Katolicy od +15 stopni ;)))

Data: 2011-05-02 20:43:02
Autor: Zennon
Katolicy od +15 stopni ;)))
U2 właśnie ogłosił, że jest katolikiem, ale tylko jak temperatura na dworze przekracza +15 stopni ;)))

Zennon

Data: 2011-05-02 20:44:57
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 20:43, Zennon pisze:
U2 właśnie ogłosił, że jest katolikiem, ale tylko jak temperatura na
dworze przekracza +15 stopni ;)))

Daj sie ukrzyzowac zenus to zobaczysz jakie to przyjemne, ale moze
zbawisz ludzkosc :)

Data: 2011-05-02 20:47:30
Autor: Grzegorz Z.
Katolicy od +15 stopni ;)))
u2 napisał:

[...]

Czy katolik w ogóle powinien używać takich określeń jak "napierdalasz" ?

Data: 2011-05-02 20:50:11
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 20:47, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

No tak madremu wystarczy slowo, a glupiemu trzeba raz po raz tlumaczyc,
ze pedaly takie jak ty nigdy nie pojma boskosci Chrystusa :)

Data: 2011-05-02 21:10:09
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 20:52, Grzegorz Z. pisze:
Czy katolik w ogóle powinien używać takich określeń jak "napierdalasz" ?
> ze pedaly takie jak ty nigdy nie pojma boskosci Chrystusa :)
To ty nie katolik?

A co rozumiesz pod pojeciem katolik, pedale ? :)

Data: 2011-05-02 23:06:44
Autor: Grzegorz Z.
Katolicy od +15 stopni ;)))
u2 napisał:

> [...]
> ze pedaly takie jak ty nigdy nie pojma boskosci Chrystusa :)
To ty nie katolik?

A co rozumiesz pod pojeciem katolik, pedale ? :)

Nie odpowiadaj pytaniem na pytanie, przechrzto.

Data: 2011-05-03 09:05:56
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 23:06, Grzegorz Z. pisze:
To ty nie katolik?
Nie odpowiadaj pytaniem na pytanie, przechrzto.

Co sie tak rzucasz jak zyd po pustym sklepie sodomito ? :)

Data: 2011-05-03 00:50:26
Autor: Antenka
Katolicy od +15 stopni ;)))
On 3 Maj, 09:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Co sie tak rzucasz jak zyd po pustym sklepie sodomito ? :) <

:DDDD Brawo! :DDDD

Antenka

Data: 2011-05-03 12:58:46
Autor: Grzegorz Z.
Katolicy od +15 stopni ;)))
Antenka napisał:

On 3 Maj, 09:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Co sie tak rzucasz jak zyd po pustym sklepie sodomito ? :) <

:DDDD Brawo! :DDDD

I co rechoczesz? Przecież to nie katolik. A kto go wie, może i pedofil?

Data: 2011-05-03 14:49:24
Autor: Ajgor
Katolicy od +15 stopni ;)))

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1etjg39vjuu0a$.gtov0soultp5.dlg@40tude.net...
Antenka napisał:

On 3 Maj, 09:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Co sie tak rzucasz jak zyd po pustym sklepie sodomito ? :) <

:DDDD Brawo! :DDDD

I co rechoczesz? Przecież to nie katolik. A kto go wie, może i pedofil?

O ile sie nie myle, to najwiecej pedofili jest wlasnie wsrod katolickich ksiezy :DDD
Wiec jesli nie katolik, to NA PEWNO nie pedofil

Data: 2011-06-05 16:42:39
Autor: Jaksa
Katolicy od +15 stopni ;)))
On Tue, 03 May 2011 14:49:24 +0200, Ajgor <niepod@m.pl> wrote:

UĹźytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości  grup dyskusyjnych:1etjg39vjuu0a$.gtov0soultp5.dlg@40tude.net...
Antenka napisał:

On 3 Maj, 09:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Co sie tak rzucasz jak zyd po pustym sklepie sodomito ? :) <

:DDDD Brawo! :DDDD

I co rechoczesz? PrzecieĹź to nie katolik. A kto go wie, moĹźe i pedofil?

O ile sie nie myle,

Mylisz sie, intelektualna lajzo.

Jaksa

Data: 2011-05-02 20:53:56
Autor: Ajgor
Katolicy od +15 stopni ;)))
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dbefce4$0$2439
[...]

