Katowice centrum - parking

Data: 2011-01-28 16:06:45
Autor: Gabriel 'wilk'
Katowice centrum - parking
W dniu 2011-01-28 08:04, Radarro pisze:
Czesc,
Musze sie znalezc w centrum KTW w poniedzialek na 9 rano - dokladnie na
Mariackiej. Bede jechal od Gliwic, A4.
Pamiętaj, że w SK onecnie jest rozwalone centrum miasta o ile tak to można nazwać - objazdy i jednokierunkowe uliczki przez przebudowę a właściwie budowę nowego dworca PKP :-(
Ktorym zjazdem sie pchac?
Mysle zjechac na 3 stawach i Graniczna. Nie bedzie masakry?
Mikolowska chyba nie warto zjezdzac?
Tutaj nie waro się pchać.
Gdzie szukac parkingu w tej okolicy? Przy ul. Wojewodzkiej sa jakies parkingi?
Może na Damrota? Albo przy Bibliotece Śl?
Parkingi są ale po 7:00 to zapomnij o tych miejscach i postawieniu tam auta, chyba że masz dużo szczęścia i czasu na szukanie miejsca.
Ile kosztuje obecnie parking w centrum?
O ile się nie mylę to 1,5 PLN u parkingowego za 1h.
Ja bym radził zjechać Francuską do samego końca i przebić się przez Warszawską przestrzał na Bankową i postawić auto pod UŚiem (te 200/300 m na Mariacką dojdziesz w mniej niż 5 min). Tam rano spokojnie na płatnym parkingu a przy odrobinie szczęścia i na darmowym (a jest ich kilka) zaparkujesz. W ostateczności wjedź pod Hotel Kubus-Helios.

   Oskar Wilde

Data: 2011-01-28 17:54:27
Autor: Sebastian Biały
Katowice centrum - parking
On 2011-01-28 16:06, Gabriel 'wilk' wrote:
Ja bym radził zjechać Francuską do samego końca i przebić się przez
Warszawską przestrzał na Bankową i postawić auto pod UŚiem (te 200/300 m
na Mariacką dojdziesz w mniej niż 5 min).

Pod USiem jest zawalony parking zaocznymi, czasem do tego stopnia że płatny też ...

Data: 2011-01-28 19:04:28
Autor: Gabriel 'wilk'
Katowice centrum - parking
On 2011-01-28 16:06, Gabriel 'wilk' wrote:
[...]

Tam są trzy wielkie płatne parkingi i cztery uliczki z parkingami przy budynkach a do tego w Kubusie zawsze jest miejsce na 2 lub 3 poziomie. Jeżdżę tam co tydzień bo kończę  właśnie podyplomówkę i nigdy nie miałem problemu z zaparkowaniem zarówno rano jak i wieczorem czy w południe. A co do okolic Damrota oraz biblioteki śl. to masakra - żona jeździ na Damrota do pracy codziennie to po 6:50 nie ma gdzie palca wcisnąć na okolicznych rozległych parkingach i uliczkach.

   Oskar Wilde

Katowice centrum - parking