utraty życia lub zdrowia osób, nad którymi miała sprawować opiekę. Grozi za
to do 5 lat. (...)

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090820/SWINOUJSCIE/547079148

http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,6946565,Dzieci_bez_opieki__opiekunka_z_promilami.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=4815101

Data: 2009-08-20 20:32:40
Autor: jadrys
Grzegorz Z. pisze:

[...]

Poj..ane prawo - babka może tyle samo dostać co ci zwyrodnialcy którzy podpalili tego faceta..

Data: 2009-08-21 10:55:49
Autor: HaMMeR
Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A co pohebancu, zakladasz takie stowarzyszenie, czy tez nie wystarcza ci 'zwykle' plucie?
Co za czerwony politruk...

Data: 2009-08-21 13:42:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 21 Aug 2009 10:55:49 +0200, HaMMeR napisał(a):

A co pohebancu, zakladasz takie stowarzyszenie, czy tez nie wystarcza ci 'zwykle' plucie?
Co za czerwony politruk...

Hammek! Ale to nie ja opiekowałem się dziećmi będąc na bani!

Złapali ją na gorącym uczynku.

Data: 2009-08-21 17:41:40
Autor: HaMMeR
Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Tobie trzezwemu, nie oddalbym 'pod opieke' nawet doroslego szympansa,
ze o dzieciach nawet nie wspominam...

Data: 2009-08-21 18:36:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 21 Aug 2009 17:41:40 +0200, HaMMeR napisał(a):

Grzegorz Z. wrote:
[...]

A jakbym był wypity?

Data: 2009-08-21 19:26:34
Autor: raff
[...]

moze koze pod opieke. Nie ruszylbys jej Bilykowi ?

R.

Data: 2009-08-22 21:52:19
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 21 Aug 2009 19:26:34 +0200, raff napisał(a):

[...]

Co ty? Ekologa spod Rospudy chcesz ze mnie zrobić?

Data: 2009-08-21 23:56:42
Autor: Antenka
Katolickie Stowarzyszenie im. św. Lidii Pijanej

Ale to nie ja opiekowałem się dziećmi będąc na bani!

Złapali ją na gorącym uczynku.

Znowu retrospekcja? Krzywda wyrządzona Grzesiowi przez pijanych
rodzicieli powraca jak bumerang, co?
A ciebie na czym można złapać? Ty "święty" hipokryto!

Antenka

Data: 2009-08-22 21:53:21
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 21 Aug 2009 23:56:42 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Sprawdź w Wikipedii co to znaczy retrospekcja, specjalisto od projekcji z
przeniesieniem.

Data: 2009-08-22 13:15:46
Autor: Antenka
Katolickie Stowarzyszenie im. św. Lidii Pijanej

Sprawdź w Wikipedii co to znaczy retrospekcja

Nie muszę ci się tłumaczyć z moich skrótów myślowych. Twój problem
polega na tym, że wyszukując  w necie  news-ów o traumatycznych
przeżyciach "biednych polskich dzieci" ( bite, molestowane, otoczone
opieką przez pijanchy wychowawców itp), automatcznie dokonujesz
retrospekcji z własnego trudnego dzieciństwa. A to już nazywamy
natręctwami. Widzisz, ja nie muszę co chwilę zaglądać do słownika, by
sprawdzać znaczenie każdego używanego przeze mnie słowa, w
przeciwieństwie do ciebie, chłopczyku...

Antenka

Data: 2009-08-22 22:28:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 22 Aug 2009 13:15:46 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Sprawdź w Wikipedii co to znaczy retrospekcja

Nie muszę ci się tłumaczyć z moich skrótów myślowych.

W szkole też ich używałeś?

Data: 2009-08-22 13:34:01
Autor: Antenka
On 22 Sie, 22:28, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Nie muszę ci się tłumaczyć z moich skrótów myślowych.

W szkole też ich używałeś?

Dupek z ciebie!

