Katowice - Kielce - jaką trasę polecacie ?

Data: 2010-01-09 13:51:12
Autor: dt
Katowice - Kielce - jaką trasę polecacie ?
Zawsze jeżdżę przez Zawiercie i Jędrzejów. Jednak, być może znacie lepszą trasę ? W AM mam kilka alternatywnych propozycji,jednak nie wiem, jak to wygląda w praktyce. Interssuje mnie jak najlepsza droga przy stosunkowo niewielu ograniczeniach typu "teren zabudowany". Chciałbym dojechać jak najszybciej i najbezieczniej przy przestrzeganiu wszystkich ograniczeń...

dziękuję i pozdrawiam

Data: 2010-01-09 14:51:41
Autor: Krzysztof 45
dt napisał(a):
...] Interssuje mnie jak najlepsza droga przy stosunkowo niewielu ograniczeniach typu "teren zabudowany". Chciałbym dojechać jak najszybciej i najbezieczniej przy przestrzeganiu wszystkich ograniczeń...

ROTFL zajebisty

--
Krzysiek

Data: 2010-01-09 16:36:24
Autor: 'Tom N'
dt w <news:hi9u42$r06$1achot.icm.edu.pl>:

[...]

<http://rozklad-pkp.pl/traininfo.php/pn/274344/258424/339538/78321/4095/?q=pl/node/149&>

Spełnia warunek alternatywnej drogi (nie jedzie przez Jędrzejów), spełnia
warunek ograniczeń na "zabudowanych" (bo nie dotyczy),spełnia również
warunek najszybciej i najbezpieczniej.

Wychodzi, że pytanie zadałeś na NTG ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-01-09 21:32:17
Autor: luis

Użytkownik "dt" <dt@xxxxxx.pl> napisał w wiadomości news:hi9u42$r06$1achot.icm.edu.pl...
Zawsze jeżdżę przez Zawiercie i Jędrzejów.

I to jest jedyny rozsądny wariant, zwłaszcza w warunkach zimowych.
pozdr
luis

Data: 2010-01-09 23:45:33
Autor: J_K_K
Użytkownik "luis" <jgrud@interia.pl> napisał w wiadomości news:hiappc$k94$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "dt" <dt@xxxxxx.pl> napisał w wiadomości news:hi9u42$r06$1achot.icm.edu.pl...
Zawsze jeżdżę przez Zawiercie i Jędrzejów.

I to jest jedyny rozsądny wariant, zwłaszcza w warunkach zimowych.

Rozsądny wariant w warunkach zimowych to ten, gdzie nie jeżdżą i nie "składają" się TIR'y.
Ale trzeba wcześniej, bez sniegu się zapoznać ;-)

Aczkolwiek na poczatku pamiętnego roku 2002 stało sie czekając na "wirnik"
zarówno przed Miechowem, Wodzisławiem,
jak i na trasie od Siewierza / Zawiercia.

"Normalnie" większość znajomych jeździ Olkusz - Wolbrom - Miechów - Jędrzejów.
Ale masz tam potencjalnie zapychające sie miejsca na górkach przed Miechowem
(nakaz łańcuchów dla ciężarówek) i pomiedzy Wodzisławiem, a Jędrzejowem.

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-10 12:46:23
Autor: GregorY
Katowice - Kielce - jaką trasę polecacie ?
oj tak, odcinek Wolbrom - Miechów to mało rozsądna alterantywa tym
bardziej w taką zimę. Zawiercie - Szczekociny - Kielce to chyba jedyne
rozwiązanie.

--
GregorY

Data: 2010-01-10 23:09:36
Autor: J_K_K

Użytkownik "GregorY" <grzegorz.bijok@wp.pl> napisał w wiadomości news:de7f7ad9-b7db-4530-afbd-6c15d1012a34q4g2000yqm.googlegroups.com...
oj tak, odcinek Wolbrom - Miechów to mało rozsądna alterantywa tym
bardziej w taką zimę. Zawiercie - Szczekociny - Kielce to chyba jedyne
rozwiązanie.

Nie jedyne, ale bezpieczne dla niezaznajomionych z drogami lokalnymi.
W zeszłotygodniową śnieżycę jechałem Wolbrom - Żarnowiec - Kozłów - Wodzisław,
ale jak ktoś ma słabe nerwy, to nie polecam ;-)

Pzdr

JKK

Katowice - Kielce - jaką trasę polecacie ?