Katolików w Polsce jest około 30 procent

Data: 2010-07-06 18:08:29
Autor: Grzegorz Z.
Katolików w Polsce jest około 30 procent
Przy okazji różnych sondaży które wykazują co Polacy sądzą o różnych
kwestiach, zdanie zbieżne z tym które usiłują nam narzucić pedofilscy
mułłowie - ma właśnie zawsze około 30 procent ankietowanych.

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/cbos-ponad-70-proc-polakow-akceptuje-in-vitro-dla,1502797

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-06 18:11:19
Autor: u2
W dniu 2010-07-06 18:08, Grzegorz Z. pisze:
Przy okazji różnych sondaży które wykazują co Polacy sądzą o różnych
kwestiach, zdanie zbieżne z tym które usiłują nam narzucić pedofilscy
mułłowie - ma właśnie zawsze około 30 procent ankietowanych.

Nie jestem katolikiem, ale całym sercem ich popieram.

Data: 2010-07-06 09:24:06
Autor: Antenka
On 6 Lip, 18:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> mułłowie - ma właśnie zawsze około 30 procent ankietowanych.

Nie jestem katolikiem, ale całym sercem ich popieram.

A kim, jeśli można zapytać?  Buddysta? :-)

Antenka

Data: 2010-07-06 10:27:47
Autor: J-23
On 6 Lip, 18:24, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 6 Lip, 18:11, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie jestem katolikiem, ale całym sercem ich popieram.

A kim, jeśli można zapytać?  Buddysta? :-)

Antenka

nie kim, a jakiego wyznania.

Data: 2010-07-06 18:27:44
Autor: u2
W dniu 2010-07-06 18:24, Antenka pisze:
A kim, jeśli można zapytać?  Buddysta?

Moim zdaniem nie ma żadnej wiary. Typowy lewak.

Data: 2010-07-06 18:16:45
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 06 Jul 2010 18:11:19 +0200, u2 napisał(a):

[...]

To tak jak ja pedałów.

I co? Ja jestem pedałem, ale ty już nie jesteś katolikiem?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-06 18:15:23
Autor: u2
W dniu 2010-07-06 18:16, Grzegorz Z. pisze:
Nie jestem katolikiem, ale całym sercem ich popieram.
To tak jak ja pedałów.

I co? Ja jestem pedałem, ale ty już nie jesteś katolikiem?

Pedały są w rowerze, a ja jestem numer ONE :)

Data: 2010-07-06 18:19:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 06 Jul 2010 18:15:23 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Numer ONE to zupełnie jak U DWA hehehe

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-06 18:19:23
Autor: u2
W dniu 2010-07-06 18:19, Grzegorz Z. pisze:
Pedały są w rowerze, a ja jestem numer ONE :)
Numer ONE to zupełnie jak U DWA hehehe

u2 :)

Katolików w Polsce jest około 30 procent