Katowice - Kazimierz Dolny

Data: 2011-09-12 14:09:04
Autor: TomaszGB
Katowice - Kazimierz Dolny

:
: W przyszłą niedziele (wyjazd około 15-16 z Katowic) muszę jechać do
: Kazimierza Dolnego i mam pytanie o trasę.
:
: Najbardziej interesuje mnie odcinek Jędrzejów - Kazmierz.
: Nawigacja podpowiada DK7 do Radomia i później DK12 Puławy, Kazimierz.
: Ja jeszcze zastanawiam się nad trasą:
: - DK7 Kielce, DK74 Annopol, Kazimierz,
: - DK78 Chmielnik, DW765 Szydłów, DW756 Łagów, DK74 Annopol, Kazimierz
:

znajomi mają domek letniskowy 10 km koło Kazimierza i zawsze
z Bytomia jeżdżą przez DK7 Kielce, DK74 Annopol, Kazimierz. W
lipcu byłem u nich i tam jechałem DK78 Chmielnik, DW765 Szydłów,
DW756 Łagów, DK74 Annopol, Kazimierz , a wracałem przez Kielce
i mogę powiedzieć, że trasa przez Szydłów jest wąska i dziurawa przez
Kielce jechało mi się lepiej, odległość wg AM podobna.
Pozostaje kwestia korków w niedzielę wieczorem Kielce mogą być
przykorkowane to może lepiej jednak przez Szydłów ;-)

pozdrawiam

Katowice - Kazimierz Dolny