"Katyn to nie Holokaust"

Data: 2009-09-03 10:21:05
Autor: boukun
"Katyn to nie Holokaust"

Użytkownik "Alexander Sharon" <a.sharon@shaw.ca> napisał w wiadomości news:DdDnm.6672$UH2.6432newsfe01.iad...
http://www.dziennik.pl/polityka/article439318/Zydzi_protestuja_przeciw_slowom_prezydenta.html

"Katyn to nie Holokaust"

wtorek 1 wrzesnia 2009 21:09

Zydzi protestuja przeciw slowom prezydenta

Katyn to nie Auschwitz czy Stutthof, a mord
tysiecy oficerów to nie unicestwienie calego
narodu -

A gdzie ten unicestwiony cały naród, jak po wojnie w Świdnicy, Dzierżoniowie, Bielawie, Wałbrzychu itp. mieszkało więcej Żydów jak Polaków? No i kto rządzi Polską?

boukun

Data: 2009-09-03 11:15:10
Autor: Slavinka
"Katyn to nie Holokaust"

> [...]

Dzierżoniowie,
Bielawie, Wałbrzychu itp. mieszkało więcej Żydów jak Polaków? No i kto

Może wreszcie dojrzejesz jak ta śliwka jesienią - i zobaczysz, że to nie
Żydzi a Chazarzy?
I cały swiat robią w konia...

Data: 2009-09-03 09:52:20
Autor: Antenka
"Katyn to nie Holokaust"
On 3 Wrz, 11:15, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:h7nuso$br0$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

rządzi
> Polską?

Może wreszcie dojrzejesz jak ta śliwka jesienią - i zobaczysz, że to nie
I cały swiat robią w konia...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Slavinka, ja chyba ci pomnik postawię! :)

Antenka

Data: 2009-09-03 14:00:19
Autor: boukun
"Katyn to nie Holokaust"

Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7o20i$gl2$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

rządzi
Polską?

Może wreszcie dojrzejesz jak ta śliwka jesienią - i zobaczysz, że to nie

A Żydzi to dobrzy ludzie, nie? A wogóle, to ich nie ma, wyginęli w holokoście...
A Polaków też nie ma, są tylko sarmaci typu Głownia i Panslavista, z żydowskimi korzeniami...spod znaku szlachty mojżeszowej...

boukun

Data: 2009-09-03 14:56:28
Autor: Piotr
"Katyn to nie Holokaust"
Dnia Thu, 3 Sep 2009 11:15:10 +0200, Slavinka napisał(a):

Może wreszcie dojrzejesz jak ta śliwka jesienią - i zobaczysz, że to nie
Żydzi a Chazarzy?
I cały swiat robią w konia...

A na czym ma polegać to dojrzewanie? Lustro sobie ma kupić, czy jak?
Bo lustro by mu się zdało, co nie?
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/powieksz/3NTu74NsgXB
Piotr

Data: 2009-09-03 17:20:03
Autor: boukun
"Katyn to nie Holokaust"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:14ebhl4f6ihmk.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Widzisz głupku, spamujesz grupę i nie doczekałeś się od nikogo odpowiedzi. Kto by się do głupka chciał odezwać... Odwagi głupku, pokarz swoje lustrzane odbicie?

boukun

Data: 2009-09-03 18:54:43
Autor: Piotr
"Katyn to nie Holokaust"
Dnia Thu, 3 Sep 2009 17:20:03 +0200, boukun napisał(a):

Widzisz głupku, spamujesz grupę i nie doczekałeś się od nikogo odpowiedzi. Kto by się do głupka chciał odezwać... Odwagi głupku, pokarz swoje lustrzane odbicie?

Ale fajna mordka, co nie? On ma IQ 168! He, he, he!
Piotr

Data: 2009-09-03 20:28:59
Autor: boukun
"Katyn to nie Holokaust"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1od2l2448vy46.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupek jak to głupek, będzie bez końca powtarzał swoją chorobliwą mantrę. Szukasz tu żony pedale?

boukun

Data: 2009-09-03 20:33:02
Autor: Piotr
"Katyn to nie Holokaust"
Dnia Thu, 3 Sep 2009 20:28:59 +0200, boukun napisał(a):

Głupek jak to głupek, będzie bez końca powtarzał swoją chorobliwą mantrę. Szukasz tu żony pedale?

