Kawałek dalej w "J.P.S.".

Data: 2014-05-18 06:42:51
Autor: rAzor
Kawałek dalej w "J.P.S.".
Dnia Sat, 17 May 2014 18:49:03 +0200, Michał napisał(a):

  Jest ciężko, jestem w części poświęconej polityce Becka. U nas to zawsze wariactwa jakieś, tylko tak tłucze mi się po głowie, że jest takie powiedzenie: "Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze."

  Ze smaczków mogę wrzucić, że przed samą wojną ( 2 św. ) niedość, że nie produkowaliśmy sprzętu pełną parą, bo nie mieliśmy na to pieniędzy rządowych, ani kredytów, to jeszcze sprzedaliśmy najlepsze nasze myśliwce do Bułgarii czy Rumunii.

O czym ty pierdolisz znajdo?

Data: 2014-05-18 09:15:23
Autor: Michał
Kawałek dalej w "J.P.S.".
[...]