Kawałek dalej w "J.P.S.".

Data: 2014-05-18 02:23:19
Autor: leming.show
Kawałek dalej w "J.P.S.".
użytkownik Michał napisał:

  Ze smaczków mogę wrzucić, że przed samą wojną ( 2 św. ) niedość, że nie produkowaliśmy sprzętu pełną parą, bo nie mieliśmy na to pieniędzy rządowych, ani kredytów, to jeszcze sprzedaliśmy najlepsze nasze myśliwce do Bułgarii czy Rumunii.

Jakie to byly modele sprzedane do bulgarii i rumunii?

Data: 2014-05-19 03:12:51
Autor: stevep
Kawałek dalej w "J.P.S.".
W dniu .05.2014 o 11:23 <leming.show@gmail.com> pisze:

użytkownik Michał napisał:

[...]

Pewnie jakieś kszyki mody z okresu Breżniewa.

--
stevep
-- -- -

Kawałek dalej w "J.P.S.".