Katowice - Licheń

Data: 2009-09-20 23:51:01
Autor: WIHEDCNF
Katowice - Licheń

Użytkownik "Paweł"

Witam,
mógłby mi ktoś podać optymalną trasę z Katowic do Lichenia, wyjazd w dzień
roboczy, rano.

Katowice - Toruń - Licheń

Data: 2009-09-21 14:34:59
Autor: [Cichy]
Katowice - Licheń
Katowice - Toruń - Licheń

ROTFL :))))))))))))))))))

Data: 2009-09-23 20:32:10
Autor: Paweł
Katowice - Licheń
[Cichy] <cichyq@interia.pl> napisał(a):
> Katowice - Toruń - Licheń

ROTFL :))))))))))))))))))

ROTFL prostaku to jest to co wklejam poniżej:
======================
Grupy dyskusyjne: pl.misc.samochody Od: "[Cichy]" <cichyq@interia.pl>
Temat: 13.5 V Witam, Po wlaczeniu swiatel (standardowe wyposazenie) na komputerku mam napiecie 13,5 V czy jest to wystarczajace ???? Jezeli nie, to gdzie szukac przyczyny ??? Niedawno mialem uszkodzony alternator (wirnik i regulator do wymiany). Przed awaria mialem takie samo napiecie. nie mam problemow z odpaleniem (rozrusznik kreci spoko). Fela 1.3 MPi z gory dzieki za odpowiedz
=========================

Pytanie od znajomej. | "[Cichy]" <cichyq@interia.pl>.
Witam,
Mam znajoma, ktora jest w nieciekawej sytuacji.
Najprawdopodobniej maz ja podsluchuje (telefon).
Mam pytanie, czy jezeli on ma jakies powiazania z policja, to ma mozliwosci zalozenia podsluchu u operatora telefoni komorkowej, czy do tego jest potrzebne jakies zezwolenie prokuratora ?
Jakie sa szanse ze cos takiego mogl zainstalowac do podsluchiwania swojej zony ?

Prosze o odpowiedz i gory serdecznie dziekuje

Grupy dyskusyjne: pl.misc.samochody Od: "[Cichy]" <cichyq@interia.pl>
Temat: Re: przegladajac allegro trafilem na... Czy numer telefonu 0790... to nie jest jakies extra platne ?? ;) Pozdrawiam, Cichy ========================

No i; prostaku?

Paweł --