Katowice - Warszawa - jakies utrudnienia ?

Data: 2011-04-19 21:41:20
Autor: Doby
Katowice - Warszawa - jakies utrudnienia ?
Witam,
musze sie wybrac do Warszawy - czy sa jakies utrudnienia (remonty, zwezenia) na tej trasie teraz  - jakis czas temu slyszalem ze byly tam remonty - ale jak teraz ?

Data: 2011-04-19 19:49:17
Autor: masti
Katowice - Warszawa - jakies utrudnienia ?
Dnia pięknego Tue, 19 Apr 2011 21:41:20 +0200 osobnik zwany Doby wystukał:

dalej są zwężki.
najgorsza koło Babska

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-04-19 23:24:18
Autor: jerzu
Katowice - Warszawa - jakies utrudnienia ?
On Tue, 19 Apr 2011 19:49:17 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

najgorsza koło Babska

Koło Babska to jest pikuś, najgorzej jest na odcinku od Piotrkowa
Trybunalskiego do Rawy Mazowieckiej. W obie strony.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-04-19 21:18:58
Autor: Czarek Daniluk
On 19 Kwi, 21:41, "Doby" <lekki_...@autograf.pl> wrote:
[...]

Sajgon.
Jednak wyjeżdżając z W-wy około 5:30 - 6 rano do Rawy można w miarę
bezproblemowo przelecieć.

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-20 09:09:36
Autor: Tomek

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@cedaniluk.com> napisał w wiadomości news:b0768efd-81da-4ce0-8114-6c3cc76a3665r6g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Ale czytaj ze zrozumieniem - człowiek jedzie z Katowic do Warszawy :-)
Tomek

Data: 2011-04-20 05:02:20
Autor: Czarek Daniluk
On 20 Kwi, 09:09, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "Czarek Daniluk" <cza...@cedaniluk.com> napisa w wiadomo cinews:b0768efd-81da-4ce0-8114-6c3cc76a3665r6g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

> jak teraz ?
>Sajgon.
>Jednak wyje d aj c z W-wy oko o 5:30 - 6 rano do Rawy mo na w miar

bezproblemowo przelecie .

>Pozdrawiam !

Ale czytaj ze zrozumieniem - cz owiek jedzie z Katowic do Warszawy :-)
Tomek

Poglądowo - dojeżdżając do zwężeń o podobnej porze, zapewne też
przeleci w miarę spokojnie.
Ostatnio w okolicach 7mej przed Rawą (w kierunku DC) stało jak długie
i szerokie - ale wtedy zepsuł się dodatkowo TIR ;)

Wcześniej nie widziałem nic strasznego, około 7mej wszystko w miarę
szło.

Pozdrawiam !

PS:
Rawa - Babsk była tragedia, ale poza Babskiem jakoś to szło ;)

Data: 2011-04-20 17:36:46
Autor: jerzu
Katowice - Warszawa - jakies utrudnienia ?
On Wed, 20 Apr 2011 05:02:20 -0700 (PDT), Czarek Daniluk
<czarek@cedaniluk.com> wrote:

Poglądowo - dojeżdżając do zwężeń o podobnej porze, zapewne też
przeleci w miarę spokojnie.

Niekoniecznie. O ile w stronę Piotrkowa idzie jako tako, to do
Warszawy jest korek.

Ostatnio w okolicach 7mej przed Rawą (w kierunku DC) stało jak długie
i szerokie - ale wtedy zepsuł się dodatkowo TIR ;)

Zdarza się. Albo zepsuta ciężarówka, albo wypadek.

Wcześniej nie widziałem nic strasznego, około 7mej wszystko w miarę
szło.

Między 7 a 8 rano można się dodatkowo załapać na blokujące ruch
maszyny budowlane, które zmierzają na miejsce swojej pracy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Katowice - Warszawa - jakies utrudnienia ?