Katoliku, co zrobiłeś dla swojego mistrza i Pana Jez usa Chrystusa?

Data: 2009-08-24 16:57:26
Autor: boukun
Katoliku, co zrobiłeś dla swojego mistrza i Pana Jez usa Chrystusa?
Jeszcze o tzw. Madonnie
http://www.youtube.com/watch?v=sKYvB1mwbEY

Zostałem właśnie zaproszony do grona przyjacół na You Tube przez pana Grzegorza Wysoka:
Użytkownik GrzegorzWysok09 opublikował komentarz na temat Twojego profilu:

Pozdrawiam i zapraszam do grona Przyjaciół.Dobrze Pan komentuje.Czytałem nastronie p.Kurzei.

Muszę przyznać, że jestem w trochę niezręcznej sytuacji. Nie chciałbym urazić pana Wysoka, bo w wielu względach mamy podobne poglądy, ale nie mogę przecież fanatykom ciemnogrodu powiedzieć, że są w błędzie i nie zdają sobie sprawy z faktu, że kabałę wymyślili Jezuici i, że obstając przy narzuconej nam żydowskiej wierze katolickiej, poruszają się onmi w błędnym kole. Tak czy owak, służą oni Żydom i ich interesom. No i ten prymitywny, rażący ciemnogród, czepiający się Madonny Cicione?
Jak im przemówić do rozumu, że wyznając żydowską wiarę katolicką z fanatycznym, bezrozumnym cytowaniem pisma świętego, to oni są w gruncie rzeczy wyznawcami kabały...
Jak można wymyśleć matkę Bożą Królową Polski, czcić jakąś z przed 2000 lat Zydówkę i przeciwstawiać ją istniejącej, cielesnej, dziewiczej Madonnie?
Współcześni narodowcy powinni w końcu przejrzeć na oczy i odrzegnać się od kościoła, a już na pewno nie afiszować i szermować wiarą katolicką, stworzoną przez Żydów i z myślą o Żydach...
boukun

Katoliku, co zrobiłeś dla swojego mistrza i Pana Jez usa Chrystusa?