Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochówek prezyden ckiej pary

Data: 2010-04-16 01:49:28
Autor: Lorn
Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochówek prezyden ckiej pary
Tomy M. pisze:

[cut]

Natomiast drodzy ATEIÅšCI. Co Was obchodzi jak MY KATOLICY
chowamy swoich zmarłych? Pojebało Wam się w głowach?

Zwracając się do ateistów... Jesteś upoważniony przez proboszcza parafii do której należysz 'jako katolik' do rzucania mięsem? :>
Mam duże wątpliwości co do twojej przynależności i przekonań religijnych.

Data: 2010-04-16 04:10:13
Autor: DJ MC Donald Musk
Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochówek prezydencki ej pary
On 16 Kwi, 01:49, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Tomy M. pisze:

[cut]

> Natomiast drodzy ATEI¦CI. Co Was obchodzi jak MY KATOLICY
> chowamy swoich zmar³ych? Pojeba³o Wam siê w g³owach?

Zwracaj±c siê do ateistów... Jeste¶ upowa¿niony przez proboszcza parafii
do której nale¿ysz 'jako katolik' do rzucania miêsem? :>
Mam du¿e w±tpliwo¶ci co do twojej przynale¿no¶ci i przekonañ religijnych.

bo po prostu gowno o tym wiesz...
katolicy do rzucania miesem sa upowaznieni przez samego Boga, ktory
ludziom dal wolna wole
a syn jego za to umarl na krzyzu, znaczy umarl za katolikow bo tylko
ci co w Niego uwierza zbawieni beda...

Data: 2010-04-16 13:33:07
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:

[...]

Ka¿dy s±dzi po sobie.

katolicy do rzucania miesem sa upowaznieni przez samego Boga

.... Jak równie¿ przykazania.

ktory ludziom dal wolna wole

Woln± wolê wyboru...

a syn jego za to umarl na krzyzu

Za co? Czy¿ nie za grzechy, których katolicy powinni siê wystrzegaæ?

znaczy umarl za katolikow bo tylko
ci co w Niego uwierza zbawieni beda...

Zapomnia³e¶... i ¿a³owaæ za grzechy bêd±.

Data: 2010-04-16 16:47:43
Autor: cirrus
Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochówek prezydenckiej pary
U¿ytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:0887a2ac-6a88-4db9-b06f-400d9732dd68k33g2000yqc.googlegroups.com...
Tomy M. pisze:
[...]

Ale be³kot.

--
stevep

Data: 2010-04-16 17:13:18
Autor: Tomy M.
Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochówek prezydenckie j pary

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hq9qeq$7j1$1news.vectranet.pl...

Ale be³kot.

Dlatego nie odpowiadam, nie ma sensu.
Ja o logice, a on o wierze ... ehhh...

Tomy M.

Data: 2010-04-16 10:29:17
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hq88me$mjt$1inews.gazeta.pl...

Zwracając się do ateistów... Jesteś upoważniony przez proboszcza parafii do której należysz 'jako katolik' do rzucania mięsem? :>
Mam duże wątpliwości co do twojej przynależności i przekonań religijnych.

Ty mi chcesz grzechy wypominać?
Chcesz mnie osądzać?
Wara Ci od mojej wiary.

Tomy M.

Data: 2010-04-16 11:30:28
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:

[...]

Nie.

Chcesz mnie osądzać?

Nie.

Wara Ci od mojej wiary.

W co wierzysz?

Data: 2010-04-16 04:28:08
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Kwi, 11:30, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Tomy M. pisze:

> U¿ytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci

> Ty mi chcesz grzechy wypominaæ?

Nie.

> Chcesz mnie os±dzaæ?

Nie.

> Wara Ci od mojej wiary.

W co wierzysz?

pewnie w Tuska....

Katolicy, Wawel, Dziwisz i pochówek prezyden ckiej pary