Katonie Starszy !! - Efekt Cieplarniany ..

Data: 2009-03-02 14:20:22
Autor: konserwator
Katonie Starszy !! - Efekt Cieplarniany ..

--
Sondazownie we "wlasciwych" rekach": http://forum2.dziennik.pl/read.php?7,415859
-- -
Boleslaw: http://www.polityczni.pl/cenckiewicz_w_warszawie,audio,51,3100.html
-- -
Dyktatura europejska http://www.wykop.pl/ramka/122641/traktat-lizbonski-iii-wojna-swiatowa-pl
-- --
1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy.
2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i
renty.
3. Wybudujemy nowoczesn± sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i
obwodnic.
4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ.
5. Upro¶cimy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulg± prorodzinn±,
zlikwidujemy 200 opłat urzędowych.
6. Przy¶pieszymy budowę stadionów na Euro 2012.
7. Wycofamy wojska z Iraku.
8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będ± chcieli wracać do domu i inwestować w
Polsce.
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy internet
10. Podejmiemy rzeczywist± walkę z korupcj±.
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:43b9.000000d0.49abd9bdnewsgate.onet.pl...
Dej se qrva spokój z dyskusj± z kompletnymi dyletantami!! Też się kiedy¶
wdawałem w tego rodzaju dyskusje z palantami , którzy w sposób po¶redni obalali
zasadę zach. energii (słynny alternator w wykonaniu kundla i Klossa) , teraz
zupełnie bezwiednie obalaj± zas. zach. masy. Niejaki "Konserwator" pindoli o
zawarto¶ci CO2 na Marsie ,
pomijaj±c gęsto¶ć i ci¶nienie atmosfery Marsjańskiej... Qrva !!! , poważnie ,
zakładaj±c warunki quasi-stacjonarne można to wytłumaczyć nawet stosuj±c
równania dotycz±ce gazu doskonałego. Krótko mówi±c , nie dyskutuj z IDIOTˇ , bo
pokona Cię do¶wiadczeniem. A wy , konserwatory , kundle i klossy ... DO K¦IˇŻEK !!!
Albo MORDA W KUBEŁ !!!

MH

P.S. Z drugiej strony , nie kwestionuj±c wpływu CO2 na klimat , poważne
w±tpliwo¶ci budzi we mnie wpływ emisji CO2 spowodowanej przez nas (ludzi)(jego
ilo¶ć) , na globalne ocieplenie. Baa , zadałem sobie trud oszacowania tego
(model matematyczny nieco uproszczony) i ... odnoszę wrażenie , iż "eko"
przesadzaj±!! Kto¶ ich (nas) robi w  "bambuko"... Dlaczego ?!  GLOBALNY PRZEKRĘT
!! I TO MOŻE BYĆ MOIM ZDANIEM PRZEDMIOTEM DYSKUSJI !! Wpływ CO2 jest
bezdyskusyjny , aczkowiek spowodowany przez cywilizację XXI wieku jest raczej
marginalny. Proponuję oszacować ilo¶ć zasobów ropy naftowej na Ziemi i porównać
to z mas± atmosfery Ziemskiej..

hehe lamiesz sie levak MH....
no to jak madrala?
czemu na Marsie nie ma efektu cieplarnianego skoro tam 95% atmo to CO2!!!
-- -- -- -- -- -

i co to za konstrukcje "logiczne": "wplyw jest bezdyskusyjny aczkolwiek..."?
-- -- -- -- -- -- --

A moze wy to z doswiadczenia bierzecie, to ocieplenie spowodowane CO2?
Jak se pierdniesz to ci sie w dupe cieplo przez chwile robi i stad takie wnioski?

rym

Data: 2009-03-02 16:27:54
Autor: Piotr
Dnia Mon, 2 Mar 2009 14:20:22 +0100, konserwator napisał(a):

hehe lamiesz sie levak MH....
no to jak madrala?
czemu na Marsie nie ma efektu cieplarnianego skoro tam 95% atmo to CO2!!!

Tam nie ma cieplarni, bo jest zimno, po zbóju... :-)
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-02 19:23:16
Autor: marek czaplicki
konserwator pisze:
> [...]