Data: 2009-08-22 22:41:48
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 22 Aug 2009 13:34:01 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Ładną pogodę dzisiaj mamy.

Data: 2009-08-22 13:44:41
Autor: Antenka
On 22 Sie, 22:41, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Dupek z ciebie!

Ładną pogodę dzisiaj mamy.

Homo erectus pojebensis...

Data: 2009-08-22 22:46:11
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 22 Aug 2009 13:44:41 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

I może jeszcze "higienicznie ostrzyżony", co?

Data: 2009-08-24 08:23:59
Autor: Vic
Antenka пишет:
Nie muszę ci się tłumaczyć z moich skrótów myślowych.

....i oczywiscie semantycznych naduzyc :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-23 23:40:56
Autor: Antenka
On 24 Sie, 08:23, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Nie muszę ci się tłumaczyć z moich skrótów myślowych.

...i oczywiscie semantycznych naduzyc :)

--
plazoVic

O! Językoznawca powrócił!
Do jasnej cholery! Znowu o retrospekcję chodzi?

Retrospekcja,

1) odtwarzanie przez człowieka przeżytych zdarzeń, cofanie się myślą
wstecz.

2) w epice, a zwłaszcza w powieści przywoływanie (z punktu widzenia
bohatera) zdarzeń wcześniejszych od momentu właściwego rozpoczęcia
fabuły lub wchodzących w jej zakres czasowy, ale wcześniejszych od
chwili, w której przywołuje się zdarzenia minione, nie ukazane
bezpośrednio

GrześZ. podlega temu pierwszemu. On nieustannie cofa się myślą wstecz,
do czasów swego traumatycznego dzieciństwa, stąd dzika pogoń za news-
ami o podobnej dozie traumy: "ojciec molestował córkę", "wychowaca
znęcał się nad dziećmi w Domu Dziecka", "pijana pani opiekunką dzieci
ze świetlicy środowiskowej", czy "wyrodna matka porzuciła niemowlę". U
niego to ciągłe rozpamiętywanie nieszczęśliwego dzieciństwa stało się
natręctwem.

Antenka :-P

Data: 2009-08-24 08:50:06
Autor: Vic
Antenka пишет:
O! Językoznawca powrócił!
Do jasnej cholery! Znowu o retrospekcję chodzi?

Czemu do mnie to wszystko? Nie mam nic do twojej retrospekcji. Rzucilem tylko jeden z moich ulubionych kaczych cytatow :)

O! Psychoanalityczka powrocila!

:)

--
plazoVic

Data: 2009-08-24 00:03:44
Autor: Antenka
On 24 Sie, 08:50, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]

> ze świetlicy środowiskowej", czy "wyrodna matka porzuciła niemowlę". U
> niego to ciągłe rozpamiętywanie nieszczęśliwego dzieciństwa stało się

Ok sorry, poniosło mnie. Grześ mi imputował, że nie znam znaczenia
słów, których używam. Psychoanalityczka-amatorka..ale musisz mi
przyznać rację w tym, że chłopaka nie bez powodu wkleja tutaj news o
jednej i tej samej tematyce. Pytanie brzmi dlaczego to czyni? To jest
moja odpowiedź na jego "koszmarki", aczkolwiek może być inny powód,
którego nie wykluczam. W odpowiednim czasie "obnażę" go na psp hihi :D

Antenka

Data: 2009-08-24 09:13:39
Autor: Vic
Antenka пишет:
Psychoanalityczka-amatorka..

Coz, kobiety juz tak maja... ;)

--
plazoVic

Data: 2009-08-24 00:20:10
Autor: Antenka
On 24 Sie, 09:13, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Psychoanalityczka-amatorka..

