Katolik, a przynajmniej taki który się nim mieni

Data: 2012-11-01 20:23:13
Autor: abc
Katolik, a przynajmniej taki który się nim mieni
Dlaczego o tzw "prawdziwych" katolików nie można uzyskać odpowiedzi na
najprostsze pytania?

Można.

Data: 2012-11-01 20:31:47
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 01 listopad 2012 20:23:

Dlaczego o tzw "prawdziwych" katolików nie można uzyskać odpowiedzi na
najprostsze pytania?

Można.

Więc odpowiedz na pytanie. Jak się mają słowa cytowanego przez Ciebie generała ruskiego do dementi, które zamieszczasz pod wklejanymi modlitwami? Umiejętność posługiwania się wyszukiwarką nie jest równoznaczna z inteligencją/. Inaczej przyznać trzeba by było że internet jest inteligentny, gdy wiadomo że jest tylko zbiorem kabli i komputerów. :)

Data: 2012-11-01 20:35:03
Autor: abc
Katolik, a przynajmniej taki który się nim mieni
Więc odpowiedz na pytanie. Jak się mają słowa cytowanego przez Ciebie
generała ruskiego do dementi, które zamieszczasz pod wklejanymi modlitwami?

Pod wklejanymi modlitwami nie zamieszczam żadnych dementi.

Data: 2012-11-01 20:50:33
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 01 listopad 2012 20:35:

[...]

Nazywaj je jak chcesz. Twoje słowa oskarżają ludzi chcącymi mówić prawdę o ludziach Kościoła o kłamstwo, że to są niedorzeczne oskarżenia. Księża popełniali w całej historii Kościoła mnóstwo zła, tak jak inni księża robili mnóstwo dobra. Jak sądzisz czy Bóg będzie miął na względzie Twoje oddanie ludziom jakkolwiek by postępowali? Czy starasz się wytłumaczyć zło, tylko dlatego że ktoś Ci powiedział. Bóg jest dobry, my jesteśmy jego kapłanami i tylko dlatego w Twoich oczach jesteśmy dobrzy? Ludzie są tylko ludźmi i nikt, żadna instytucja nie czyni ich automatycznie dobrymi.

Data: 2012-11-01 21:07:47
Autor: abc
[...]

Oczywiście. To są niedorzeczne oskarżenia zmyślane przez sługi szatana.

Data: 2012-11-01 21:53:28
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

[...]

:)))))

--
"W zwiazku z tym przepraszam Agore S.A. z siedziba w Warszawie za publiczne
rozpowszechnianie nieprawdziwych, znieslawiajacych wypowiedzi godzacych w

Data: 2012-11-02 19:26:41
Autor: mkarwan
Katolik, a przynajmniej taki który się nim mieni
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k6unfk$253$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-11-01 22:06:43
Autor: pluton_
> [...]
> modlitwami?

Pod wklejanymi modlitwami nie zamieszczam żadnych dementi.

Rozmawiala ges z prosieciem...

Nullification

Katolik, a przynajmniej taki który się nim mieni