[pyt] Katowice-Bialystok, jak przez Warszawe?

Data: 2009-04-30 11:21:52
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
[pyt] Katowice-Bialystok, jak przez Warszawe?
Witam serdecznie.

Daruj sobie Warszawę. Przed nią kieruj się w prawo przez Grójec i Górę Kalwarię,
aż wyjedziesz w Ostrowii Mazowieckiej. Kilka lat temu było tam koszmarnie ale
jechałem niedawno i jest świetnie. Nowa nawierzchnia, szeroka droga. Niewielki
ruch, mimo, że to był piątek po południu. Nawet rondo w Górze Kalwarii było puste.
Polecam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2009-04-30 11:28:20
Autor: inz.mamon
Użytkownik <newsartmediaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:785f.00000065.49f96db0newsgate.onet.pl...
Daruj sobie Warszawę. Przed nią kieruj się w prawo przez Grójec i Górę Kalwarię,
aż wyjedziesz w Ostrowii Mazowieckiej.

Potwierdzam...

Data: 2009-04-30 11:50:59
Autor: Paweł W.
[pyt] Katowice-Bialystok, jak przez Warszawe?
Daruj sobie Warszawę. Przed nią kieruj się w prawo przez Grójec

No to miło będzie jak wszyscy sobie jutro darują Warszawę ;-) Niech jeszcze ci "rdzenni" Warszawiacy do domu na święta pojadą to się fajne miasto na weekend zrobi :)

Pozdrawiam
p.

Data: 2009-04-30 12:20:46
Autor: Mariusz
newsartmediaWYTNIJTO@op.pl pisze:

[...]

I tak chyba pojade, przy okazji poznam nowa trase. Zatem w Mszczonowie albo nawet jeszcze w Rawie mazowieckiej w prawo, na Grojec, Stanislawow, Lochow, Brok i wyjazd w Ostrow-Mazowiecka? Miejscowosci "Ostrowia" nie znalazlem ;)
A pytanie jeszcze co z odcinkiem ekspresowki do Wyszkowa? Ponoc cos tam oddali do uzytku pozna jesienia ubieglego roku..

--
Pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-04-30 12:35:15
Autor: inz.mamon
Użytkownik "Mariusz" <spam.robots@mniam.com> napisał w wiadomości news:gtbujl$db7$1nemesis.news.neostrada.pl...
newsartmediaWYTNIJTO@op.pl pisze:
A pytanie jeszcze co z odcinkiem ekspresowki do Wyszkowa? Ponoc cos tam oddali do uzytku pozna jesienia ubieglego roku..
Wyszków-Ostrów Maz. to wciąż "stara dobra" DK8. Droga ekspresowa to obwodnica tej ostatniej, ale o tym zapewne wiesz.

Ekspresówka zaczyna się od Wyszkowa po Warszawę, ale gdybyś się tamtędy jednak wybierał, bądź czujny! Ze względu na niepełną infrastrukturę, niektóre z jej fragmentów mają zdjęte oznakowania drogi ekspresowej i teoretycznie nie jedziesz tam więcej niż 90km/h - polują!

Data: 2009-04-30 12:48:02
Autor: Axel
"inz.mamon" <hasak@poczta.pl> wrote in message

[...]

Ekspresowka (jeszcze nie do konca oddana) zaczyna sie od obwodnicy Radzymina, a konczy obwodnica Wyszkowa.

[...]

Taaa... moze jakies przypomnienie przepisow by sie przydalo? Bo poza dwoma wymienionymi obowodnicami, gdzie jest 110 i jednym kawalkiem po drodze w Wyszkowa do Warszawy, gdzie jest 70-tka (jest stara nawierzchnia), to z mocy przepisow jest limit 100 km/h.

--
Axel

Data: 2009-04-30 13:11:38
Autor: TomekB
[...]

70-tka jest jeszcze w Trojanach ale juz polozono ostatnia warstwe nawierzchni
ktorej nie udalo sie polozyc przed zima a ktorej proces technologiczny wymaga
temperatur >0. Tak poza tym to trasa jest bezkolizyjna choc oczywiscie bez
statusu drogi S wiec moga sie trafic rowery, furmanki itp.

Na DK50 bym sie nie pchal, kiepska trasa, waska, przez lasy, dosc dziurawa
miejscami, do tego wahadelka w Broku. Jutro przez Warszawe nie powinno juz byc
problemy wiec Alejami, trasa AK i trasa torunska przelecisz bez problemu.

--
Tomek

Data: 2009-05-01 01:05:09
Autor: JG
[pyt] Katowice-Bialystok, jak przez Warszawe?
TomekB pisze:
(...)
Na DK50 bym sie nie pchal, kiepska trasa, waska, przez lasy, dosc dziurawa
miejscami, do tego wahadelka w Broku.
(...)
DK50 dziurawa?
Znam prawie całą (w sumie jakoś ostatnio nie jechałem tylko odcinkami Płońsk-Sochaczew i Łochów-Ostrów Maz.) i poza przebudowywanymi miejscami nie zauważyłem dziur.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-01 13:58:53
Autor: TomekB
[pyt] Katowice-Bialystok, jak przez Warszawe?
Łochów-Ostrów Maz.

Wg mnie kiepski odcinek. Ale to z pewnoscia zalezy od tego czym sie jezdzi, zima
na 15" to na nic nie nazekalem, teraz na 17" juz jest inaczej ;)

--
Tomek

Data: 2009-05-04 03:11:40
Autor: JG
TomekB pisze:
Wg mnie kiepski odcinek. Ale to z pewnoscia zalezy od tego czym sie jezdzi, zima
na 15" to na nic nie nazekalem, teraz na 17" juz jest inaczej ;)
18" i zawiasik odpowiednio twardy, więc akurat na tę kwestię jestem czuły. Ale dzięki, dobrze wiedzieć którego odcinka unikać ;)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-30 22:26:00
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
[pyt] Katowice-Bialystok, jak przez Warszawe?
Witam ponownie.

I tak chyba pojade, przy okazji poznam nowa trase. Zatem w Mszczonowie albo nawet jeszcze w Rawie mazowieckiej w prawo, na Grojec, Stanislawow, Lochow, Brok i wyjazd w Ostrow-Mazowiecka?
Zgadza się.

Miejscowosci "Ostrowia" nie znalazlem ;)
Nie Ostrowia tylko Ostrów ale Mazowiecka. To rodzaj wbrew pozorom żeński. Szukaj
w słowniku, nie na mapie ;-)
Ewentualnie w Wikipedii też znajdziesz między wierszami.
Powodzenia!

Data: 2009-04-30 22:28:31
Autor: Mariusz
[...]

Teraz juz wiem, wczesniej po prostu myslalem ze: D. (kogo? czego?) Ostrowii, czyli M. (kto? co?) Ostrowia, a na mapie Ostrow ;)

--
Pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2009-05-01 08:17:47
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
[pyt] Katowice-Bialystok, jak przez Warszawe?
Teraz juz wiem, wczesniej po prostu myslalem ze: D. (kogo? czego?) Ostrowii, czyli M. (kto? co?) Ostrowia, a na mapie Ostrow ;)
Nie. Ostrowi... Przej jedno "i".
Pozdrawiam.

Data: 2009-05-01 09:05:51
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
[pyt] Katowice-Bialystok, jak przez Warszawe?
Widzę już swój błąd i skąd zamieszanie. W pierwszym poście napisałem bezmyślnie
przez dwa "i"...
Oczywiście Ostrowi Mazowieckiej.