A ty jestes katolikiem? Takim prawdziwym? Bo widzisz... Zawsze mnie cos zastanawialo.
Jesli jestes prawdziwym katolikeim, to moze mi powiesz...
Gdzie w biblii stoi napisane, ze Jezus kazal nienawidzic pedalow? Pietnowac ich, wytykac itp?
Mozesz podac dokladny namiar? Gdzie napisal, ze pedal jest zly?
Podaj konkretny ustęp w tekscie.

Data: 2011-05-02 21:10:58
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 20:53, Ajgor pisze:

Podaj konkretny ustęp w tekscie.

Ustep to masz w WC zboku :)

Data: 2011-05-02 21:16:38
Autor: Ajgor
Katolicy od +15 stopni ;)))

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dbf01c3$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-02 20:53, Ajgor pisze:

Podaj konkretny ustęp w tekscie.

Ustep to masz w WC zboku :)

Uwazasz. ze jak ktos chce poznac biblie, to jest zbokiem? Cos w tym moze i jest.
Ci co znaja cale pismo na pamiec, najczesciej gwalca dzieci... Ja jednak nie chce poznac calosci. Tylko konkretne rzeczy mnie intersuja.
No skoro masz taki maly rozumek, ze nie wiesz, co to znaczy "ustep w tekscie",
to spytam inaczej:
podaj mi dokladnie, ktory fragment o tym mowi. I nie wykrecaj sie od odpowiedzi marnymi wulgaryzmami.
Albo wiesz, albo nie. Ponieważ twoje teksty sa jednak bardziej natchnione, niz te w biblii, wiec nie wierze, ze nie wiesz.

Data: 2011-05-02 21:18:15
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 21:16, Ajgor pisze:
Albo wiesz, albo nie. Ponieważ twoje teksty sa jednak bardziej
natchnione, niz te w biblii, wiec nie wierze, ze nie wiesz.

Pierdolisz jak po-jebany zahir. :)

Data: 2011-05-02 21:20:23
Autor: Ajgor
Katolicy od +15 stopni ;)))

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dbf0378$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-02 21:16, Ajgor pisze:
Albo wiesz, albo nie. Ponieważ twoje teksty sa jednak bardziej
natchnione, niz te w biblii, wiec nie wierze, ze nie wiesz.

Pierdolisz jak po-jebany zahir. :)

Czyli nie potrafisz odpowiedzec. Wiedzialem.
Tylko po co tak obcesowo sie do tego przyznawac?

Data: 2011-05-02 21:35:03
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 21:20, Ajgor pisze:

[...]

Na co mam odpowiadac zahir ? :)

Data: 2011-05-02 22:08:13
Autor: Ajgor
Katolicy od +15 stopni ;)))

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dbf0768$0$2445

Na co mam odpowiadac zahir ? :)

No pytałem, gdzie w biblii stoi napisane, ze Jezus kazal nienawidzic pedalow, wytykac ich itp.
I ze sa gorsi i niemili Bogu.

Data: 2011-05-02 22:12:09
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 22:08, Ajgor pisze:
Na co mam odpowiadac zahir ? :)

No pytałem, gdzie w biblii stoi napisane, ze Jezus kazal nienawidzic
pedalow, wytykac ich itp.
I ze sa gorsi i niemili Bogu.

A co mnie to obchodzi ? :)

Data: 2011-05-02 22:28:13
Autor: Ajgor
Katolicy od +15 stopni ;)))

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dbf101a$0$2436$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No wiesz... Wyzywasz kogos od pedalow, a mienisz sie katolikiem. Chcialem sprawdzic,
czy zachowujesz sie po katolicku, bo inaczej co z ciebie by byl za katolik

Prawde mowiac chcialem cie spytac jeszcze o kilka rzeczy z biblii, ale widze, ze mylnie ocenilem
twoja wiedze na ten temat.

Data: 2011-05-02 22:29:14
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 22:28, Ajgor pisze:
A co mnie to obchodzi ? :)

No wiesz... Wyzywasz kogos od pedalow, a mienisz sie katolikiem.
Chcialem sprawdzic,
czy zachowujesz sie po katolicku, bo inaczej co z ciebie by byl za katolik

A co mnie taki pedal jak ty obchodzi ? :)

Data: 2011-05-02 22:34:39
Autor: Ajgor
Katolicy od +15 stopni ;)))

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dbf141b$0$2495$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Hehehe.. Prawdziwa katolicka milosc blizniego przez ciebie przemawia.
Na prawde jestes prawdziwym katolikiem. Nienawistnym, zlosliwym, obrazajacym kazdego dookola..
Dokladnie tak, jak nauczal Jezus. Tylko jedna rzecz mnie interesuje. Jak juz umrzesz, i staniesz przed obliczem Boga na sadzie ostatecznym, i on spyta, czy postepowales tak, jak nakazal Jezus. Co mu wtedy odpowiesz?
Mysliesz, ze go zbedziesz takimi inwektywami? Hmm.. Ciekawe.... Chcial bym to zobaczyc.

