Katowice - Ełk

Data: 2009-07-24 09:45:21
Autor: bosskg
Katowice - Ełk

Witam. Wyjazd w sobote rano. Może ktoś zaproponuje jakąś rozsądna trasę.
Nawigacje prowadzą mnie przez Warszawę-Ostrów Maz.-Łomżę. Może jakaś alternatywna trasa?
Zależy mi żeby możliwie najszybciej dojechać. Powrót po krótkim odpoczynku.
--
Pozdrawiam | Krzysiek

Data: 2009-07-24 17:02:16
Autor: akara0
Katowice - Ełk
Użytkownik "bosskg" napisał
[...]
nie wiem jak trasa Kat-WAW, ale w Ostrowii nie zjeżdżaj na Łomżę tylko
grzej prosto na Białystok, na Łomżę skręcasz dopiero w Zambrowie. Co
prawda kilka km dalej ale droga jest dużo lepsza. Niestety nastawiali
przy drodze budek z fotkami

Katowice - Ełk