Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika

Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika

Data: 2010-07-29 21:16:58
Autor: []v[]artec
Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika
nightwatch77 pisze:
Witam, mam pytanie - mam do czynienia z angielską wersją KLE 500 z
roku 2007 która miała zdławioną moc silnika (podobno takie są przepisy
w UK dla młodocianych motocyklistów). Ktoś wie może w jaki sposób jest
to robione w tej wersji motocykla i czy zabieg jest  odwracalny? No i
jakie są koszty odblokowania?

Jeśli masz troszkę czasu możesz zrobić to sam. Poniżej dwie przepustnice z membranami.

Wersja 27KM:

http://yfrog.com/4b27psbemasungenj

Wersja 34KM:

http://yfrog.com/n834psbemasungenj

Solucja prosta. Jak widać są dziury. Podmieniasz przepustnice z odblokowanej wersji. Chyba najprościej, najszybciej. Części teraz masę na allegro. GPZ500 ER5 KLE. Jak dobrać się do gaźników to w serwisówce - mogę Ci ją przesłać na maila.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet
..:: http://img339.imageshack.us/img339/8651/13868311.jpg
..:: http://img706.imageshack.us/img706/7389/48544512.jpg

Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona