Katyń.

Data: 2012-09-11 08:03:52
Autor: Michał Szatański
Katyń.
    Wnioskiem amerykańskiej komisji należy zbrodniarzy postawić przed międzynarodowym sądem. Jak to zrobić? Chyba do władz rosyjskich trzeba by się zwrócić, nie słychać tego od naszych władz.

 To chyba była mordercza nienawiść klasowa.

Data: 2012-09-11 10:07:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Katyń.

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:k2mk86$dm7$1news.dialog.net.pl...
[...]

Musiałbyś ich z grobów wykopać! Powodzenia! Ostatnio prawiczkowie lubują się w odkopywaniu nieboszczyków!

Data: 2012-09-11 10:59:26
Autor: Chiron
Katyń.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:504ef12c$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ojciec- Ty znowu nie Verstehen. Państwo ZSRR popełniło tę zbrodnię. A spadkobiercą prawnym jest Rosja. I do rządu Rosji należy się zwrócić o odszkodowania, o ukaranie winnych (wydanie ich- jeśli jeszcze jakieś bydlę żyje), etc

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-11 12:54:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Katyń.

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k2muhd$ufv$1node1.news.atman.pl...
[...]

I jesteśmy w domu.

Chodzi o odszkodowania i tylko o odszkodowania. I dlatego Rosja nie zamierza płacić jeśli nie musi. I możecie ich cmoknąć.

Data: 2012-09-11 04:18:48
Autor: emailstuffname@gmail.com
Katyń.
On 11 Wrz, 06:55, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Chiron" <eleu...@onet.eu> napisał w wiadomościnews:k2muhd$ufv$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Chodzi o odszkodowania i tylko o odszkodowania. I dlatego Rosja nie zamierza
płacić jeśli nie musi. I możecie ich cmoknąć.

niekoniecznie... za czasow Jelcyna bylo to bardzo prawdopodobne:)

Zydzi scigaja zbrodniarzy ze wszytskich zakmarkow kuli ziemskiej i
skazuje sie ich po dzis dzien.
Odszkodowania rowniez zbrodnicze panstwa musza im placic:)
Ponadto zbrodniarze katynscy zyja jeszcze w Rosji i maja sie calkiem
niezle...

Jesli sie nic nie robi tylko narzeka, zamiast dzialac, to tylko
pozostaje frustracja i nienawisc do innych nacji ktore sa bardziej
zapobiegliwe:))

Data: 2012-09-11 13:29:34
Autor: Klin
Katyń.
W dniu 2012-09-11 13:18,  pisze:
[...]

   Cóż Rabbi Observatore nie ma wyjścia musi poprzeć firmę Holocaust
   tylko czy Żydzi też są tak chętni do wypłacania odszkodowań
   choćby Palestyńczykom których zbrodniczo obrabowali?

Data: 2012-09-11 04:32:12
Autor: emailstuffname@gmail.com
Katyń.
On 11 Wrz, 07:30, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:

   Cóż Rabbi Observatore nie ma wyjścia musi poprzeć firmę Holocaust
   tylko czy Żydzi też są tak chętni do wypłacania odszkodowań
   choćby Palestyńczykom których zbrodniczo obrabowali?

gdzie popieram firme holokaust, sowiecie?

Data: 2012-09-11 13:37:02
Autor: Klin
Katyń.
W dniu 2012-09-11 13:32,  pisze:
On 11 Wrz, 07:30, Klin pisze:

[...]

   W poprzednim poście kiedy to z aprobatą wyrażasz się o tych
   co to są bardziej zapobiegliwi a nam pozostaje frustracja.

Data: 2012-09-11 04:44:26
Autor: emailstuffname@gmail.com
Katyń.
On 11 Wrz, 07:37, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
W dniu 2012-09-11 13:32, emailstuffn...@gmail.com pisze:> On 11 Wrz, 07:30, Klin pisze:

> gdzie popieram firme holokaust, sowiecie?

   W poprzednim poście kiedy to z aprobatą wyrażasz się o tych
   co to są bardziej zapobiegliwi a nam pozostaje frustracja.

bo to doskonaly przyklad jak radza sobie inne nacje z takimi
problemami.
Wy wolicie wymyslac przerozne teorie spiskowe aby sie jakosc
dowartosciowac jak typowy nieudacznik zyciowy i zawistnik.

Popieracie tez tzw. pojednanie polskiego episkopatu z okupantem, bez
zadnych zastrzezen i w ten sposob dobrowolnie przyjmujecie postawe
adwokata
zbrodniarza. Nic dziwnego ze ten zbrodniarz moze robic z Polska co
chce.

Data: 2012-09-11 14:08:43
Autor: Klin
Katyń.
W dniu 2012-09-11 13:44,  pisze:

[...]

   To jest sprawa pojednania miedzy prawosławiem i katolicyzmem i tego
   że Ci przywódcy religijni czują się również odpowiedzialni za historię
   ale rozumiem - Rabbiemu Agnostykowi może się to nie podobać tak jak
   Gomułce nie mogło się pomieścić w pale, że nie tylko on uprawia
   politykę zagraniczną ale każdy obywatel może to robić w miarę swoich
   możliwości, ty też na swoją miarę mieszasz w tym kotle rozsiewając
   nienawiść. Wyrozumienie masz tylko dla zbrodni Narodu Wybranego.

