[TRASA] Katowice - Adrąpach, Czechy

Data: 2011-02-08 14:37:41
Autor: J.F.
[TRASA] Katowice - Adrąpach, Czechy
On Tue, 8 Feb 2011 04:11:54 -0800 (PST),  Mateusz wrote:
Planuję wybrać się na weekend do w/w mie¶ciny. Trasa: http://skroc.to/2909.re

Chyba nie warto - pieknie tam bedzie w maju, zima wszystko co mozna
podziwiac jest pod sniegiem
Nie będę się spieszył (chcę trochę odpocz±ć za kółkiem) i prawdę
mówi±c wolałbym nie cisn±ć się aż pod Wrocław A4 bo zasnę (a będę po
pracy jechał).

To tylko godzinka jak pocisniesz :-P

Mogliby¶cie mi podsun±ć jak±¶ alternatywn± trasę ? Może
przez Niemodlin i Nysę (46) ?

Jedz tak jak ci gugiel radzi. Ewentualnie sprawdz prognoze pogody.
Drogi kolo Nysy maja niemila ceche bycia oblodzonymi w zimie, pelnymi
dziur po odwilzy. Od Kudowy troche nie po drodze, do Tlumaczowa/Nowej
Rudy od strony Klodzka to odradzam zimowa pora.
Co prawda przejazd przez Walbrzych tez odradzam :-)

Tylko zalatw sobie dobra nawigacje/mape/pilota, bo za Golinskiem po
Czechach jest dosc kreta droga i trzeba uwazac. Jakby co to sluze
trackami.

A jak ci sie znudzi, to wracac mozesz Broumov-Tlumaczow-Nowa
Ruda-Sokolec-Rzeczka-Walim-Pieszyce-Dzierzoniow-lagiewniki-Strzelin -
docenisz dobre rady i austostrade :-) Co prawda bardziej naturalna trasa bylaby Tlumaczow-Nowa Ruda-Srebrna
Gora-Zabkowice-Ziebice-Grodkow - ale tam nie gwarantuje az takich
atrakcji :-)

J.

Data: 2011-02-08 06:44:48
Autor: Mateusz
Katowice - Adr pach, Czechy
On 8 Lut, 14:37, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
>Planuj wybra si na weekend do w/w mie ciny. Trasa:http://skroc.to/2909.re

Chyba nie warto - pieknie tam bedzie w maju, zima wszystko co mozna

Powiedzmy, że lubię ¶nieg ;-) lata temu robiłem tam trasę na rowerze i
teraz chciałbym jednak w ¶niegu połazić sobie ;-) Jakbym miał jeszcze
jeden dzień to bym sobie na Pragę skoczył ;-)

>Nie b d si spieszy (chc troch odpocz za k kiem) i prawd
>m wi c wola bym nie cisn si a pod Wroc aw A4 bo zasn (a b d po
>pracy jecha ).
To tylko godzinka jak pocisniesz :-P

Taaaaa... poci¶niesz. Mógłbym poprosić przyszłego te¶cia o jego kombi
w TDI, ale wolę się tłuc moim 1.0 benzyn± - lepiej się prowadzi, tylko
mniejsze prędko¶ci s± niestety.

[...]

Tyle to wiem, bo w nysie mam jeden oddział do wsparcia techn. Resztę
słabo kojarzę.

Tylko zalatw sobie dobra nawigacje/mape/pilota, bo za Golinskiem po
Czechach jest dosc kreta droga i trzeba uwazac. Jakby co to sluze
trackami.

Będę jechał z kobiet± i moim Larkiem z najnowsz± AM, luzik ;-)
piszesz, że trzeba uważać, ale na co konkretniej ? na to, żeby nie
wypa¶ć z zakrętu czy na trasę jako tak± ? Sprawiasz wrażenie dosyć
dobrze zorientowanego go¶cia jeżeli chodzi o tamten skrawek Czech.
Może poleciłby¶ jaki¶ nocleg ? albo ewentualnie okre¶liłby¶ mi czy dam
radę wyrwać jak±¶ jedn± nockę za 50zł od os ? wydaje mi się, że nie
powinno być problemu nie ?

