Katolik Cejrowski

Data: 2012-02-25 00:48:57
Autor: Jacek Biały
Katolik Cejrowski
Z poglądami Wojciecha Cejrowskiego można się zgadzać lub nie zgadzać,
lecz programowi "Boso przez świat" nikt nie odmówi oryginalności i
prawdziwego profesjonalizmu. Cejrowski nie ukrywa, że jest głęboko
wierzącym katolikiem, lecz jest to katolicyzm bardziej już latynowski,
niż nadęty teologią katolicyzm Polski. Inaczej nikt tam za żadne
pieniądze nie dopuściłby gringo z Europy przed oblicze czarownika, a
ten nie zdradzałby mu swoich sekretów.
Tak czy inaczej, przypomnijmy sobie, czym Cejrowski zajmował się w
Polsce? Kłócił się w telewizji z Hare Kriszna, albo z jakimiś
lesbijkami? Oto tradycyjne polskie katolickie bicie piany, które do
nikąd nie zaprowadziło nikogo, a niejednemu zdążyło już zmarnować
życie.
Na szczęście Cejrowski w katolicko-ubeckiej Polsce się nie zmarnował.
W porę dał stąd nogę i od razu widać, ile człowiek jest wart.

Pozdrawiam
jb

Data: 2012-02-25 11:06:00
Autor: pluton
Katolik Cejrowski
Na szczęście Cejrowski w katolicko-ubeckiej Polsce się nie zmarnował.
W porę dał stąd nogę i od razu widać, ile człowiek jest wart.

Widzisz, jak niewiele trzeba ? Wystarczy się uwolnić od zgubnego
oddziaływania KK.

Nullification

Data: 2012-02-25 02:21:53
Autor: Jacek Biały
Katolik Cejrowski
On 25 Lut, 11:06, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> W porę dał stąd nogę i od razu widać, ile człowiek jest wart.

Widzisz, jak niewiele trzeba ? Wystarczy się uwolnić od zgubnego

Ale on chodzi do KK.
Tyle, że nie w Polsce.
jb

Data: 2012-02-25 11:24:31
Autor: Leprechaun
Katolik Cejrowski

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:3034e9e1-e155-4822-a099-2a555615a5a9m2g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]
> W porę dał stąd nogę i od razu widać, ile człowiek jest wart.

Widzisz, jak niewiele trzeba ? Wystarczy się uwolnić od zgubnego

Wiele razy oglądałem bosaka. Chodził raczej koło kościoła, a konkretnie z kamerą. Robił kasę! Mamona to jego bożek.

BomBel

Data: 2012-02-25 02:36:29
Autor: Jacek Biały
Katolik Cejrowski
On 25 Lut, 11:24, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:3034e9e1-e155-4822-a099-2a555615a5a9m2g2000vbc.googlegroups.com...

> [...]

jb

Wiele razy oglądałem bosaka. Chodził raczej koło kościoła, a konkretnie z

Katolicy nie robią kasy? (wczoraj się urodziłeś ?) Oczywiście że
robią, tylko on robi to w sposób twórczy. Ma chłopina na sprzęt i daj
mu Bóg jak najwiecej!

jb

Data: 2012-02-25 11:08:02
Autor: Leprechaun
Katolik Cejrowski

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4b8700df-2ac8-4cbc-bfea-1b8d4b88394cdo4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Taki z niego katolik jak z ciebie. Mamona jest jego bogiem.

BomBel

Data: 2012-02-25 02:43:09
Autor: Jacek Biały
Katolik Cejrowski
On 25 Lut, 11:08, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:4b8700df-2ac8-4cbc-bfea-1b8d4b88394cdo4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Ja nie jestem katolik. Nie mam nic do żadnej religii, dopóki nie
zaczna atakowac innych. Nie mam nic do czyjejś kasy, jeśli jest
zarabiana uczciwie.
jb

Katolik Cejrowski