Data: 2011-05-02 22:35:47
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 22:34, Ajgor pisze:
A co mnie taki pedal jak ty obchodzi ? :)

Hehehe.. Prawdziwa katolicka milosc blizniego przez ciebie przemawia.

Przeciez nigdzie nie pisalem, ze ciebie kocham pedale :)

Data: 2011-05-02 22:44:22
Autor: Ajgor
Katolicy od +15 stopni ;)))

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dbf15a4$0$2495$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-02 22:34, Ajgor pisze:
A co mnie taki pedal jak ty obchodzi ? :)

Hehehe.. Prawdziwa katolicka milosc blizniego przez ciebie przemawia.

Przeciez nigdzie nie pisalem, ze ciebie kocham pedale :)

No i wlasnie o tym mowie. Katolicja milosc blizniego. Nienawisc do krwi ostatniej.

Data: 2011-05-02 22:45:34
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 22:44, Ajgor pisze:
Przeciez nigdzie nie pisalem, ze ciebie kocham pedale :)

No i wlasnie o tym mowie. Katolicja milosc blizniego. Nienawisc do krwi
ostatniej.

No co ty pedale znowu zmyslasz. :)

Data: 2011-05-02 22:47:00
Autor: Ajgor
Katolicy od +15 stopni ;)))

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dbf17ef$0$2456$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Taaa. Jak kogos nie obrazi, to nie potrafi sie odezwac. Na prawde uwazasz, ze to MNIE osmiesza?
Czy ciebie? Pomysl, zanim odpowiesz.

Data: 2011-05-02 22:50:32
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 22:47, Ajgor pisze:
No co ty pedale znowu zmyslasz. :)

Taaa. Jak kogos nie obrazi, to nie potrafi sie odezwac. Na prawde
uwazasz, ze to MNIE osmiesza?
Czy ciebie? Pomysl, zanim odpowiesz.

Nie sciemniaj, ty myslisz zahir ? :)

Data: 2011-05-02 23:08:17
Autor: Grzegorz Z.
Katolicy od +15 stopni ;)))
u2 napisał:

[...]

ale ci dał popalić, nie ma co!

Data: 2011-05-03 09:08:14
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 23:08, Grzegorz Z. pisze:
Pomysl, zanim odpowiesz.
ale ci dał popalić, nie ma co!

Nie pale pedale :)

Data: 2011-05-03 13:19:07
Autor: Grzegorz Z.
Katolicy od +15 stopni ;)))
u2 napisał:

W dniu 2011-05-02 23:08, Grzegorz Z. pisze:
Pomysl, zanim odpowiesz.
ale ci dał popalić, nie ma co!

Nie pale pedale :)

"dać popalić" ma tyle wspólnego z paleniem co ja z byciem gejem.

Data: 2011-06-05 16:41:40
Autor: Jaksa
Katolicy od +15 stopni ;)))
On Tue, 03 May 2011 13:19:07 +0200, Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com>  wrote:

u2 napisał:

> [...]
ale ci dał popalić, nie ma co!

Nie pale pedale :)

"dać popalić" ma tyle wspólnego z paleniem co ja z byciem gejem.

Ty jestes pedalem a nie zadnym "geiem".

Polszczyzna to piekny jezyk i nie ma zadnego powodu jej deformowac
jakimis zapozyczeniami, szczegolnie takimi z propagandowym tlem.

Jaksa

Data: 2011-06-05 19:21:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Katolicy od +15 stopni ;)))
niedziela, 5 czerwca 2011 16:41. carbon entity 'Jaksa' <Jaksa@podole.pl>

Ty jestes pedalem a nie zadnym "geiem".

Polszczyzna to piekny jezyk i nie ma zadnego powodu jej deformowac
jakimis zapozyczeniami, szczegolnie takimi z propagandowym tlem.

