Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochó wek prezydenckiej pary

Data: 2010-04-16 01:16:06
Autor: Tomy M.
Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochó wek prezydenckiej pary
Proponuję wyjaśnić jedną sprawę.
Jeżeli ktoś jest KATOLIKIEM to nie ma absolutnie o czym dyskutować
w sprawie pochówku na Wawelu.

ponieważ:

Katolicki prezydent
Katolicki Dziwisz
Katolicka katedra
Katolica rodzina
Katolicki pochówek

Gdzie tutaj widzicie sprzeczność?

Katolik NIE MA PRAWA decydować w jakimkolwiek stopniu np.
o tym co zdecydował jego kardynał i rodzina zmarłego.
Jeżeli katolik uważa że powinna być demokracja w kościele
to powienin NATYCHMIAST zmienić wiarę, bo szkoda jego
czasu.Chyba że jest głupi i naiwny ale to jego sprawa.

 KATOLICKA WIARA nie dopuszcza i nigdy nie bÄ™dzie dopuszczaÅ‚a
demokracji wśród swoich wiernych. Gdyby tak było to każde
z 10 przykazań zostałoby zlikwidowane na wniosek WIĘKSZOŚCI
bo katolicy niczym się nie różnią od ateistów pod względem
częstotliwości popełniania grzechów. Z tym że ateiści
za te grzechy nie będą się smażyć w piekle, a katolicy owszem.
(to jeden z głównych dogmatów ateistów, brak odpowiedzialności
działa jak magnes :-)

Tak więc drodzy ... KATOLICY, proponuję abyście zastanowili
się czy jesteście KATOLIKAMI? Jeżeli jesteście to nie dyskutujcie,
bo katolik nie ma o czym tutaj dyskutować.

Natomiast drodzy ATEIÅšCI. Co Was obchodzi jak MY KATOLICY
chowamy swoich zmarłych? Pojebało Wam się w głowach?
Czy ja chodzę żydów uczyć jak mają zmarłych chować i gdzie?
Co to Was kurwa obchodzi? Macie nowego prezydenta, tego to
sobie pochowacie gdzie chcecie, bo to stary UBEK, a nie katolik.

Tomy M.

Data: 2010-04-15 19:24:05
Autor: Bruner

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4bc79e38$0$19182$65785112news.neostrada.pl...

Natomiast drodzy ATEIÅšCI. Co Was obchodzi jak MY KATOLICY

ja slyszalem ze katolicy chowaja swoich zmarlych na cmetarzach

Data: 2010-04-16 01:32:11
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hq876n$dpj$1news.onet.pl...

ja slyszalem ze katolicy chowaja swoich zmarlych na cmetarzach

To źle słyszałeś ... jeżeli nie jesteś katolikiem to patrz
na część przeznaczonądla ateistów.
Jeżeli jesteś katolikiem to o wątpliwościach pochówku w krypcie
porozmawiaj ze swoim proboszczem. Zawsze znajdzie czas aby
z Tobą o tym porozmawiać.

Temat Twojego zapytania został wyczerpany.
Dziękuję i do widzenia.

Tomy M.

Data: 2010-04-16 01:49:28
Autor: Lorn
Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochówek prezyden ckiej pary
Tomy M. pisze:

[cut]

Natomiast drodzy ATEIÅšCI. Co Was obchodzi jak MY KATOLICY
chowamy swoich zmarłych? Pojebało Wam się w głowach?

Zwracając się do ateistów... Jesteś upoważniony przez proboszcza parafii do której należysz 'jako katolik' do rzucania mięsem? :>
Mam duże wątpliwości co do twojej przynależności i przekonań religijnych.

Data: 2010-04-16 04:10:13
Autor: DJ MC Donald Musk
Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochówek prezydencki ej pary
On 16 Kwi, 01:49, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Tomy M. pisze:

[cut]

> Natomiast drodzy ATEI¦CI. Co Was obchodzi jak MY KATOLICY
> chowamy swoich zmar³ych? Pojeba³o Wam siê w g³owach?

Zwracaj±c siê do ateistów... Jeste¶ upowa¿niony przez proboszcza parafii
do której nale¿ysz 'jako katolik' do rzucania miêsem? :>
Mam du¿e w±tpliwo¶ci co do twojej przynale¿no¶ci i przekonañ religijnych.

bo po prostu gowno o tym wiesz...
katolicy do rzucania miesem sa upowaznieni przez samego Boga, ktory
ludziom dal wolna wole
a syn jego za to umarl na krzyzu, znaczy umarl za katolikow bo tylko
ci co w Niego uwierza zbawieni beda...

Data: 2010-04-16 13:33:07
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:

[...]

Ka¿dy s±dzi po sobie.

katolicy do rzucania miesem sa upowaznieni przez samego Boga

.... Jak równie¿ przykazania.

ktory ludziom dal wolna wole

Woln± wolê wyboru...

a syn jego za to umarl na krzyzu

Za co? Czy¿ nie za grzechy, których katolicy powinni siê wystrzegaæ?

znaczy umarl za katolikow bo tylko
ci co w Niego uwierza zbawieni beda...