Data: 2012-09-11 05:17:14
Autor: emailstuffname@gmail.com
Katyń.
On 11 Wrz, 08:08, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
W dniu 2012-09-11 13:44, emailstuffn...@gmail.com pisze:

> [...]

   możliwości, ty też na swoją miarę mieszasz w tym kotle rozsiewając
   nienawiść. Wyrozumienie masz tylko dla zbrodni Narodu Wybranego.

bredzicie sowiecie i wielbicielu sowieckiego patrioty Jaruzelskiego.

Data: 2012-09-11 14:21:17
Autor: Klin
Katyń.
W dniu 2012-09-11 14:17,  pisze:
On 11 Wrz, 08:08, Klin pisze:

[...]

    Pozostały już tylko argumenty ad personam?

Data: 2012-09-11 05:27:10
Autor: emailstuffname@gmail.com
Katyń.
On 11 Wrz, 08:21, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
W dniu 2012-09-11 14:17, emailstuffn...@gmail.com pisze:

>>> zbrodniarza. Nic dziwnego ze ten zbrodniarz moze robic z Polska co
>>> chce.

> bredzicie sowiecie i wielbicielu sowieckiego patrioty Jaruzelskiego.

    Pozosta y ju tylko argumenty ad personam?

ten tekst KTO napisal powyzej? Gucio?

Data: 2012-09-11 14:35:46
Autor: Klin
Katyń.
W dniu 2012-09-11 14:27,  pisze:

On 11 Wrz, 08:08, Klin pisze:

[...]

    Nie widzisz różnicy między tym a swoim?

   "bredzicie sowiecie i wielbicielu sowieckiego patrioty Jaruzelskiego".

Data: 2012-09-11 05:39:06
Autor: emailstuffname@gmail.com
Katyń.
On 11 Wrz, 08:35, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
W dniu 2012-09-11 14:27, emailstuffn...@gmail.com pisze:

> [...]

    Nie widzisz różnicy między tym a swoim?

   "bredzicie sowiecie i wielbicielu sowieckiego patrioty Jaruzelskiego".

ja nie bede wam nastawial drugiego policzka, sowiecie:)

Data: 2012-09-11 17:13:30
Autor: Marek Woydak
Katyń.
Dnia Tue, 11 Sep 2012 05:39:06 -0700 (PDT), napisał(a):

On 11 Wrz, 08:35, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">

On 11 Wrz, 08:08, Klin pisze:

[...]

Nie musisz, zasuniemy ci kopa w zadek.;-)

MW

Data: 2012-09-11 08:48:54
Autor: emailstuffname@gmail.com
Katyń.
On Sep 11, 11:15 am, Marek Woydak <mare...@wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 11 Sep 2012 05:39:06 -0700 (PDT), emailstuffn...@gmail.com
napisał(a):

> On 11 Wrz, 08:35, Klin <""klin
> \"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">

> ja nie bede wam nastawial drugiego policzka, sowiecie:)

Nie musisz, zasuniemy ci kopa w zadek.;-)

spadaj sowiecie..

Data: 2012-09-11 17:15:05
Autor: Marek Woydak
Katyń.
Dnia Tue, 11 Sep 2012 05:17:14 -0700 (PDT), napisał(a):

On 11 Wrz, 08:08, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
[...]

Ty koleś masz coś z głową. Pewnie jak patrzysz w lustro widzisz sowieta i
wielbiciela Jaruzela.

MW

Data: 2012-09-11 15:18:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Katyń.

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:504f29cd$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-09-11 13:44,  pisze:

[...]

Weź krzyż i wodę święconą i na wszelki wypadek kosę oprawioną na sztorc i przekonaj oponenta.

Data: 2012-09-11 17:15:50
Autor: Marek Woydak
Katyń.
Dnia Tue, 11 Sep 2012 04:44:26 -0700 (PDT), napisał(a):

On 11 Wrz, 07:37, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
[...]

O jakim zbrodniarzu mowa?

MW

Data: 2012-09-11 13:12:18
Autor: Klin
Katyďż˝.

[...]

   Wnioskiem amerykańskiej komisji naleĹźy zbrodniarzy postawić przed
[...]

   Protestowałeś tu juĹź przeciw wyłudzanym odszkodowaniom
   firmy Holocaust?

Data: 2012-09-11 15:16:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Katyďż˝.

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:504f1c94$0$1315$65785112news.neostrada.pl...

[...]

????
Mnie też możecie cmoknąć!

Data: 2012-09-11 14:19:57
Autor: Chiron
Katyń.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:504f1861$0$26685$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Właściwie to masz rację- i jednocześnie pokazujesz, po_czyjej_jesteś_stronie. Myślisz, że Ciebie to nie dotyczy- bo masz bardzo mały rozumek, wktóry na  dodatek nasrał Ci revelstein.

Data: 2012-09-11 15:20:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Katyń.

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k2na9c$c5m$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jestem po swojej stronie, zgadzam się z własnym zdaniem i żaden nawiedzony nie zmieni moich przekonań.
Kup se rozpuszczalnik.

Data: 2012-09-11 11:28:35
Autor: Michał Szatański
Katyń.

[...]

 Wskrzesić.

-- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-09-11 11:45:04
Autor: Michał Szatański
Katyń.

[...]

 c.d. Jest coś takiego jak proces poszlakowy.

Data: 2012-09-11 18:05:12
Autor: WW
Katyń.
W dniu 2012-09-11 08:03, Michał Szatański pisze:
[...]

Naprawdę sądzisz, że ktoś tam wydal polecenie i archiwiści wygrzebali wszystkie dokumenty i nam przekazali?
Podobnie jak swego czasu Rosja.
Wielce nieuprawnione jest stawianie osadów na podstawie niepełnej dokumentacji.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Katyń.