[humor]Kawa ostatnio chyba sie nie sprzedaje...

Data: 2011-04-13 15:16:34
Autor: Rafał Muszczynko
[humor]Kawa ostatnio chyba sie nie sprzedaje...
...bo Tchibo wzięło się za handel rowerami i akcesoriami. Uderzyli od razu z
grubej rury, sprzedają rowery z 24 a nawet 27 przerzutkami. Ceny chyba nawet niezłe, bo za rower z 27 przerzutkami XT chcą 4000zł - to
mniej niż by kosztowały same przerzutki w tej ilości (zakładam ze będzie 13
przednich i 14 tylnych), a tu do tego jest jeszcze rower ;-)

Mały konkurs bez nagród - co to za części i czym się charakteryzują:
-postmodernistyczny wspornik siodełka
-uchwyt do przerzutek
-felgi kanalikowe Odpowiedzi znajdziecie w linku poniżej.

Polecam też przeczytać opisy akcesoriów na stronie. Mnie urzekła zwłaszcza
pompka "rozciągana: większy litraż i wyższa częstotliwość skoku poprzez system
dwudrożny", ale kwiatków jest znacznie więcej, więc polecam odwiedzić stronę i
się pośmiać.

Link:
http://www.tchibo.pl/-t400001641.html?wbdcd=L71cB5wHqC&linkid=EHZQL7D-1UYLPT0-1UYPJU2-CQ03DE

Data: 2011-04-13 17:34:15
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-04-13 17:16, Rafał Muszczynko pisze:
..bo Tchibo wzięło się za handel rowerami i akcesoriami. Uderzyli od razu z
grubej rury, sprzedają rowery z 24 a nawet 27 przerzutkami.

Zapomnieli tylko zatrudnić kogoś ogarniętego, kto by to nazwał ;)

Ceny chyba nawet niezłe, bo za rower z 27 przerzutkami XT chcą 4000zł - to
mniej niż by kosztowały same przerzutki w tej ilości (zakładam ze będzie 13
przednich i 14 tylnych), a tu do tego jest jeszcze rower ;-)

Rower nawet nie wygląda źle :)

Mały konkurs bez nagród - co to za części i czym się charakteryzują:
-postmodernistyczny wspornik siodełka
mógłbym spróbować sobie coś takiego wyobrazić
-uchwyt do przerzutek
-felgi kanalikowe
ale tego już nie

a do tego:
Damska funkcyjna bluza z kapturem :D
Blokowany w kierownicy widelec Rock Shox Tora SL z ustawianą amortyzacją  :D

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-13 18:06:49
Autor: kml

Użytkownik "Rafał Muszczynko" <roweroraffi.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]

Mnie krew zalewa jak czytam taki badziew bo widzę w tym polską metodę pt "dobra, jakoś to będzie" ;/ Niby smieszne, ale...

http://Endurorider.pl
06/04/2011 BB386EVO czyli odświeżony BB30

Data: 2011-04-13 18:11:23
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-04-13 18:06, kml pisze:

[...]

Niestety, jest to typowy przykład królującej wszędzie niekompetencji... I zawsze przypomina mi się: "Jak pomyślę jakim jestem inżynierem to boję się iść do lekarza..."

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-13 18:18:12
Autor: kml

Użytkownik "Wojtek Sobociński" <sobos6@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:io4hv1

Niestety, jest to typowy przykład królującej wszędzie niekompetencji... I zawsze przypomina mi się: "Jak pomyślę jakim jestem inżynierem to boję się iść do lekarza..."

Dokładnie to miałem na myśli... choć lidl, na ten przykład, się całkiem ładnie wyrobił i ostatnio nie kojarzę jakiś "innowacji" z ich strony :)

Data: 2011-04-13 18:36:54
Autor: Tomasso
Użytkownik "kml" napisał:

choć lidl, na ten przykład, się całkiem ładnie wyrobił

Też miałem to napisać, że coraz rzadziej zdarzają się polsterowane spodenki i pieczętowane szwy.

Data: 2011-04-17 13:43:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[humor]Kawa ostatnio chyba sie nie sprzedaje...
Tomasso, Wed, 13 Apr 2011 18:36:54 +0200, pl.rec.rowery:
Użytkownik "kml" napisał:

choć lidl, na ten przykład, się całkiem ładnie wyrobił

Też miałem to napisać, że coraz rzadziej zdarzają się polsterowane spodenki i pieczętowane szwy.

