[TRASA] Katowice - Adr?pach, Czechy

Data: 2011-02-08 13:28:15
Autor: Tomasz Finke
[TRASA] Katowice - Adr?pach, Czechy
W dniu 2011-02-08 13:11, Mateusz pisze:
mówiąc wolałbym nie cisnąć się aż pod Wrocław A4 bo zasnę (a będę po
pracy jechał). Moglibyście mi podsunąć jakąś alternatywną trasę ? Może
przez Niemodlin i Nysę (46) ?

Zjedź z A4 na drogę 396 na Strzelin -> Łagiewniki -> Dzierżoniów. Napotkasz tyle dziur w nawierzchni, że nie uda Ci się spieszyć
i na pewno nie zaśniesz :-)

T.

Data: 2011-02-08 04:38:55
Autor: Mateusz
Katowice - Adr?pach, Czechy
On 8 Lut, 13:28, Tomasz Finke <t...@ict.pwr.wroc.pl> wrote:
> [...]

Zjedź z A4 na drogę 396 na Strzelin -> Łagiewniki -> Dzierżoniów.
Napotkasz tyle dziur w nawierzchni, że nie uda Ci się spieszyć

Zapomniałem dodać, że chciałbym dojechać w jednym kawałku ;-)
Chyba faktycznie trochę przegiąłem, bo ze zjazdu z A4 pod Wrockiem mam
co najmniej 100km jeszcze do celu.

Data: 2011-02-08 20:45:41
Autor: Alexy
Katowice - Adr?pach, Czechy
Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:cf5c62c4-09d1-4610-9f6f-

Zapomniałem dodać, że chciałbym dojechać w jednym kawałku ;-)
Chyba faktycznie trochę przegiąłem, bo ze zjazdu z A4 pod Wrockiem mam
co najmniej 100km jeszcze do celu.

Z A4 możesz zjechac przed Niemodlinem i dalej na Nysę, Kłodzko ....
Droga na Kłodzko nie jest najgorsza. Niektóe odcinki tylko dziurawe. Niestety nie wiem jak jest po Czeskiej stronie, bo ja jeździłęm w drugą stronę i tu zdecydowanie drogi były w lepszym stanie jak po naszej stronie.

[TRASA] Katowice - Adr?pach, Czechy