Jaksa

Jeśli już chce się Grzegorz tak pisać, to na całego z oryginalną ortografią, a więc "gay'em".

Wie o nim cały kraj
kaĹźdy les i kaĹźda gay ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-06-06 13:50:03
Autor: Grzegorz Z.
Katolicy od +15 stopni ;)))

u2 napisał:

> [...]
ale ci dał popalić, nie ma co!

Nie pale pedale :)

"dać popalić" ma tyle wspólnego z paleniem co ja z byciem gejem.

"pedalem", "piekny", "jezyk" - po jakiemu to?

Data: 2011-05-02 21:21:11
Autor: Zennon
Katolicy od +15 stopni ;)))

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf0378$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-02 21:16, Ajgor pisze:
Albo wiesz, albo nie. Ponieważ twoje teksty sa jednak bardziej
natchnione, niz te w biblii, wiec nie wierze, ze nie wiesz.

Pierdolisz jak po-jebany zahir. :)

Dobry katolik, nie czyta biblii, modli sie dopiero przy +15 stopniach.... coraz ciekawszy obraz polskiego katolicyzmu sie nam wylania ;))))

Zennon

Data: 2011-05-02 21:35:34
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 21:21, Zennon pisze:

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message
W dniu 2011-05-02 21:16, Ajgor pisze:
Albo wiesz, albo nie. PoniewaÂż twoje teksty sa jednak bardziej
[...]

Pij dalej zenek, moze to tobie pomoze, albo i nie pomoze :)

Data: 2011-05-02 21:45:09
Autor: Zennon
Katolicy od +15 stopni ;)))

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message
[...]

Ale o Twoich projekcjach juz kiedys rozmawialismy.

Zennon

Data: 2011-05-02 21:55:04
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 21:45, Zennon pisze:
Pij dalej zenek, moze to tobie pomoze, albo i nie pomoze :)

Ale o Twoich projekcjach juz kiedys rozmawialismy.

Nie mow, a kiedy to zenek ? :)

Data: 2011-05-02 22:00:43
Autor: Zennon
Katolicy od +15 stopni ;)))

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf0c19$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-02 21:45, Zennon pisze:
Pij dalej zenek, moze to tobie pomoze, albo i nie pomoze :)

Ale o Twoich projekcjach juz kiedys rozmawialismy.

Nie mow, a kiedy to zenek ? :)

To u Was tak powszechne, ze mozliwe, ze to nie byles Ty. BTW zdecyduj sie, czy pije, czy jestem abstynentem, bo w dwu sasiednich postach piszesz zupelnie sprzeczne rzeczy.

Zennon

Data: 2011-05-02 22:06:22
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 22:00, Zennon pisze:
Nie mow, a kiedy to zenek ? :)

To u Was tak powszechne, ze mozliwe, ze to nie byles Ty. BTW zdecyduj
sie, czy pije, czy jestem abstynentem, bo w dwu sasiednich postach
piszesz zupelnie sprzeczne rzeczy.

Te zenek, zdecyduj sie w koncu, czy tankujesz, czy zbawiasz. :)

Data: 2011-05-02 22:09:27
Autor: Zennon
Katolicy od +15 stopni ;)))

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf0ebf$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli kontynuacja projekcji z histerycznym wyparciem wgladu we wlasna osobowosc. Trudna sprawa.

Zennon

Data: 2011-05-02 22:12:40
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 22:09, Zennon pisze:
Te zenek, zdecyduj sie w koncu, czy tankujesz, czy zbawiasz. :)

Czyli kontynuacja projekcji z histerycznym wyparciem wgladu we wlasna
osobowosc. Trudna sprawa.

Zglos sie do Kielicha, na pewno tobie pomoze po znajomosci :)

Data: 2011-05-02 22:15:01
Autor: Zennon
Katolicy od +15 stopni ;)))

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf1039$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wlasna wiedza mi wystarczy, choc zdalne diagnozowanie, bez widzenia twarzy, slyszenia tembru glosu i mowy ciala jest dosc trudne.

Zennon

Data: 2011-05-02 22:20:06
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 22:15, Zennon pisze:
Zglos sie do Kielicha, na pewno tobie pomoze po znajomosci :)

Wlasna wiedza mi wystarczy, choc zdalne diagnozowanie, bez widzenia
twarzy, slyszenia tembru glosu i mowy ciala jest dosc trudne.

