Katowice-Sandomierz nie po A4

Data: 2012-11-16 22:18:00
Autor: Tom N
Katowice-Sandomierz nie po A4
Marek 'marcus075' Karweta w <news:be43zpx2cxm2$.dlgpedaluje.ile.moze>:

Witam!
Jak sprawnie i bez korków w sobotnie popołudnie (wyjazd około 14:00 z
Katowic) dotrzeć do Sandomierza i nie płacić przy tym za autostradę?
[...]
Rozpatruję też DK79 w całości, ale
(poza Jaworznem i Mysłowicami) nie mam pojęcia, gdzie są remonty.

No nie wiem, dwa tygodnie temu, około 8 rano wjechałem na A4. Nie
przypominam sobie utrudnień na 79 po zjechaniu z A4 (oprócz zmyłek
serwowanych przez aktualną na wtedy Automapę) Grubo przed 11 byłem w
Sandomierzu, tylko wyszło 9 litrów noPB95 / 100 km...

--
'Tom N'

Katowice-Sandomierz nie po A4