[GW] - Katowice budują rowerowe ścieżki pr zeszkód

Data: 2009-12-06 18:28:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[GW] - Katowice budują rowerowe ścieżki pr zeszkód
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
 - Robimy po kawałku, potem się zobaczy i połączy - usłyszałam od Mariana Zycha, naczelnika wydziału rozwoju, gdy go pytałam o ścieżki. Problem w tym, że te kawałki (razem już ponoć sto kilometrów)

Ja bym zrobił z tym panem taki eksperyment... Przyniósł mu prezent (dzień
jest odpowiedni ;-) ), dał mu papier do pakowania prezentów, ale taki no...
Z niszczarki wyciągnięty. Do tego ze trzy metry wstążki w kawałkach po
3-5cm. I kazał prezent zapakować.
Po Katowicach, na szczęście, mało jeżdżę na rowerze, ale w Jaworznie
naustawiano debilnych B-9 i są miejsca, gdzie przejechać legalnie się po
prostu nie da. Patologia.

To jest powód, dla którego jestem _przeciwko_ "budowaniu" "ścieżek
rowerowych", ścieżek rowerowych onych mać.

[GW] - Katowice budują rowerowe ścieżki pr zeszkód