To wsluchaj sie w siebie, posluchaj swojej mowy ciala, a jak poczujesz
sie zle to szybko lec do wychodka :)

Data: 2011-05-02 22:25:30
Autor: Zennon
Katolicy od +15 stopni ;)))

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf11f8$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Uciekaj! Jak najdalej!!!

Zennon

Data: 2011-05-02 22:30:12
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 22:25, Zennon pisze:
To wsluchaj sie w siebie, posluchaj swojej mowy ciala, a jak poczujesz
sie zle to szybko lec do wychodka :)

Uciekaj! Jak najdalej!!!

Tak zle z toba zenus ? :)

Data: 2011-05-02 22:31:45
Autor: Zennon
Katolicy od +15 stopni ;)))

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf1455$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-02 22:25, Zennon pisze:
To wsluchaj sie w siebie, posluchaj swojej mowy ciala, a jak poczujesz
sie zle to szybko lec do wychodka :)

Uciekaj! Jak najdalej!!!

Tak zle z toba zenus ? :)

Od swoich problemów z Sodomia U2. Twoja fiksacja analna robi sie tragikomiczna.

Zennon

Data: 2011-05-02 22:33:49
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 22:31, Zennon pisze:
Tak zle z toba zenus ? :)

Od swoich problemów z Sodomia U2. Twoja fiksacja analna robi sie
tragikomiczna.

No co ty zenek, kofinem ananem sie zajmujesz ? :)

Data: 2011-05-02 22:37:12
Autor: Zennon
Katolicy od +15 stopni ;)))

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf152f$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Skad u Ciebie te obsesje sodomistyczne? Zazwyczaj pojawiaja sie one w fazie analnej rozwoju osobowosci. Jakies nieprawidlowosci przy oddawaniu stolca w dziecinstwie? Nie zdazales zrobic kupy do nocnika i ojciec Cie bil, gdy zanieczysciles posciel?

Zennon

Data: 2011-05-02 22:38:36
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 22:37, Zennon pisze:
[...]

No i srasz pod siebie zenek ? To juz faza koncowa twego alkoholizmu :)

Data: 2011-05-02 22:39:50
Autor: Zennon
Katolicy od +15 stopni ;)))

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf164d$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I kolejna histeryczna ucieczka. Jestesmy coraz blizej rozwiazania Twojego problemu z fascynacja Sodomia.

Zennon

Data: 2011-05-02 22:44:48
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 22:39, Zennon pisze:
No i srasz pod siebie zenek ? To juz faza koncowa twego alkoholizmu :)

I kolejna histeryczna ucieczka. Jestesmy coraz blizej rozwiazania
Twojego problemu z fascynacja Sodomia.

Fascynuje cie to zenek ? Dla normalnej osoby to jest obrzydliwe :)

Data: 2011-05-02 22:49:02
Autor: Zennon
Katolicy od +15 stopni ;)))

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dbf17c2$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oczywiscie, ze jest to obrzydliwe, dlatego staram Ci sie pomóc od tego uwolnic! Takie permanentne fantazje o Sodomii jak u Ciebie, ciagle wyobrazanie sobie innych spólkujacych ze zwierzetami, to musi byc okropne przezycie!!! Szczerze Ci wspólczuje!!!

Zennon

Data: 2011-05-02 22:51:23
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 22:49, Zennon pisze:
[...]

Tylko dlaczego to ciagle robisz zenus. To naprawde obrzydliwe :)

Data: 2011-05-03 09:09:08
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 23:08, Grzegorz Z. pisze:
I on też...

I on tez jest pedalem tak jak ty :)

Data: 2011-05-03 12:40:54
Autor: Ajgor
Katolicy od +15 stopni ;)))

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dbfaa16$0$2488$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-02 23:08, Grzegorz Z. pisze:
I on też...

I on tez jest pedalem tak jak ty :)

Z poczatku mozna sie z ciebie posmiac. Ale po pewnym czasie to sie robi po prostu nudne. Jak zbyt duzo czekolady..

Data: 2011-05-03 12:59:44
Autor: Grzegorz Z.
Katolicy od +15 stopni ;)))
u2 napisał:

W dniu 2011-05-02 23:08, Grzegorz Z. pisze:
I on też...

I on tez jest pedalem tak jak ty :)

Jak ty to robisz że tak bezbłędnie rozpoznajesz tych pedałów?

Data: 2011-05-03 14:14:14
Autor: Ajgor
Katolicy od +15 stopni ;)))
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości grup
Jak ty to robisz że tak bezbłędnie rozpoznajesz tych pedałów?

