Katowice <> Łomża - którędy

Data: 2009-09-08 16:42:25
Autor: Todler
Katowice <> Łomża - którędy
do Łomży wyjazd w niedziele około północy
wyjazd z Łomży w poniedziałek około południa

akceptuje dróżki trzycyfrowe
chodzi o to zeby było w miare szybko

Data: 2009-09-08 19:19:16
Autor: Janusz Pabłocki
Katowice <> Łomża - którędy
> Todler pisze:
do Łomży wyjazd w niedziele około północy
wyjazd z Łomży w poniedziałek około południa

akceptuje dróżki trzycyfrowe
chodzi o to zeby było w miare szybko
Gierkówka -> Radzymin -> Wyszków -> Ostrów Mazowiecka -> Zambrów -> "Omża" ;-)

--
Janusz

Data: 2009-09-08 21:40:11
Autor: Tadeusz
Katowice <> Łomża - którędy

Użytkownik "Janusz Pabłocki" <> napisał w wiadomości ...
> [...]

chodzi o to zeby było w miare szybko
Gierkówka -> Radzymin -> Wyszków -> Ostrów Mazowiecka -> Zambrów -> "Omża" ;-)

po co nadkładać drogi aż do Zambrowa ????

z Ostrowii prosto do Łomży, reszta OK :)

Tadeusz

Data: 2009-09-08 22:08:18
Autor: TomekB
Katowice <> Łomża - którędy

> Gierkówka -> Radzymin -> Wyszków -> Ostrów Mazowiecka -> Zambrów -> "Omża" > ;-)

po co nadkładać drogi aż do Zambrowa ????

A no po to zeby bylo szybciej, wygodniej, bez nerwow i o wiele lepsza droga.

O ile nie jezdzisz starym rozwalonym VAGiem albo duzym SUVem to goraco nie
polecam trasy Lomza - Ostrow - gorszej drogi prozno szukac w calym wojewodztwie
podlaskim (choc najgorszy jest odcinek jeszcze w mazowieckim).

--
Tomek

Data: 2009-09-09 00:59:02
Autor: Todler
Katowice <> Łomża - którędy

Użytkownik "TomekB" <tomcio_bWYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]

wojewodztwie
podlaskim (choc najgorszy jest odcinek jeszcze w mazowieckim).

No dobra ale Wy mi każecie jechać przez Warszawę a ja właśnie che uniknąć
..... korków :-(

Ja myslalem ze moze ominąc Warszawe dolem przez Grojec, Gora Kalwaria ....

Data: 2009-09-09 07:03:40
Autor: huri_khan
Katowice <> Łomża - którędy
Todler pisze:
No dobra ale Wy mi każecie jechać przez Warszawę a ja właśnie che uniknąć
.... korków :-(

Wyjeżdżasz w Niedzielę o północy więc nie będzie korków o 3-4 nad ranem.

Z Łomży wyjeżdżasz około południa więc trafisz na korki obojętnie czy pojedziesz przez DC czy nie.

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]

Data: 2009-09-09 12:13:56
Autor: Todler
Katowice <> Łomża - którędy

Użytkownik "huri_khan" <qweqw@WP.pl> napisał w wiadomości news:h87d12$ch2$1inews.gazeta.pl...
Todler pisze:
[...]

A gdybym chial po poludniu ominac DC to ktoredy?

Data: 2009-09-09 12:39:57
Autor: Vlad The Ripper
Katowice <> Łomża - którędy

Todler pisze:
[...]

Nie wiem czy warto, bo przynajmniej połowę drogi przez stolicę jedziesz w kierunku innym niż większość, a objeżdżając nadrabiasz za 30 km i omijasz większość S8.
Propozycja alternatywna jest następująca:
W Wyszkowie na DK62 (jedzie się całkiem szybko, jak nie będzie korka w Serocku) do Nowego Dworu. Dalej na DW 579 (tu może być różnie, nawierzchnia dobra przynajmniej do Grodziska Maz., ale nie ma gdzie wyprzedzać, w Błoniu będzie korek na 100%) i w radziejowicach wyjeżdżasz na DK8.

Data: 2009-09-09 08:46:50
Autor: Janusz Pabłocki
Katowice <> Łomża - którędy
> Tadeusz pisze:
po co nadkładać drogi aż do Zambrowa ????

z Ostrowii prosto do Łomży, reszta OK :)

Chciałem zadbać o podwozie w jego samochodzie.

--
Janusz

Data: 2009-09-09 18:34:32
Autor: Tadeusz
Katowice <> Łomża - którędy

> [...]
po co nadkładać drogi aż do Zambrowa ????

z Ostrowii prosto do Łomży, reszta OK :)

Chciałem zadbać o podwozie w jego samochodzie.

widzę że nowa S8 wszystkich rozbestwiła :)
są gorsze drogi niż Ostrów - Łomża, ale w sumie
przez Zambrów będzie raptem z 15 km dalej...

Tadeusz

Katowice <> Łomża - którędy