Katotelefony ....

Data: 2009-07-19 21:31:05
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Katotelefony ....
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał

... są w mojej osadzie sklepy z dewocjonaljami... Chciałem kupić nową , jedynie
słuszną komórę. Noo , tego ... , wiecie  ... , tak dla jaj ..

No i teraz najlepsze. SĄ ZAPISY !!! Tak "z ulicy" nie kupicie !! Przynajmniej w
mojej osadzie..

Trzeba zrobic wrażenie, że jest popyt i może zabraknąc......

Przemek
--

Dziwię się, że na tej świętej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wystąpił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie partią - sugerował.

Katotelefony ....