Katowice - Kielce - jaką trasę polecacie ?

Data: 2010-01-09 16:36:24
Autor: 'Tom N'
Katowice - Kielce - jaką trasę polecacie ?
dt w <news:hi9u42$r06$1achot.icm.edu.pl>:

Zawsze jeżdżę przez Zawiercie i Jędrzejów. Jednak, być może znacie lepszą trasę ? W AM mam kilka alternatywnych propozycji,jednak nie wiem, jak to wygląda w praktyce. Interssuje mnie jak najlepsza droga przy stosunkowo niewielu ograniczeniach typu "teren zabudowany". Chciałbym dojechać jak najszybciej i najbezieczniej przy przestrzeganiu wszystkich ograniczeń...

<http://rozklad-pkp.pl/traininfo.php/pn/274344/258424/339538/78321/4095/?q=pl/node/149&>

Spełnia warunek alternatywnej drogi (nie jedzie przez Jędrzejów), spełnia
warunek ograniczeń na "zabudowanych" (bo nie dotyczy),spełnia również
warunek najszybciej i najbezpieczniej.

Wychodzi, że pytanie zadałeś na NTG ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Katowice - Kielce - jaką trasę polecacie ?