Katolik od trzech króli i " Gdzie masz ch...u czapkę?!", w prokuratur ze.

Data: 2009-07-28 17:48:35
Autor: jadrys
Katolik od trzech króli i " Gdzie masz ch...u czapkę?!", w prokuratur ze.
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
Prezydent Łodzi i dawny polityk ZChN stawi się już niedługo w prokuraturze, by wytłumaczyć się ze spięcia ze strażnikiem miejskim. W czerwcu Jerzy Kropiwnicki miał go obrzucić wyzwiskami, krzycząc: "Gdzie masz ch...u czapkę?!". Prezydentowi może grozić nawet rok więzienia.

Tyle właśnie wynosi kara za znieważenie funkcjonariusza publicznego podczas pełnienia przez niego obowiązków służbowych.

Przemek

Się czepiasz.. A gdyby się nie odezwał do tego strażnika tylko wywaliłby na zbity pysk za nieregulaminowe prowadzenie służby? Myślę że też byś krytykował p. Kropiwnickiego..

Data: 2009-07-28 22:08:53
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Katolik od trzech króli i " Gdzie masz ch...u czapkę?!", w prokuraturze.

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

Się czepiasz.. A gdyby się nie odezwał do tego strażnika tylko wywaliłby na zbity pysk za nieregulaminowe prowadzenie służby? Myślę że też byś krytykował p. Kropiwnickiego..

Nie czepiam się. Jest normalne wyjście z takiej sytuacji. Jeśli straznik coś zawalił, to Kropiwnicki mógł mu zwrócic uwagę bez wyzwisk, ewentualnie ukarac zgodnie z regulaminem. Za zwrócenie się do podwładnego ch....u, powinien zostac skazany. Pokazał, ze jest chamem i nie widze żadnego wytłumaczenia takiego zachowania.

Przemek

--

"Kamińskiemu głosy mieszkańców Jedwabnego i okolic były potrzebne, bo był
wówczas posłem ZChN-u z Łomżyńskiego. Chciał je kupić w najbardziej

Data: 2009-07-29 09:35:51
Autor: jadrys
[...]

No, chamem to może i jest, ale chętnie bym widział takiego "chama" po lewej stronie sceny politycznej.. Tak się angażującego bezinteresownie w wiele spraw.. Nie kradnącego, nie robiącego przekrętów...

Data: 2009-07-29 13:01:50
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Katolik od trzech króli i " Gdzie masz ch...u czapkę?!", w prokuraturze.
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

No, chamem to może i jest,

i o tym własnie mówimy.

ale chętnie bym widział takiego "chama" po
lewej stronie sceny politycznej.. Tak się angażującego bezinteresownie w wiele spraw.. Nie kradnącego, nie robiącego przekrętów...

Póki co nikt mu takich zarzutów nie stawia. Post dotyczył jego chamskiego zachowania, za które można isc siedziec.

Przemek