Katonie Starszy !! - Efekt Cieplarniany ..

Data: 2009-03-02 14:31:58
Autor: Nazgul
Katonie Starszy !! - Efekt Cieplarniany ..
MH pisze:
P.S. Z drugiej strony , nie kwestionując wpływu CO2 na klimat , poważne
wątpliwości budzi we mnie wpływ emisji CO2 spowodowanej przez nas (ludzi)(jego
ilość) , na globalne ocieplenie. Baa , zadałem sobie trud oszacowania tego
(model matematyczny nieco uproszczony) i ... odnoszę wrażenie , iż "eko"
przesadzają!! Ktoś ich (nas) robi w  "bambuko"... Dlaczego ?!  GLOBALNY PRZEKRĘT
!! I TO MOŻE BYĆ MOIM ZDANIEM PRZEDMIOTEM DYSKUSJI !! Wpływ CO2 jest
bezdyskusyjny , aczkowiek spowodowany przez cywilizację XXI wieku jest raczej
marginalny. Proponuję oszacować ilość zasobów ropy naftowej na Ziemi i porównać
to z masą atmosfery Ziemskiej..

Masą atmosfery
Masą absorbującej CO2 wody w oceanach
Powierzchnią skał absobujących CO2 przy erozji
Możliwościami przetwórczymi roślin...

Dużo tego.

Data: 2009-03-02 15:05:43
Autor: MH
MH pisze:
> [...]
> to z masą atmosfery Ziemskiej.. Masą atmosfery
Masą absorbującej CO2 wody w oceanach
Powierzchnią skał absobujących CO2 przy erozji

Ależ tak !! Czynników mających wpływ jest od UJA i trochę.. Prawusy (moim
zdaniem) mogą mieć rację co do jednego - wpływ emisji CO2 nie jest aż tak
istotny na nasz klimat (emisja spowodowana działalnością cywilizacji).

I chyba mają rację.. Natomiast , argumentacja jakościowa , a nie ilościowa , to
poprostu ośmieszanie sie na grupie przez niejakiego "Konserwatystę" i jemu
podobnych. DO KSIĄŻEK PRAWUSY !!!

MH

P.S. PRAWUSY !!! Waszym argumentem jest "NIE , BO NIE..." . DO KSIĄŻEK !!

Data: 2009-03-02 19:43:20
Autor: konserwator
Katonie Starszy !! - Efekt Cieplarniany ..

--
Sondazownie we "wlasciwych" rekach": http://forum2.dziennik.pl/read.php?7,415859
-- -
Boleslaw: http://www.polityczni.pl/cenckiewicz_w_warszawie,audio,51,3100.html
-- -
Dyktatura europejska http://www.wykop.pl/ramka/122641/traktat-lizbonski-iii-wojna-swiatowa-pl
-- --
1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy.
2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i
renty.
3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i
obwodnic.
4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ.
5. Uprościmy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną,
zlikwidujemy 200 opłat urzędowych.
6. Przyśpieszymy budowę stadionów na Euro 2012.
7. Wycofamy wojska z Iraku.
8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i inwestować w
Polsce.
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy internet
10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:43b9.000000da.49abe7b7newsgate.onet.pl...
MH pisze:
> [...]

poprostu ośmieszanie sie na grupie przez niejakiego "Konserwatystę" i jemu

co ja poradze, ze lewakom musze tlumaczyc jak krowie na rowie skoro 95% lewactwa to glaby!

rym

Data: 2009-03-02 19:45:24
Autor: KatonStarszy
Katonie Starszy !! - Efekt Cieplarniany ..
konserwator pisze:
Osmieszasz sie kompletnie. to o tobe agencie nafciarzy było ;-)

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-03-02 15:06:40
Autor: WW
Nazgul pisze:
MH pisze:
[...]

Czy tylko ja zauważam, że ilość węgla a co za tym idzie tlenku i dwutlenku węgla jest na naszej planecie stała ?
Każdy geolog to potwierdzi, że ich wzajemne proporcje zmieniały się w czasie istnienia ziemi i to, o zgrozo, jak jeszcze największego psuja nie było.
Oznacza to, że cykl przemian jest naturalny dla cyklu zmian klimatycznych dla ziemi i nasz wkład jest tu pomijalny.
Ale jaka kasę można wyciągnąć mówiąc o zagrożeniu.
Do ilu programów zostaniemy zaproszeni i będziemy mogli popisać się swoja mądrością - bo wszak TV, to medium jednostronne i nie będzie nieuzgodnionych wcześniej a dociekliwych pytań.!

Pozdrawiam
  WW
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,
  ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-03-02 15:12:35
Autor: Nazgul
WW pisze:
Nazgul pisze:
MH pisze:
[...]

Oczywiście. Ale zmienia stan skupienia i miesce w którym się stęża. Raz go więcej w powietrzu, raz w wodzie, raz w ziemii.

[...]

Dokładnie tak.

[...]

Bo chodzi o pieniądze. Weźmy sobie taki przykład: Masz piękny dom w górach. I nagle dostajesz informację, że tu będzie ścisły rezerwat i masz się wyprowadzić. Dokad?

http://www.de-sign.pl/brazylia/fotki/fav/003a.jpg

A w Twoim domu zamieszka ekoaktywista. Proste.

Data: 2009-03-02 16:46:42
Autor: sofu

Użytkownik "Nazgul" <a_zbierzchowski@op.pl> napisał w wiadomości
======>
[...]

-- -- -- -

To mały pikus. Mozna zgnoic cale kraje, takie jak Polska. Mozna je zmusic do
płacenia miliardów euro za emisje gazów cieplarnianych, a nawet
odprzemysłowic czesciowo kraj. Zreszta juz sie tak robi.

sofu

Data: 2009-03-02 17:11:35
Autor: Nazgul
sofu pisze:
To mały pikus. Mozna zgnoic cale kraje, takie jak Polska. Mozna je zmusic do
płacenia miliardów euro za emisje gazów cieplarnianych, a nawet
odprzemysłowic czesciowo kraj. Zreszta juz sie tak robi.

Takie jak USA też.
Polecam:
http://oceania.salon24.pl/389202.html
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-03-02 19:47:26
Autor: konserwator

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:gognf4$i2b$1node1.news.atman.pl...

[...]

ano wlasnie!
a powinno sie placic raczej za "wytwarzanie" wody czyli ilosc spuszczanej w toaletach kloaki!

rym

Katonie Starszy !! - Efekt Cieplarniany ..