Katolik Cejrowski

Data: 2012-02-25 11:06:00
Autor: pluton
Katolik Cejrowski
Na szczęście Cejrowski w katolicko-ubeckiej Polsce się nie zmarnował.
W porę dał stąd nogę i od razu widać, ile człowiek jest wart.

Widzisz, jak niewiele trzeba ? Wystarczy się uwolnić od zgubnego
oddziaływania KK.

Nullification

Data: 2012-02-25 02:21:53
Autor: Jacek Biały
Katolik Cejrowski
On 25 Lut, 11:06, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> W porę dał stąd nogę i od razu widać, ile człowiek jest wart.

Widzisz, jak niewiele trzeba ? Wystarczy się uwolnić od zgubnego

Ale on chodzi do KK.
Tyle, że nie w Polsce.
jb

Data: 2012-02-25 11:24:31
Autor: Leprechaun
Katolik Cejrowski

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:3034e9e1-e155-4822-a099-2a555615a5a9m2g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]
> W porę dał stąd nogę i od razu widać, ile człowiek jest wart.

Widzisz, jak niewiele trzeba ? Wystarczy się uwolnić od zgubnego

Wiele razy oglądałem bosaka. Chodził raczej koło kościoła, a konkretnie z kamerą. Robił kasę! Mamona to jego bożek.

BomBel

Data: 2012-02-25 02:36:29
Autor: Jacek Biały
Katolik Cejrowski
On 25 Lut, 11:24, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:3034e9e1-e155-4822-a099-2a555615a5a9m2g2000vbc.googlegroups.com...

> [...]

jb

Wiele razy oglądałem bosaka. Chodził raczej koło kościoła, a konkretnie z

Katolicy nie robią kasy? (wczoraj się urodziłeś ?) Oczywiście że
robią, tylko on robi to w sposób twórczy. Ma chłopina na sprzęt i daj
mu Bóg jak najwiecej!

jb

Katolik Cejrowski