Coz, kobiety juz tak maja... ;)

--
plazoVic

Nooo....Kobieta jest istotą skomplikowaną, a facet jakby nie patrzeć
to maszyna prosta hahaha :-)

Antenka

Data: 2009-08-24 09:44:58
Autor: mkarwan
Katolickie Stowarzyszenie im . św. Lidii Pijanej
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2f2ec206-94eb-49df-ba05-6ca661d7143932g2000yqj.googlegroups.com...

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/e919c1aab19c63ac
Robisz z gęby cholewę?

Data: 2009-08-24 00:50:48
Autor: Antenka
Katolickie Stowarzyszenie im. św. Lidii Pijanej
Nie mam gęby to po pierwsze, a swoje dyktatorskie zapędy możesz
realizować we własnym domu. Czy jasno się wyraziłam?

Antenka

Data: 2009-08-24 10:02:34
Autor: mkarwan
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:3ed2e1f1-47fd-41e2-8149-c2aac0430537l5g2000yqo.googlegroups.com...
Nie mam gęby to po pierwsze, a swoje dyktatorskie zapędy możesz
realizować we własnym domu. Czy jasno się wyraziłam?

Od kiedy to przypomnienie twojej wypowiedzi są i proste pytanie na jej temat są "dyktatorskimi zapędami"?

Zachowujesz się jak kupa http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/920f0a8168c6ea18

Data: 2009-08-24 09:51:16
Autor: Vic
mkarwan пишет:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/e919c1aab19c63ac
Robisz z gęby cholewę?

A nie slyszales maniaku niewyzyty, ze la donna e mobile...?

To sobie posluchaj. Moze ci zlagodzi obyczaje :)
http://www.lastfm.pl/music/Giuseppe+Verdi/_/Rigoletto+-+La+donna+e+mobile

--
plazoVic

Data: 2009-08-24 00:54:24
Autor: Antenka
On 24 Sie, 09:51, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
mkarwan пишет:

> [...]
> Robisz z gęby cholewę?

A nie slyszales maniaku niewyzyty, ze la donna e mobile...?

 Otóş to. A niektĂłre na dodatek są komediantkami....:D

Antenka

Ech Ĺźaden facet nie zrozumie kobiety...  : - /

Data: 2009-08-24 09:57:49
Autor: mkarwan

Data: 2009-08-24 09:59:55
Autor: mkarwan

Tak jak kupa http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/920f0a8168c6ea18

Data: 2009-08-24 10:04:53
Autor: Vic
mkarwan пишет:
Tak jak kupa http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/920f0a8168c6ea18

No ale kupy nie tlumaczy kobiecosc :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-24 10:33:23
Autor: mkarwan
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6ti9q$sc5$1mx1.internetia.pl...
mkarwan пишет:
Tak jak kupa http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/920f0a8168c6ea18

No ale kupy nie tlumaczy kobiecosc :)

Według ciebie kobieta może kłamać?

Data: 2009-08-24 02:02:21
Autor: Antenka
Katolickie Stowarzyszenie im. św. Lidii Pijanej
Według ciebie kobieta może kłamać?

Karwan, słuchaj no bracie! Nie potrzebuję twojego rozgrzeszenia -
spowiadam się u katolickiego księdza. Jeśli minąleś się z powołaniem,
to biegnij do seminarium. Może nie jest za późno.
I nie sądź, abyś i sam nie był tą samą miarą sądzony. Ty chodzący
ideale...

Antenka

Data: 2009-08-24 10:42:02
Autor: Vic
mkarwan пишет:
Według ciebie kobieta może kłamać?

Nie chodzi tu przeciez o klamstwo, lecz o rozchwianie emocjonalne i czeste zmienianie zdania :)

Na to nie ma rady, trzeba sie po prostu przyzwyczaic.

--
plazoVic

Data: 2009-08-22 00:32:08
Autor: zeusx

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:blv2sc1t8wxu.1s2gffm3p7qcl.dlg40tude.net...
[...]

Do tego doprowadza otwarcie się Koscioła na świat.
zx

Katolickie Stowarzyszenie im. św. Lidii Pijanej