Pewnie chodziło im o stemplowanie, bo to też szew, tyle że ozdobny... ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-04-18 10:21:44
Autor: Alfer_z_pracy
[humor]Kawa ostatnio chyba sie nie sprzedaje...
Mam czibusa pod pracą więc z rana zajrzałem. Ładne rzeczy mają, zwłaszcza dla kobiet, w kwiatuszki i w ogóle. Kask nawet fajnie leży na głowie, pokrętło do zaciskania działa lepiej niż w Bellu za 200 zł choć sam kształt kasku jest nieco inny od tych wszystkich Metów i innych, dość duży i taki bardziej jak kask hitlerowski. Softshell też w porzo, choć na moje oko przykrótki na nerkach. Generalnie klientki w sklepie latały jak szalone po półkach, promocja działa skutecznie bo widać było że przychodziły z listą zakupów. Suma sumarum zamiast 179 zł za softshella wydałem trochę mniej na 2 ciuchy dla kobiety :-)

Pzdr
A.

Data: 2011-04-13 18:46:13
Autor: Tomasso
Użytkownik "kml" napisał:

Mnie krew zalewa jak czytam taki badziew bo widzę w tym polską metodę pt "dobra, jakoś to będzie" ;/ Niby smieszne, ale...

To nie jest "jakoś to będzie". To są ciężkie pieniądze wydane przez Tchibo GMBH na tłumaczenie materiałów marketingowych przez firmę translatorską, która po prostu olała sprawę, przepychając tekst za 1/3 kasy do tego tłumacza, który zwykle zajmuje się odzieżą, "bo to przecież do sportu i to do sportu".

W efekcie jest taka kupa, jaka jest, i utrwala się stereotyp tłumacza-partacza.

A końcowy tłumacz nie ma nawet szans zareagować, ze to nie jego specjalność, bo po wycieczce przez kolejne biurka pośredników tekst trafia do niego na "overnight".

Data: 2011-04-13 18:50:43
Autor: kml

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

Mam radę dla Tchibo, niech poszukają na forach rowerzysty co zna niemiecki i polski to im przetłumaczy tak żeby precel się nie polewał z ich reklamy za grubą kasę. Proste rozwiązania są najlepsze :) Swoją drogą jest to nieco dziwne, że bogate firmy nie są w stanie wyegzekwować odpowiedniej jakości swoich materiałów. Bądź nie chcą :P

Data: 2011-04-13 19:16:05
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-04-13 18:50, kml pisze:
Swoją
drogą jest to nieco dziwne, że bogate firmy nie są w stanie wyegzekwować
odpowiedniej jakości swoich materiałów. Bądź nie chcą :P

Patrz: ostatnia akcja adidasa z muralami na Puławskiej.

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-13 19:21:23
Autor: Tomasso
Użytkownik "kml" napisał:

Mam radę dla Tchibo, niech poszukają na forach rowerzysty co zna niemiecki i polski to im przetłumaczy

To się nazywa "outsourcing". Nie znają się na tłumaczeniu i nie chcą się znać, więc zlecają firmie, która POWINNA się znać.

Unia, panie, pełny kosmopolityzm i w ogóle dziki zachód.

Data: 2011-04-13 11:34:54
Autor: Rowerex
On 13 Kwi, 18:21, "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "kml" napisał:

> [...]

znać, więc zlecają firmie, która POWINNA się znać.

Unia, panie, pełny kosmopolityzm i w ogóle dziki zachód.

Cel reklamy został osiągniety, nawet gdy byl niezamierzony.
Marketingowcy zacieraja rece, watek na tak szacownej grupie
dyskusyjnej to dla owej firmy wymienianej z nazwy niemal w kazdym
poscie, to niemal nobilitacja :-P

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-04-13 20:52:30
Autor: kml

Użytkownik "Rowerex" <rowerex@op.pl> napisał w wiadomości news:ab77d5cf-6705-4a4f-93b8-

[...]

