Kaułże i chlapanie po nogach

Data: 2010-08-10 11:17:21
Autor: Michał Missima
Kaułże i chlapanie po nogach
Piotr M pisze:
Witam.

Kałuże, normalne błotniki, skąd lekkie chlapanie po stopach i wyżej też? W niektórych rowerach widziałem takie końcówki błotników z takim małym "spolilerem", to załatwia sprawę, jest dosyć skuteczne? A może po prostu kawał gumy przykręcić jak za dawnych czasów, tylko trochę obciach ;)
A może ktoś polecić (link) jakieś tanie chlapacze?
Dzięki.

Problemem jest woda, która rozbryzguje się WEWNĄTRZ błotnika i stąd to chlapanie po stopach. Taka jest moja koncepcja:)

--
Michał Missima
GG: 4030941

Data: 2010-08-10 13:59:47
Autor: amrac
W dniu 10.08.2010 11:17, Michał Missima pisze:
Piotr M pisze:
[...]

Chlapacz chlapaczem ale zgadzam się z przedmówcą. Ja planuje na zimę założyc po prostu cienką gąbkę wewnątrz błtnika celem "wytłumienia drgań ośrodka" czyt. żeby zatrzymywała rykoszet wody.

Data: 2010-08-10 14:40:22
Autor: Coaster
Piotr M pisze:
[...]

LOL - zima - rykoszet wody :-P