Katy Perry lubi całować się z dziewczynami... ;}

Data: 2009-08-15 12:22:15
Autor: Tzva Adonai
Katy Perry lubi całować się z dziewczynami... ;}
Kolejna po Madonnie ofiara religijnego fanatyzmu... Przyszła na świat
jako córka pastorostwa, zmuszano ją do regularnego uczestnictwa w
mszach, przywiązywano ogromną wagę do ekstremalnie rygorystycznego
wychowania w duchu chrześcijańskim - jedyne, co z tego lubiła, to
śpiewanie w chórze gospel.. Z czasem przeszła na pop... ;}

W swoim wielkim hicie "I kissed a girl" podnosi temat lesbijskiego
pierwiastka drzemiącego w każdej kobiecie..

Video: http://www.youtube.com/watch?v=kDebwTnsud0&feature=rec-HM-fresh+div

Referen:

Pocałowałam dziewczynę i spodobało mi się to..
Ach, ten smak jej wiśniowej pomadki...
Pocałowałam dziewczynę ot tak, żeby spróbować jak to jest
Mam nadzieję, że mój chłopiec nie miałby nic przeciwko
To było takie niewłaściwie i jednocześnie tak dobre

Data: 2009-08-15 20:47:40
Autor: Andrzej Kokakolski
Katy Perry lubi całować się z dziewczynami... ;}
Rozumiem, ze nie zawsze sa swieze wisnie. Nie wszedzie tez sa dostepne wisnie mrozone. Ale czy ta smakoszka nie moglaby po prostu zezrec tej flaworyzowanej szminki? :)

AK

Data: 2009-08-15 21:37:10
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:f48316fc-3d51-4c9e-8635-1a19a7a506b5v36g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

co robia z dziewczynami zydoscy kabalisci....

Data: 2009-08-16 07:36:06
Autor: bolek
[...]

A takiemu tępakowi kutasa obrzezali dobrowolnie ?

Katy Perry lubi całować się z dziewczynami... ;}