Zapomnia³e¶... i ¿a³owaæ za grzechy bêd±.

Data: 2010-04-16 16:47:43
Autor: cirrus
Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochówek prezydenckiej pary
U¿ytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:0887a2ac-6a88-4db9-b06f-400d9732dd68k33g2000yqc.googlegroups.com...
Tomy M. pisze:
[...]

Ale be³kot.

--
stevep

Data: 2010-04-16 17:13:18
Autor: Tomy M.
Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochówek prezydenckie j pary

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hq9qeq$7j1$1news.vectranet.pl...

Ale be³kot.

Dlatego nie odpowiadam, nie ma sensu.
Ja o logice, a on o wierze ... ehhh...

Tomy M.

Data: 2010-04-16 10:29:17
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hq88me$mjt$1inews.gazeta.pl...

Zwracając się do ateistów... Jesteś upoważniony przez proboszcza parafii do której należysz 'jako katolik' do rzucania mięsem? :>
Mam duże wątpliwości co do twojej przynależności i przekonań religijnych.

Ty mi chcesz grzechy wypominać?
Chcesz mnie osądzać?
Wara Ci od mojej wiary.

Tomy M.

Data: 2010-04-16 11:30:28
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:

[...]

Nie.

Chcesz mnie osądzać?

Nie.

Wara Ci od mojej wiary.

W co wierzysz?

Data: 2010-04-16 04:28:08
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Kwi, 11:30, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Tomy M. pisze:

> U¿ytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci

> Ty mi chcesz grzechy wypominaæ?

Nie.

> Chcesz mnie os±dzaæ?

Nie.

> Wara Ci od mojej wiary.

W co wierzysz?

pewnie w Tuska....

Data: 2010-04-16 06:47:31
Autor: sofu
Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochówek prezydenckiej pary

U¿ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Proponujê wyja¶niæ jedn± sprawê.
Je¿eli kto¶ jest KATOLIKIEM to nie ma absolutnie o czym dyskutowaæ
[...]

Gdzie tutaj widzicie sprzeczno¶æ?

Pytanie zasadnicze czyja w³asnoscia sa groby krolow polskich? A i same
miejsce ich pochówku?
Ja mysle, ze jednak tak groby jak i samo miejsce jest w³asnosci± Narodu
Polskiego. Jednoczesnie jest to jednak
¶wiatynia katolicka przez kosció³ zarz±dzana. Czy w zwiazku z tym KRK ma
prawo zaorac to miejsce i np. zrobic tam trawnik?
Uwa¿am, ¿e na jakikolwiek pochówek akurat w tym miejscu KRK powinien
ka¿dorazowo uzykiwaæ zgode w³adz RP.

sofu

Data: 2010-04-16 04:19:13
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Kwi, 06:47, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
U¿ytkownik "Tomy M." <t...@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:4bc79e38$0$19182$65785112news.neostrada.pl...> Proponujê wyja¶niæ jedn± sprawê.
> [...]

> Katolicki pochówek

> Gdzie tutaj widzicie sprzeczno¶æ?

Pytanie zasadnicze czyja w³asnoscia sa groby krolow polskich? A i same

wlasnoscia wlasciciela parceli czyli kosciola RK oczywiscie...

Ja mysle, ze jednak tak groby jak i samo miejsce jest w³asnosci± Narodu
Polskiego. Jednoczesnie jest to jednak
¶wiatynia katolicka przez kosció³ zarz±dzana.

to sie mylisz. Stosunki wlasnosci regulowane sa przez prawo
wiec swiatynia wcale nie jest wlasnoscia Narodu (w sensie prawnym) ale
wlasnoscia posiadacza (wlasciciela) nieruchomosci czyli tu biskupa
krakowskiego. Moralnie cala Polska nalezy do Narodu ale mowimy tu
przeciez o prawie a nawet jesli o Narodzie to z tego zbioru trzeba
wylaczyc jednak tych co glosowali na PO i protestuja przeciwko temu
pochowkowi

Czy w zwiazku z tym KRK ma
prawo zaorac to miejsce i np. zrobic tam trawnik?

nie. to tez okreslone jest przez prawo (zdaje sie ustawa o
cmentarzach) na dodatek w tym przypadku to jest zabytek i na zaoranie
musialby wydac zgode konserwator zabytkow krakowa a w tym przypadku
konkretnym to nawet sam minister kultury. Kosciol ma prawo "zaorac"
jakies swiete miejsce ale to tez jest okreslone prawem koscielnym (nie
znam) wiec nie takie hop-hop. acha.w tym wypadku to zgode na zaoranie
musialoby wydac dodatkowo ONZ...
wiec sie nie martw. stoi i stal bedzie...

Uwa¿am, ¿e na jakikolwiek pochówek akurat w tym miejscu KRK powinien
ka¿dorazowo uzykiwaæ zgode w³adz RP.

masz prawo sobie tak uwazac
jolka tez moze sobie uwazac, ze jest jeszcze mloda i piekna....

Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochó wek prezydenckiej pary