Dlaczego nazywasz mnie pedałem, lachociągu? Sam sie pedalizowałeś, to
myślisz, że inni też to robią?
Bidoku, ile ci bankierzy dawali za tę "krzywdę"?
Piotr

Data: 2009-09-03 20:38:40
Autor: boukun
"Katyn to nie Holokaust"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1cbewzg084d0p.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotrus się umizguje. Jak cię znowu zmolestują Piotrusiu, pewno będziesz w ekstazie mówił głośno, "jestem kur.ą", "pierd.l mnie"...

boukun

Data: 2009-09-03 20:49:32
Autor: Piotr
"Katyn to nie Holokaust"
Dnia Thu, 3 Sep 2009 20:38:40 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotrus się umizguje. Jak cię znowu zmolestują Piotrusiu, pewno będziesz w ekstazie mówił głośno, "jestem kur.ą", "pierd.l mnie"...

Hm, "piękny" opis hałsfrał, pewnie z życia? Dziś znowu masz sesję na tube8?
Piotr

Data: 2009-09-03 20:53:34
Autor: boukun
"Katyn to nie Holokaust"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1s6vblsj8l62y$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś myśli, że jest na porno portalu i zagrzewa się, by w końcy posiąść swoją hałsfrał, a ta na wiszącego flaka nawet nie chce spojrzeć, he, he, he.

boukun

Data: 2009-09-03 21:04:36
Autor: Piotr
"Katyn to nie Holokaust"
Dnia Thu, 3 Sep 2009 20:53:34 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Bidny matołek z ciebie hałsfrał, ale spróbuje ci pomóc:
"A to nie ty pisałeś o swoich homoseksualnych przygodach, głupolku?
Droga hałsfrał, to jest czarno na białym, że się pedaliłaś... A na mnie to się tylko usiłujesz po wałkuńsku wyrzygać, lachociągu."
Piotr

Data: 2009-09-03 21:06:35
Autor: boukun
"Katyn to nie Holokaust"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1cr90j91jzuus.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś jak zwykle tłucze prymitywne teksty w kółko i jak zwykle myśli, że
jest w centrum uwagi jak przygłup w psychiatryku.
Głupi Piotruś wszystko pamięta, ale ze złości, że był zmuszany do ciągnięcia
druta fakty przekręca, bo go molestowanie do dzisiaj tak boli... Głupi Piotruś
przeżywa traumę..., bo może wcale nie było tak przyjemnie..., he, he, he...

boukun

Data: 2009-09-03 21:32:57
Autor: Piotr
"Katyn to nie Holokaust"
Dnia Thu, 3 Sep 2009 21:06:35 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Uhm, no to jeszcze raz:

"A to nie ty pisałeś o swoich homoseksualnych przygodach, głupolku?
Droga hałsfrał, to jest czarno na białym, że się pedaliłaś... A na mnie to się tylko usiłujesz po wałkuńsku wyrzygać, lachociągu."
I źródełko, żeby tak gołosłownie nie było:
http://www.nnseek.com/e/pl.soc.polityka/co_robi_jarek_jak_ma_ochot7_na_sex_381750785m.html

Piotr

Data: 2009-09-03 23:26:37
Autor: boukun
"Katyn to nie Holokaust"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1gt2rq13qezrv$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś przyznał się, że go kręci branie do buzi. I widzisz głupi Piotrusiu, cały czas kręcisz się koło chuja w gębie, ty i tylko ty... Tylko robienie laski ci w głowie. A zatem ja daję, a ty będziesz ciągnął. Jest różnica, kto jest lachociąg, gołosłowny zbereźniku, a fe.... Pójdziesz teraz do piekła za kłamstewka i zbereźne myśli głupi prymitywny oszuście Piotrusiu.....

boukun

Data: 2009-09-04 13:10:51
Autor: boukun
"Katyn to nie Holokaust"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1mbabmpcbulue.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Kręci cię robienie laski jak widzę, oj kręci wykolejeńcu, , a fe...
Głupi Piotruś tylko o ciągnięciu druta myśli...

boukun

Data: 2009-09-04 14:38:59
Autor: Piotr
"Katyn to nie Holokaust"
Dnia Fri, 4 Sep 2009 13:10:51 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Orka na ugorze z tobą hałsfrał, he, he... Straszny z ciebie tępak i
manipulant.
Tak więc, głupolku ja nie  m y ś l ę  o "ciagnięciu druta", tylko o
nim  m ó w i ę... Dokładnie to  m ó w i ę  tylko o twoim "ciągnięciu
druta" homoseksualisto. Tu masz twoje własnoręczne oświadczenie w tej sprawie, lachociągu:

http://www.nnseek.com/e/pl.soc.polityka/co_robi_jarek_jak_ma_ochot7_na_sex_381750785m.html

oświadczenie wraz z twoimi homoseksualnymi "podrywami", he, he.