Data: 2011-02-08 16:09:50
Autor: J.F.
Katowice - Adr pach, Czechy
On Tue, 8 Feb 2011 06:44:48 -0800 (PST),  Mateusz wrote:
[...]

Ale AM Europe, za czy granica bedzie biala plama ? I sprawdz jak cie prowadzi - poza Golinskiem chyba nie ma innych
przejsc dla samochodow.
piszesz, że trzeba uważać, ale na co konkretniej ? na to, żeby nie
wypa¶ć z zakrętu czy na trasę jako tak± ?

wypasc tez, ale bardzie mi chodzilo o trase. Generalnie nie jest
bardzo trudna, ale na paru skrzyzowaniach trzeba dobrze pojechac.

Sprawiasz wrażenie dosyć
dobrze zorientowanego go¶cia jeżeli chodzi o tamten skrawek Czech.
Może poleciłby¶ jaki¶ nocleg ?

Niestety - godzinka jazdy, gora dwie - to noclegow nie nie znam :-)

albo ewentualnie okre¶liłby¶ mi czy dam
radę wyrwać jak±¶ jedn± nockę za 50zł od os ? wydaje mi się, że nie
powinno być problemu nie ?

W Czechach sie ferie zaczely. Radzilbym cos zarezerwowac.
Jakby co do do Polski niedaleko :-)

J.

Data: 2011-02-08 08:11:32
Autor: Mateusz
Katowice - Adr pach, Czechy
On 8 Lut, 16:09, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

>B d jecha z kobiet i moim Larkiem z najnowsz AM, luzik ;-)

Ale AM Europe, za czy granica bedzie biala plama ?
I sprawdz jak cie prowadzi - poza Golinskiem chyba nie ma innych
przejsc dla samochodow.

Nie no wiadomo - EU. Swego czasu korzystałem z iGO - też bardzo dobre
(na mapach teleatlasu). Jak wspomniałe¶ o krętej trasie, to mi się
skojarzyło z tym odcinkiem pechowym Kubicy, ale chyba tak Ľle nie
będzie ;-)

W Czechach sie ferie zaczely. Radzilbym cos zarezerwowac.
Jakby co do do Polski niedaleko :-)

Wła¶nie - dobrze, że to pod granic± ;-) W zeszłym roku pojechałem pod
pragę na rowerku na żywioł i znalazłem (privat - więc z reguły nie
ogłaszaj± się na necie).

Data: 2011-02-08 17:51:50
Autor: radekp@konto.pl
Katowice - Adr pach, Czechy
Tue, 08 Feb 2011 16:09:50 +0100, w
<n6m2l6tdncb9o430tmjupgc8e5u6podtlo@4ax.com>, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>Będę jechał z kobiet± i moim Larkiem z najnowsz± AM, luzik ;-)

Ale AM Europe, za czy granica bedzie biala plama ?

AM PL też ma trochę m.in. Czech, ale nie wiem czy sięgnie do Adrspach.

Data: 2011-02-08 19:29:40
Autor: J.F.
Katowice - Adr pach, Czechy
On Tue, 08 Feb 2011 17:51:50 +0100,  radekp@konto.pl wrote:
>Będę jechał z kobiet± i moim Larkiem z najnowsz± AM, luzik ;-)
Ale AM Europe, za czy granica bedzie biala plama ?

AM PL też ma trochę m.in. Czech, ale nie wiem czy sięgnie do Adrspach.

To jest tuz przy granicy, drogi dojazdowe moze ciut dalej ale raptem
5-10km. Ale czy jest to nie wiem.

J.

Data: 2011-02-08 10:49:49
Autor: Mateusz
Katowice - Adr pach, Czechy
On 8 Lut, 19:29, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
On Tue, 08 Feb 2011 17:51:50 +0100,  rad...@konto.pl wrote:

>AM PL też ma trochę m.in. Czech, ale nie wiem czy sięgnie do Adrspach.

To jest tuz przy granicy, drogi dojazdowe moze ciut dalej ale raptem
5-10km. Ale czy jest to nie wiem.

Mogę sprawdzić, bo mam dwie wersje.

[TRASA] Katowice - Adrąpach, Czechy