>A moze wy to z doswiadczenia bierzecie, to ocieplenie spowodowane CO2?
>Jak se pierdniesz to ci sie w dupe cieplo przez chwile robi i stad >takie
a sk±d wiesz że na Marsie nie występuje efekt cieplarniany? st±d że na Marsie jest zimniej niż na Ziemi? na Ziemi też byłoby zimniej gdyby nie oceany, które akumuluj± ciepło. na Marsie ich nie ma, dlatego na Marsie jest zimniej i oczywi¶cie dochodzi większe oddalenie od Słońca.
swoj± drog± byłoby ciekawe gdyby kto¶ obliczył jaka powinna na Marsie panować temperatura (oczywi¶cie ujemna) bez dwutlenku węgla, który tam znajduje się w znacznych ilo¶ciach.

Data: 2009-03-02 19:39:08
Autor: KatonStarszy
Katonie Starszy !! - Efekt Cieplarniany ..
marek czaplicki pisze:

swoją drogą byłoby ciekawe gdyby ktoś obliczył jaka powinna na Marsie panować temperatura (oczywiście ujemna) bez dwutlenku węgla, który tam znajduje się w znacznych ilościach.

  O ile wiem powinna byc w granicach ( na rĂłwniku) od - 120 do - 200
A dochodzi do +20 Była taka książka nie pomne tytułu o terraformwaniu Marsa ;-) tam były wyliczenia.

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-03-02 20:14:31
Autor: raff
[...]

CZAS MARSA, Robert Zubrin, durniu.

Ale to nie dla ciebie.

Ty do ptaszkow.

R.

Data: 2009-03-03 00:05:50
Autor: KatonStarszy
raff pisze:

CZAS MARSA, Robert Zubrin, durniu.

Ale to nie dla ciebie.

Ty do ptaszkow.
Psik do budy prawaczku. ;-)

Data: 2009-03-03 11:37:43
Autor: raff
Katonie Starszy !! - Efekt Cieplarniany ..
CZAS MARSA, Robert Zubrin, durniu.

Ale to nie dla ciebie.

Ty do ptaszkow.
Psik do budy prawaczku. ;-)

No jak na niczym innym sie nie znasz, tylko ptaszkach, to na drzewo. Albo do torow sie przykuj.

R.

Data: 2009-03-03 13:31:27
Autor: KatonStarszy
raff pisze:

No jak na niczym innym sie nie znasz, tylko ptaszkach, to na drzewo. Albo do torow sie przykuj.
A ty idz sie utop w swej ukochanej benzynce , nafto smrodzikarzu ;-)

Data: 2009-03-02 19:41:05
Autor: konserwator

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:goh86p$jp3$1inews.gazeta.pl...
konserwator pisze:
> [...]

swoj± drog± byłoby ciekawe gdyby kto¶ obliczył jaka powinna na Marsie panować temperatura (oczywi¶cie ujemna) bez dwutlenku węgla, który tam znajduje się w znacznych ilo¶ciach.

no przeciez o to wlasnie chodzi, ze to woda (a w atmo para wodna) akumuluje cieplo a nie CO@ co tu lewackie glaby probuja udowodnic....

rym

Data: 2009-03-02 19:44:30
Autor: KatonStarszy
Katonie Starszy !! - Efekt Cieplarniany ..
konserwator pisze:
DOTRZE  w koĹ„cu do ciebie ze jeden i drugi gaz ma takie wĹ‚asciwoĹ›ci? tylko ze ilość H2O dość Ĺ›ciĹ›le zaleĹĽy od temperatury powietrza. A CO2 nie. I to ten drugi jest waĹĽniejszy przez to.jak z ciebie tki Einstein to se wymyĹ›l dlaczego ;-)

Data: 2009-03-02 20:45:46
Autor: ColgatesBilly

"KatonStarszy" <jjrak@NOTROLLwp.pl> wrote in message news:goh9uk$fg5$4mx1.internetia.pl...
konserwator pisze:
[...]

A co z...OZIEMBLOSCOM?
Tez efekt cieplarniany?

Kol

Data: 2009-03-03 00:08:17
Autor: KatonStarszy
Katonie Starszy !! - Efekt Cieplarniany ..
ColgatesBilly pisze:

A co z...OZIEMBLOSCOM?
Tez efekt cieplarniany?
A tobie tylko jedno w głowie ;-)

Data: 2009-03-02 20:51:39
Autor: konserwator
[...]

