Katowice - Warszawa (Goclaw) - ktoredy?

Data: 2012-08-20 14:50:14
Autor: yabba
Katowice - Warszawa (Goclaw) - ktoredy?
Użytkownik <rewr@interia.pl> napisał w wiadomości news:5031f3d1$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
Mam jutro na 7:00 byc w Warszawie Gocławiu
Jade z Katowic
Czy jechac tradycyjnie na Warszawe przez Piotrkow, Mszczonow - te zwezenia
dobijaja

Jechałem dwa tygodnie temu i jechało się równo 70-80 km/h na zwężeniach.

Czy moze do Lodzi pozniej Strykow i nowa Autostrada klozetowa i omojac
Warszawe od góry?

Też można, ale wjechać do Warszawy od strony Poznania. Dojazd z Żerania/Bródna na Gocław jest utrudniony z powodu zamknięć w okolicach Targowej.

Ile czasu zarezerwowac?

Dwa tygodnie temu jechałem z Dąbrowy Górniczej, wyjazd o 19, dojazd na Grochów około północy, z czterema postojami na trasie.
W Jankach powinieneś być najpóźniej o 6:00 rano, bo później mogą się już zatykać.

--
Pozdrawiam,

yabba

Katowice - Warszawa (Goclaw) - ktoredy?