Niech się ciule uczą od lidla lepiej :> Ich oferta zdaje się być niezła pod wzlgędem jakośc, ale póki co lidl rulez :P Swoja drogą obsługa w sklepie z rowerem za 4k PLN też musi być wyśmienita, a jak pomyślę o regulacji tych 27 przerzutek to dochodzę do wniosku iż chciałbym to zobaczyć na żywo :D

http://Endurorider.pl
13/04/2011 Rowerowy stojak serwisowy - jaki kupić?

Data: 2011-04-13 21:24:48
Autor: BoDro
kml pisze:

Niech się ciule uczą od lidla lepiej :>

ale licznik prawie identyczny - zwłaszcza wyświetlacz i ogniwo słoneczne - jak ten, który w Lidlu kupiłem w zeszłym roku. Różnica w transmisji, bo ten jest bezprzewodowy :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-04-13 21:50:17
Autor: BoDro
Kawa ostatnio chyba sie nie sprzedaje...
kml pisze:

Cena też podobna?

ten z Lidla kosztował chyba 20zł - ale jest przewodowy, więc choćby z tego powodu tańszy.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-04-13 22:28:16
Autor: kml

Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomości news:io4up1$t8h$2inews.gazeta.pl...
kml pisze:

Cena też podobna?

ten z Lidla kosztował chyba 20zł - ale jest przewodowy, więc choćby z tego powodu tańszy.

Nie znam bieżącej oferty tchibo, ale odnoszę wrażenie że oni od początku chcieli być marką ee... premium to złe określenie, ale taką która się odcina od dyskontów etc. Nie ma wyjścia, trzeba będzie skierować kierę do któregoś ich sklepu :)

Data: 2011-04-13 14:37:17
Autor: Marek
Kawa ostatnio chyba sie nie sprzedaje...
Kawiarze są tak atrakcyjni ze swoją ofertą, że lampki przednie już im
w całości poszły w sprzedaży przez Internet?
Softshellowa kurtkokamizelka też wygląda apetycznie (w zestawieniu z
ceną).

--
Marek

Data: 2011-04-14 09:02:48
Autor: kawoN
W dniu 11-04-13 23:37, Marek pisze:

[...]

Do dzisiaj nie znalazłem takich rękawiczek softshellowych jak onegdaj
kupione w Tchibo. Rękawiczki niestety tego roku dokonały żywota ale
służyły wiernie ze 3 lata. Kawę niestety robią kiepską :)

--
kawoN
-

Data: 2011-04-14 20:52:02
Autor: Andrzej W.
W dniu 2011-04-14 09:02, kawoN pisze:
Kawę niestety robią kiepską :)

W sklepach robią z jakiegoś syfu, ale sprzedawane ziarno mają bardzo dobre.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2011-04-14 09:41:21
Autor: Alfer_z_pracy
Marek napisał:
Softshellowa kurtkokamizelka też wygląda apetycznie (w zestawieniu z ceną).

Nie potraktujcie tego jako spamu, dzielę się tylko swoją opinią. Mam 2 softshelle z Tchibo (mniej więcej z ostatniej i z przedostatniej jesieni) i _przejeździłem_ w nich całą zimę. Zresztą nawet dziś, przy 7 stopniach i pochmurnej pogodzie też w nim do pracy przyjechałem. Jak dla mnie jedynym malutkim mankamentem jest czasem zacinający się suwak, a raczej ten dynks, za który się ciągnie. Poza tym nie widzę konkretnego powodu żeby na roboczą kurtkę, która ma działać a nie świecić metkami renomowanych firm, wydać ok. 2 razy więcej kasy niż na czibowską. Ten opis dotyczy standardowej kurtki, ta z obecnej sprzedaży ma odpinane rękawy więc to jest inny model, trzeba by obejrzeć na żywca co to jest.

Co by nie gadać mi o tyle pasuje ta "sieć", że personel jest milutki oraz dają 2-3 letnie gwarancje na swoje produkty, co więcej, można towar zwrócić jeśli coś nie pasuje i jest to sprawdzone w praktyce, nie że sprzedawca kręci nosem i robi problemy.

Pzdr
A.

Data: 2011-04-14 10:20:50
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-04-14 09:41, Alfer_z_pracy pisze:
Marek napisał:
Softshellowa kurtkokamizelka też wygląda apetycznie (w zestawieniu z
ceną).

