Katoliku, co zrobiłeś dla swojego mistrza i Pa na Jezusa Chrystusa?

Data: 2009-08-24 08:14:49
Autor: Tzva Adonai
Katoliku, co zrobiłeś dla swojego mistrza i Pa na Jezusa Chrystusa?
On 24 Sie, 16:57, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Muszę przyznać, że jestem w trochę niezręcznej sytuacji. Nie chciałbym urazić
pana Wysoka, bo w wielu względach mamy podobne poglądy, ale nie mogę przecież

Jeśli chcesz ponabijać się z żydowskiej religii katolickiej, to wal do
Sendeckiego.. Facet podaje się za katolika, bo za to mu płacą, ale
nienawidzi katolicyzmu i moheryzmu bardziej niż ty, to pansłowiański
neonazista... Zagadaj do niego na priv, publicznie będzie udawał
głupiego... Wyskok to chory umysłowo człowiek, drugi misio Kononowicz,
został wychowany w ultrakatolickim środowisku, chłopak jeszcze
bardziej wyświdruje przez twoją talmudyczną rewolucję i będziesz miał
go na sumieniu...

Katoliku, co zrobiłeś dla swojego mistrza i Pa na Jezusa Chrystusa?