Oj to jest proste. Sam nim jest, rzuca takie hasło na prawo i lewo w ciemno, i w końcu znajdzie chłopca do potrzymania za reke.  I nie tylko :)

Data: 2011-06-05 05:06:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Katolicy od +15 stopni ;)))
poniedziałek, 2 maja 2011 21:18. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

W dniu 2011-05-02 21:16, Ajgor pisze:
Albo wiesz, albo nie. PoniewaĹź twoje teksty sa jednak bardziej
natchnione, niz te w biblii, wiec nie wierze, ze nie wiesz.

Pierdolisz jak po-jebany zahir. :)

Jutu, Zahira nie obraĹźaj.
Zahir to przeca to samo co po słowiańsku святый юродивый.

Zahir (ظاهِر) w języku arabskim znaczy widoczny, obecny, niemogący ujść uwagi. Może to być istota lub przedmiot. Gdy człowiek napotka go na swej drodze, zacznie on zajmować jego umysł, aż opanuje go w pełni. Uznaje się to za oznakę świętości bądź szaleństwa.

Przy okazji: pochłonięcie (w sanskrycie dhyāna ध्यान) to ważny poziom indyjskiej medytacji jogi, porowadzący do samādhi (समाधि) -- - powrotu indywidualnej jednostki do Boga.

Jedyna droga do sfer bezpośredniego nauczania Boga z niższych sefir kabały prowadzi przez Otchłań -- - ukrytą sefirę gnozy (po hebrajsku Da'ath דעת). Otchłań jest labiryntem tajemnej wiedzy, w którym człowiek, balansując na krawędzi upadku w szaleństwo musi zmierzyć się z postacią Strażnika Progu (w różnych tradycjach zwanego Choronzonem, Minotaurem etc.) i dopiero po przezwyciężeniu jego wpływów wchodzi do najwyższych hal Nauki -- - tj. sfer Zrozumienia, Mądrości i Korony.

Dopóki nie pokona Strażnika Progu, człowiek na ścieżce ascensji pozostaje właśnie Zahirem albo inaczej Dziecięciem Otchłani...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-06-05 11:37:58
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-06-05 05:06, Jakub A. Krzewicki pisze:
Pierdolisz jak po-jebany zahir. :)
Jutu, Zahira nie obrażaj.

Po polsku zahir oznacza opetany po-jeb. jak chcesz byc taki to droga
wolna :)

Data: 2011-06-05 13:22:18
Autor: Grzegorz Z.
Katolicy od +15 stopni ;)))
u2 napisał:

[...]

Zadzwoń do Szkła i koniecznie opowiedz ten "dowcip". Na pewno będą cię
puszczać i trafisz do "podsumowania roku".

Data: 2011-06-05 19:24:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
Katolicy od +15 stopni ;)))
niedziela, 5 czerwca 2011 11:37. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Po polsku zahir oznacza opetany po-jeb. jak chcesz byc taki to droga
wolna :)

Wolę jednak określenie swiatyj jurodiwyj -- - lud ruski miał więcej szacunku dla prawdziwie nawiedzonych ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-05-02 20:54:40
Autor: Grzegorz Z.
Katolicy od +15 stopni ;)))
Zennon napisał:

U2 właśnie ogłosił, że jest katolikiem, ale tylko jak temperatura na dworze przekracza +15 stopni ;)))

Zennon

"Fazę" ma. Napierdzielił się na wieczór i przed ekranem świrunki odstawia.

Data: 2011-05-02 21:11:38
Autor: u2
Katolicy od +15 stopni ;)))
W dniu 2011-05-02 20:54, Grzegorz Z. pisze:
Zennon napisał:

U2 właśnie ogłosił, że jest katolikiem, ale tylko jak temperatura na dworze przekracza +15 stopni ;)))

Zennon

"Fazę" ma. Napierdzielił się na wieczór i przed ekranem świrunki odstawia.

No co ty, zenek to abstynent.

Data: 2011-05-04 17:06:34
Autor: heÂŽsk
Katolicy od +15 stopni ;)))
On Mon, 2 May 2011 20:43:02 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

U2 właśnie ogłosił, że jest katolikiem, ale tylko jak temperatura na dworze przekracza +15 stopni ;)))

Zennon

 wiekszosc polskich litwinow to katolicy. czego sie czepiasz?

Katolicy od +15 stopni ;)))