Katowice > Warszawa [Torwar]

Data: 2011-08-01 13:17:17
Autor: Heinzkalter
Katowice > Warszawa [Torwar]

"Adam Jedrysik / jedrysik.com" <""temp\"@gethe@spamout@jedrysik.com"> wrote in message news:4e367915$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Witam.
Do pokonania jutro trasa z Katowic do Warszawy pod Torwar.
Koncert Roberta Planta, także będzie ciaśniej niż zwykle.

Tutaj dwa pytania.

1. Jak lecieć na Warszawę?
Katowice > Kielce > Radom > Warszawa
czy         > Piotrków > Sulejów > Nowe Miasto > Grójec ?
DK8 chyba raczej odpuszczę :)

2. Z doświadczenia, o ile nawet przejazd przez Janki zdarzał się
płynny to już Wawelska i Armii Ludowej aż pod Torwar
zawsze były solidnie zapchane.
Alternatywy?
Z reguły parkuję na rondzie Rozbrat / okolice radia.
Warto jechać przez Piaseczno?

-- Pozdrawiam, Adam Jędrysik
www: http://jedrysik.com | fotografia
eml: temp@gethe@spamout@jedrysik.com

Warto jechac jak biały człowiek przez Piotrków, Rawe ósemka. I jak biały człowiek przejechac przez Raszyn. Trasa Łazienkowska tez jest przejezdna. Inne opcje wybierac w trakcie gwałtownych opadów.

HK

Data: 2011-08-01 14:09:47
Autor: Daniel
Katowice > Warszawa [Torwar]
W dniu 01.08.2011 13:17, Heinzkalter pisze:

czy > Piotrków > Sulejów > Nowe Miasto > Grójec ?

Przez Sulejów nie ma się co pchać. Budwowa mostu, stoi się nawet powyżej godziny (przerabiałem jakieś 2-3 tygodnie temu). Wczoraj jechałem wykopaliskami zwanymi DK8 do Mszczonowa - całkiem nieźle to szło.

Pozdrawiam
Daniel

Data: 2011-08-01 18:03:59
Autor: Adam Jedrysik / jedrysik.com
Katowice > Warszawa [Torwar]
Warto jechac jak biały człowiek przez Piotrków, Rawe ósemka.
> I jak biały człowiek przejechac przez Raszyn.
Ostatnio w weekend jechałem via Kielce/Radom i było mało irytująco,
ale to weekend.

Trasa Łazienkowska tez jest przejezdna.
Inne opcje wybierac w trakcie gwałtownych opadów.
Tia przejezdna, szczególnie jak spora impreza na Torwarze.
Na Chrisa Rea i Roxette jechałem z 45min od skrętu z Grójeckiej,
na ślimaku i pod samym Torwarem to już w ogóle masakra.

Data: 2011-08-01 19:41:40
Autor: Heinzkalter
Katowice > Warszawa [Torwar]

"Adam Jedrysik / jedrysik.com" <""temp\"@gethe@spamout@jedrysik.com"> wrote in message news:4e36ce66$0$3496$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Na Chrisa Rea i Roxette jechałem z 45min od skrętu z Grójeckiej,
na ślimaku i pod samym Torwarem to już w ogóle masakra.

Noo skoro wiesz lepiej to pytasz po co? Dla lansu?

hk

Data: 2011-08-01 21:02:27
Autor: Adam Jedrysik / jedrysik.com
Katowice > Warszawa [Torwar]
Trasa Łazienkowska tez jest przejezdna.
Inne opcje wybierac w trakcie gwałtownych opadów.
Tia przejezdna, szczególnie jak spora impreza na Torwarze.
Noo skoro wiesz lepiej to pytasz po co? Dla lansu?

A to jest lans, jechać do Warszawy? :)
Pytam bo może ktoś poleci alternatywę.
Dostałem już informację, że może być pewniej/szybciej przez Radom
a potem albo Piaseczno, albo od Łopuszańskiej i dojechać Czerniakowską.
Łatwiej stamtąd się dostać na Szelwożerów/Myśliwiecką/Rozbrat,
gdzie z reguły trzeba stanąć żeby nadmiernie nie kombinować.

Nie zdarzyło mi się jechać na koncert (np. godzinę przed) i nie tkwić
na Wawelskiej/A.Ludowej - stąd pytanie. A, że dowiedziałem się jak
sprzedaż to mogę obstawiać, że będzie podobnie jak na poprzednich.