Katolicyzm musi być religią państwową

Data: 2013-05-24 19:00:40
Autor: abc
Katolicyzm musi być religią państwową
Jeśli mieszkańcy są prawie wyłącznie katolikami, jak np. w Polsce,
to i państwo musi być katolickie, a katolicyzm religią państwową.

Państwo katolickie chroni i popiera religię katolicką; wspiera szkoły
katolickie oraz troszczy się, aby przykazania Boże znalazły wyraz w ustawach
państwowych, np. chroniąc spoczynek niedzielny, zakazując rozwodów i
aborcji, itp.

W ten właśnie KONKRETNY sposób przywrócone zostanie panowanie Chrystusa
Króla w życiu publicznym katolickich narodów.

Data: 2013-05-24 19:46:29
Autor: boukun
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:519f9cc7$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A na chuj mi szkoły katolickie...

Ja tam chcę szkoły powszechne, jak to było w zdrowym PRLu...

boukun

Data: 2013-05-24 10:55:40
Autor: khanula
W dniu piątek, 24 maja 2013 19:46:29 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

> Króla w życiu publicznym katolickich narodów.

A na chuj mi szkoły katolickie...

Ja tam chcę szkoły powszechne, jak to było w zdrowym PRLu...

masz racje bokun ze szkoly panstwowe maja byc neutralne swiatopogladowo. mozna w nich uczyc ze katolicyzm to jedna z wielu religii na swiecie, i w rownym stopniu uczyc o roznych innych wyznaniach. jak rowniez o wielu innych zjawiskach kulturowych. w szkolach prywatnych - do woli co komu potrzeba: w zydowskiej - talmud; w islamskiej - koran; w katolickiej - biblia... itede. rodzice placa i wymagaja. generalnie - religie do kasciolow wroc nam panie!

Data: 2013-05-24 20:52:56
Autor: abc
Katolicyzm musi być religią państwową
masz racje bokun ze szkoly panstwowe maja byc neutralne swiatopogladowo

Nie ma żadnej neutralności światopoglądowej, to oszustwo.

Data: 2013-05-24 21:41:18
Autor: u2
W dniu 2013-05-24 20:52, abc pisze:
masz racje bokun ze szkoly panstwowe maja byc neutralne swiatopogladowo

Nie ma żadnej neutralności światopoglądowej, to oszustwo.

zgadza sie, zawsze jest jakas polaryzacja.

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-25 02:13:00
Autor: khanula
W dniu piątek, 24 maja 2013 20:52:56 UTC+2 użytkownik abc napisał:
> masz racje bokun ze szkoly panstwowe maja byc neutralne swiatopogladowo

Nie ma żadnej neutralności światopoglądowej, to oszustwo.

religia to najwieksze oszustwo! same pierdoly nie majce racjonalnych podstaw. bo ze jakis misiek cos tam powiedzial, albo ze komus sie cos przywidzialo... itak pierdu pierdu!

Data: 2013-05-25 11:28:35
Autor: u2
W dniu 2013-05-25 11:13, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

to po ty zyjesz jak nie masz swojej religii ?

Data: 2013-05-25 03:46:30
Autor: khanula
W dniu sobota, 25 maja 2013 11:28:35 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

to po ty zyjesz jak nie masz swojej religii ?

a na cholere mi religia?

Data: 2013-05-25 12:50:44
Autor: u2
Katolicyzm musi być religią państwową
W dniu 2013-05-25 12:46, khanula@gazeta.pl pisze:
to po co ty zyjesz jak nie masz swojej religii ?
a na cholere mi religia?

lacinskie religio znaczy przywiazanie, hobby.

dlatego religia jest jak dupa, kazda ma swoja.

a ty nie masz dupy ?

Data: 2013-05-24 19:57:43
Autor: pluton_
Katolicyzm musi być religią państwową
Jeśli mieszkańcy są prawie wyłącznie katolikami, jak np. w Polsce,

Ale tylko prawie. Za to na pewno WSZYSCY bez wyjatku sraja,
wiec religia panstwowa powinien byc sralicyzm.

W ten właśnie KONKRETNY sposób przywrócone zostanie panowanie Chrystusa
Króla w życiu publicznym katolickich narodów.

Spierdalaj, nikt nie bedzie nade mna panowal.

Nullification

Data: 2013-05-25 08:39:47
Autor: pulsar
W dniu 2013-05-24 19:00, abc pisze:
Jeśli mieszkańcy są prawie wyłącznie katolikami, jak np. w Polsce,
to i państwo musi być katolickie, a katolicyzm religią państwową.

Co to się porobiło pod rządami konkordatu...
nie dość, że doicie Polskę niemiłosiernie,
to jeszcze jawnie występujecie przeciwko
jej ustrojowi...

Data: 2013-05-25 13:49:48
Autor: ESD
Katolicyzm musi być religią państwową
Dajcie spokoj - to nasz brat, ale kretyn walniety gromnica. Blogoslawic mu z miloscia i z miloscia ignorowac.

Pzdr
Edel

Katolicyzm musi być religią państwową