Nie potraktujcie tego jako spamu,

Ja zamierzam kupić te dwuczęściowe spodnie - oczywiście po wnikliwym badaniu :D

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-13 21:21:06
Autor: BoDro
Rowerex pisze:

[...]

no to teraz inicjator wątku otrzyma od Tchibo worek kawy za dobrze wykonaną, marketingową robotę :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-04-17 15:44:03
Autor: Rafał Muszczynko
BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a):
no to teraz inicjator wątku otrzyma od Tchibo worek kawy za dobrze wykonaną, marketingową robotę :-)

I co ja z tym workiem niby zrobię, jak ja kawy nie piję? I nie zamierzam
zacząć, wstrętna w smaku jest.

Data: 2011-04-19 03:40:13
Autor: Niewe
Kawa ostatnio chyba sie nie sprzedaje...
On 17 Kwi, 17:44, "Rafał Muszczynko" <rowerora...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
I co ja z tym workiem niby zrobię, jak ja kawy nie piję? I nie zamierzam
zacząć, wstrętna w smaku jest.

Grzeszysz synu! ;)
Kawa jest pyszniutka.

Ale ja w innej sprawie... Objerzałem sobie ten kawowy softshell i
niestety nie przypadł mi do gustu. Coś nie tak z rozmiarówką i
cholernie ciężki mi się wydawał. Więc nadal szukam. Ktoś mi podpowie
co mógłbym kupić na rower, w luźnym kroju, na taką pogode jak teraz
czyli jakiś softshell lub coś a'la w podobie. Chodzi mi po prostu o
ciuchy cywilne, ale oddychajace.
A jakby jeszcze było w kolorze pomarańczowym to w ogóle gites :)

Data: 2011-04-26 21:04:06
Autor: Titus Atomicus
Kawa ostatnio chyba sie nie sprzedaje...
In article <iof1s3$3ql$1@inews.gazeta.pl>,
 "Rafał Muszczynko" <roweroraffi@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a): > no to teraz inicjator wątku otrzyma od Tchibo worek kawy za dobrze > wykonaną, marketingową robotę :-)

I co ja z tym workiem niby zrobię, jak ja kawy nie piję? I nie zamierzam
zacząć, wstrętna w smaku jest.

A ktora konkretnie?

TA

Data: 2011-04-13 19:50:31
Autor: PeJot
[...]

Bądź nie muszą. Wpompowali kasę w reklamę, _masowy_ rynek zareagował, w księgowości słupki ze sprzedaży poszły w górę, czyli jest dobrze. Na droższe tłumaczenie reklamy księgowy się nie zgodził, bo by na siebie nie zarobiło. A że na takim preclu sobie poujadają, to im wisi.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-04-13 19:14:35
Autor: jacek duma
[humor]Kawa ostatnio chyba sie nie sprzedaje...
Śmiejcie się śmiejcie :)
Ten Treking męski (za 1599) jest całkiem niezły gdyby nie amortyzator. Idealny jako wycieczkowy/dojazdy do pracy. Bagażnik a'la Tubus, kierownica jaskółka, dynamow piaście, kompletne oświetlenie. Natomiast pokazywanie etgo dojazdowego składaka jako rower miejski to akurat pomyłka.
:-)
jd

Data: 2011-04-13 20:00:02
Autor: kml

Użytkownik "jacek duma" <dumaj@spam.pl> napisał w wiadomości news:4da5d9f6$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
[...]

My sie nie śmiejemy z oferty ino z jakości tekstu :) BTW: te szorty
wyglądają na zdjęciu całkiem całkiem :)

Data: 2011-04-13 21:21:50
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-04-13 20:00, kml pisze:

[...]

Tak, szortom bym się chętnie przyjrzał.

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-13 20:25:47
Autor: Andrzej W.
[...]

Od lat sprzedają akcesoria i rowery i nie tylko. Gramofony, radia
lampki, narzędzia, asortyment jest bardzo szeroki.
A tłumaczenie...

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2011-04-16 22:22:48
Autor: Jacek Kawa
[humor]Kawa ostatnio chyba sie nie sprzedaje...
Rafał Muszczynko wrote what no Rafał Muszczynko has written before
..bo Tchibo wzięło się za handel rowerami i akcesoriami.

A ja nawet ich nie lubię...

[ciach]

Jacek Kawa  **The study of non-linear physics is like the study                      of non-elephant biology.**

[humor]Kawa ostatnio chyba sie nie sprzedaje...