Użytkownik "KatonStarszy" <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:goh9uk$fg5$4mx1.internetia.pl...
konserwator pisze:
DOTRZE  w końcu do ciebie ze jeden i drugi gaz ma takie własciwo¶ci? tylko ze ilo¶ć H2O do¶ć ¶ci¶le zależy od temperatury powietrza. A CO2 nie.

to pewnie dlatego w lokomobili wytwarzali glownie pare do napedu silnika a nie CO2!

rym

Data: 2009-03-03 00:09:50
Autor: KatonStarszy
Katonie Starszy !! - Efekt Cieplarniany ..
konserwator pisze:
Coraqz gorsze durnoty piszesz. Jak ty nie odrózniasz temperatury gazu od jego własciwosci cieplarnianych , co ci jak kobyle wpyle juz tłumaczyłem , to o czym my tu mówimy. Nie wydurniaj sie wiecej , naftosmrodofilityku ;-)

Data: 2009-03-02 21:10:41
Autor: marek czaplicki
Katonie Starszy !! - Efekt Cieplarniany ..
tak masz rację. woda akumuluje ciepło a dwutlenek węgla powoduje że ciepło nie jest wypromieniowywane w przestrzeń kosmiczn±. tylko jest jedno małe ale, dwutlenek węgla od zarania dziejów kiedy powstały pierwsze ro¶liny i zwierzęta był akumulowany w ich organizmach. np. w oceanach dwutlenek węgla a ¶ci¶lej węgiel jest wi±zany w rafach koralowych, a te powoli z różnych przyczyn zostaj± niszczone. po prostu wody na naszej planecie przybywa mało poprzez wybuchy wulkanów, gdzie uwalniana jest para wodna. natomiast dwutlenku węgla w atmosferze przybywa. nawiasem mówi±c gdzie¶ jest granica do uwalniania przez człowieka dwutlenku węgla i obawiam się że my do niej zbliżamy się niebezpiecznie. efekt cieplarniany nie jest wymysłem jakich¶ tam ekoterrorystów ale realnym faktem. po prostu nie można naruszać ci±gle tej delikatnej równowagi jaka wytworzyła się na naszej planecie, z my¶l± że jako¶ to będzie. :-)

Data: 2009-03-02 13:11:23
Autor: mrdevilyn
On 2 Mar, 21:10, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
 po prostu nie można naruszać ci±gle
tej delikatnej równowagi jaka wytworzyła się na naszej planecie, z my¶l±
że jako¶ to będzie. :-)

Jakie masz podstawy do twierdzenia że ona jest "delikatna"? Bo
podstawy do twierdzenia przeciwnego s± solidne- całkiem niedawno,
czylitysi±c lat temu ¶rednia temperatura globu była o ok. 1K wyższa
niz obecnie, "cieplarnia" była taka że na Grenlandii siali pszenice- i
NIC złego sie z tego powodu nie działo. A my teraz ogrzalismy (o ile
to w ogóle jest dzieło czlowieka) planetę zbiorowym wysiłkiem  o
nędzne 0.5 K  a wrzask jest taki jakby Armageddon miał się z tego
powodu odbyc lada minuta. Btw. schłodzić Ziemię w razie potrzeby jest,
w porównaniu z jej ogrzaniem, smiesznie łatwo i  to niemal
natychmiast, dosłownie z roku na rok.
J-23

Data: 2009-03-03 00:07:53
Autor: KatonStarszy
mrdevilyn@gmail.com pisze:
On 2 Mar, 21:10, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
 po prostu nie moĹĽna naruszać ciÄ…gle
tej delikatnej równowagi jaka wytworzyła się na naszej planecie, z myślą
że jakoś to będzie. :-)

Jakie masz podstawy do twierdzenia ĹĽe ona jest "delikatna"? Bo
podstawy do twierdzenia przeciwnego są solidne- całkiem niedawno,
czylitysiąc lat temu średnia temperatura globu była o ok. 1K wyższa
niz obecnie
To nie byłasrednia globu. Z badań paleobiologicznych i izotopowych ustalono ze to była lokalna odchyłka dla basenu Atlantyku. Np. Chińczycy nic takiego jak ocieplenie u siebie nie notowali, wręcz odwrotnie , mieli serie ciezkiech zim.