Kawalek rury mi trzeba

Data: 2009-03-16 05:54:04
Autor: maciek.oleksiak
Kawalek rury mi trzeba
Musze sie pozbyc katalizatora z wydechu Zard do Daytony 675.
Katalizator osadzony jest na okolo 0.5m rurze na ktora poznije whodzi
tlumnik.
Czy wiecie gdzie moge zamowic rure o zadanym ksztalcie i rozmiarze
lacznie z gruboscia scianki?
Chyba nie jest to latwa robota bo rura bedzie musiale byc wygieta w 2
plaszczysnach i to bardzo precyzyjnie, do tego musi miec naspawany
wieszak i 2 uszka na sprezynki.
Nie wiem gdzie szukac takich uslug. Dajcie zna jak wiecie.
Dzieki

maciek

Data: 2009-03-16 16:12:06
Autor: James
Kawalek rury mi trzeba
<maciek.oleksiak> wrote...
Musze sie pozbyc katalizatora z wydechu Zard do Daytony 675.
Katalizator osadzony jest na okolo 0.5m rurze na ktora poznije whodzi
tlumnik.
Skoro juz musisz sie go pozbyc (pominmy dlaczego) to nie latwiej bylo by pozbyc sie tego co w srodku i zostawic oryginalna rure? W razie czego jak pozniej bedziesz chcial znow miec katalizator, po prostu dokupisz uzywke. Podejrzewam, ze uzywana rura z katalizatorem bedzie kosztowac mniej niz dorobienie samej rury.

--
pozdro
James

Data: 2009-03-16 08:50:34
Autor: maciek.oleksiak
Kawalek rury mi trzeba
On Mar 16, 3:12 pm, "James" <n...@ddress.for.spam> wrote:

[...]

Nie no wlasnie nie bardzo mi dlatego ze nie chce miec zabuzonego
cisnienia i niechcianego rezonansy wywolanego pustym katalizatorem.
Poza tym gdybym mial rure jak trzeba to moglbym w kazdej chwili ja
zamienic na ta z katalizatorem (chociaz nie widzie powodu...)
Ogolnie powod jest taki ze mi sprzet nie oddycha odpowiednio i musze
sie katalizatora pozbyc jak najszybciej.
Myslalem ze moze znacie miejsce w ktorym potrafia taka rure
wymodelowac w 3d i zrobic.
Problem wlasnie w tym ze ona jest dosc krotka i ma sporo krzywizn. To
jest robota mega precyzyjna wiec nie ma mowy o jakichs nawet
milimetrowych niezgodnosciach.
Dajcie znac jezeli wiecie gdzie to zdobyc.
Jestem w stanie wyslac firmie ten katalizator na wzor, zeby sobie
pomierzyli wszystko.

Pozdrawiam

Maciek

Data: 2009-03-17 08:05:55
Autor: Magic
Kawalek rury mi trzeba
maciek.oleksiak@gmail.com pisze:
[...]

Hmmm, to chyba tylko u Akrapovica ale on nie w Polsce ...

Problem wlasnie w tym ze ona jest dosc krotka i ma sporo krzywizn. To
jest robota mega precyzyjna wiec nie ma mowy o jakichs nawet
milimetrowych niezgodnosciach.

To od razu mogę powiedzieć że inaczej niż na motocyklu się nie da.

Dajcie znac jezeli wiecie gdzie to zdobyc.
Jestem w stanie wyslac firmie ten katalizator na wzor, zeby sobie
pomierzyli wszystko.

Powiem tak - na Twoim miejscu rozejrzałbym się raczej za jakim¶ Akrapem, Leo Vincem albo innym MIGiem dedykowanym do Daytony. Używka wyjdzie pewnie niewiele drożej niż taka rzeĽba, a znacznie szybciej i bez kombinacji. No i w każdej chwili możesz zrobić zamianę w drug± stronę (np w razie paciaka) albo seryjny wydech sprzedać i odzyskać czę¶ć kasy.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-03-17 04:54:26
Autor: maciek.oleksiak
Kawalek rury mi trzeba
On Mar 17, 7:05 am, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
maciek.oleks...@gmail.com pisze:

[...]

Ale ja mam juz odpowiedni pelny wydech ktory wymaga tej jednej
modyfilkacji. Mam tez seryjny wydech ktory sobie lezy w garazu.
Nie chce akrapow ani vincow zadnych bo mi nie leza (wole krotkie ktore
nie smarza mi jaj). Potrzebuje tylko zeby mi ktos rure powyginal :)))
a to nie moze byc az takie niemozliwe.
Poza tym to nie ma byc zadna rzezba tylko rura ktora dokladnie zastapi
ta z katalizatorem ok 40cm dlugosci.
Musi byc gdzies taki warsztat...

Kawalek rury mi trzeba