Katowice - skradziono rower Merida Crossway 400V

Data: 2011-06-18 10:54:13
Autor: Michał Piec
Katowice - skradziono rower Merida Crossway 400V
Katowice - skradziono rower Merida Crossway 400V
numer ramy: WC970553EBR
 damka
biały kolor ramy 42cm,
niestandardowe przednie koło,
siodełko żelowe selle royal,
pedały SPD
jak tutaj: http://www.bikekatalog.pl/2010/rowery/1064/foto:2/

Data: 2011-06-19 01:11:13
Autor: szaman

Data: 2011-06-18 23:42:55
Autor: Michał Piec
On 19 Cze, 01:11, szaman <pieka...@op.pl> wrote:
On 06/18/2011 07:54 PM, Michał Piec wrote::

> Katowice - skradziono rower Merida Crossway 400V

niestandardowe przednie koło ?

Niestandardowe
- tj. pierwotne koło trochę się zużyło i nie gwarantowało
bezpieczeństwa w perspektywie wypraw, więc całe zostało wymienione na
nowe, solidniejsze - nie Merida

MP

Data: 2011-06-19 09:44:55
Autor: Liwiusz
Katowice - skradziono rower Merida Crossway 400V
W dniu 2011-06-18 19:54, Michał Piec pisze:
Katowice - skradziono

Standardowe pytanie: skąd skradziono i jak rower był zabezpieczony?

--
Liwiusz

Data: 2011-06-19 05:37:02
Autor: PanRatio
Katowice - skradziono rower Merida Crossway 400V
Standardowe pytanie: sk d skradziono i jak rower by zabezpieczony?

Mogę wywróżyć:

a) z piwnicy
b) rower był przypięty na dworze (oczywiście super, zachwalaną przez
sprzedawców linką)
c) w ogóle niezabezpieczony (no przecież osiedle strzeżone, ochrona i
kamery!)

Data: 2011-06-19 10:26:40
Autor: Grupa 3 USM
On 19 Cze, 14:37, PanRatio <panra...@gmail.com> wrote:
> [...]

sprzedawców linką)
c) w ogóle niezabezpieczony (no przecież osiedle strzeżone, ochrona i

Na 14 piętrze wieżowca na os. Tysiąclecia, na korytarzu wewnętrznym
klatki (zamykanym na klucz - 6 mieszkań, przezroczyste drzwi) przez
niecałą godzinę stały dwa rowery przypięte przez ramę do żółtej rury z
gazem metalową linką w otoku gumowym, o  średnicy mniej niż 1cm.
Nie spodziewałem się, że w tak krótkim czasie w takich okolicznościach
może rower zaginąć.
Hipoteza kradzieży:ktoś wjeżdża na najwyższe piętro bloku i schodzi w
dół patrząc na wszystkie klatki(przezroczyste drzwi wszędzi)
Widzi rowery, dzwoni, że ulotki czy coś, wchodzi, tnie, no i zmyka.
Przecięte zapięcie rowerowe znaleźliśmy dwa piętra niżej.

MP

Data: 2011-06-19 10:32:16
Autor: Michał Piec
> [...]

sprzedawców linką)
c) w ogóle niezabezpieczony (no przecież osiedle strzeżone, ochrona i

ten wyżej to ja przelogowany..
rowery były dwa przypięte razem. Złodziej był jeden - brał ten rower
po zewnętrznej - chociaż ten kolejny był z dwa razy więcej wart.

MP

Data: 2011-06-19 10:35:51
Autor: Michał Piec
> [...]

sprzedawców linką)
c) w ogóle niezabezpieczony (no przecież osiedle strzeżone, ochrona i

14 piętro os Tysiąclecia. Dwa rowery na korytarzu wewnętrznym klatki
(6mieszkań), korytarz zamykany na klucz, drzwi przezroczyste -
przypięte były do żółtej rury z gazem metalową linką w gumowym otoku
średnica ok 0,8cm pozostawione tam ok 45minut.