Data: 2009-09-04 15:32:11
Autor: Piotr
"Katyn to nie Holokaust"
Dnia Fri, 4 Sep 2009 15:04:34 +0200, boukun napisał(a):

[...]

A kto był twoją "wybranką" lachociągu? Khem, khem, patrząc na rozwój
twojej antysemickości, to jako jej powód jakoś mi sie nasuwa, zawód w
homoseksualnej miłości?
Przyznaj się wałkun, ten Willy - "żydowski bankier z Erlenbachu",
wyruchał cię i zostawił, co?
Piotr

Data: 2009-09-04 15:46:20
Autor: boukun
"Katyn to nie Holokaust"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:df2wpues438i$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś to jest upośledzony umysłowo psychol. On się ode mnie uzależnił,
jak swego czasu drugi tego rodzaju psychol, Realo z Berlina. Tamten do tego
stopnia, że w końcu złożył na mnie donos do aschaffenburdzkiej prokuratury...

Data: 2009-09-04 07:09:01
Autor: boukun
"Katyn to nie Holokaust"
On 4 Wrz, 16:01, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Fri, 4 Sep 2009 15:46:20 +0200, boukun napisał(a):

> Kręci cię robienie laski jak widzę, oj kręci wykolejeńcu, , a fe...
> Głupi Piotruś tylko o ciągnięciu druta myśli...

Orka na ugorze z tobą hałsfrał, he, he... Rezonujesz jak jakiś "daun".
I chyba usiłujesz mnie podrywać, he, he...
Tak więc, głupolku ja nie  m y ś l ę  o "ciagnięciu druta", tylko o
tym  m ó w i ę... A dokładnie to  m ó w i ę  tylko o twoim "ciągnięciu
druta" homoseksualisto.
Tu masz twoje własnoręczne oświadczenie w tej sprawie, łysy
l a c h o c i ą g u:

Data: 2009-09-04 16:17:37
Autor: Piotr
"Katyn to nie Holokaust"
Dnia Fri, 4 Sep 2009 07:09:01 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

Pójdziesz
teraz do
piekła za kłamstewka i zbereźne myśli głupi prymitywny oszuście
Piotrusiu.....

Nie możliwe, żeby mnie wzięli za "oszustwa" do piekła, he, he, bo
gdzie by umieszczali takich szmendo-jumaczy, jak ty, wałkun?
Piotr
PS. Majne libe hałsfrał, ja daje ci linka na potwierdzenie moich słów,
gdzie są twoje dowody?

Data: 2009-09-04 16:04:35
Autor: Piotr
"Katyn to nie Holokaust"
Dnia Fri, 4 Sep 2009 15:46:20 +0200, boukun napisał(a):

Kręci cię robienie laski jak widzę, oj kręci wykolejeńcu, , a fe...
Głupi Piotruś tylko o ciągnięciu druta myśli...

A kto był twoją "wybranką" lachociągu, mógłbyś powiedzieć? Khem, khem, patrząc na rozwój twojej antysemickości, to jako jej powód

Data: 2009-09-04 07:09:11
Autor: boukun

Data: 2009-09-03 16:53:12
Autor: ColgatesBilly
"Katyn to nie Holokaust"
"Slavinka" <slavinka@wp.pl> wrote in message news:h7o20i$gl2$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

rządzi
Polską?

Może wreszcie dojrzejesz jak ta śliwka jesienią - i zobaczysz, że to nie

Pan... Slavinka?
:=)

Kol

Data: 2009-09-03 15:57:34
Autor: Slavinka
"Katyn to nie Holokaust"
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dzierżoniowie,
> rządzi
>
> Może wreszcie dojrzejesz jak ta śliwka jesienią - i zobaczysz, że to nie

Pan... Slavinka?
:=)

Kol

Pewnie, że nie Laskonoga z Pozen.

Data: 2009-09-03 13:48:25
Autor: bolek
"Katyn to nie Holokaust"

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h7nuso$br0$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ten cały holokaust to pic na wodę.
Kto pamięta jak za komuny nam wmawiali, że w Auschwitz
zginęło 6 mln żydów ?
Za jakiś czas się dowiemy, że żydzi stanowili tylko mały procent ofiar.
Ale za to najbardziej hałasują.

bolek

"Katyn to nie Holokaust"