Kawałem papieru toaletowego znaleziony na podłodze po wizycie Petru u Jancker'a w Brukseli

Data: 2017-03-09 14:35:41
Autor: Lord Donald
Kawałem papieru toaletowego znaleziony na podłodze po wizycie Petru u Jancker'a w Brukseli
Data: 2017-03-09 16:45:22
Autor: Pajdak

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
https://www.facebook.com/NiebieskiPunktWidzenia/photos/a.427399484012095.1073741825.379017512183626/1302607529824615/?type=3

http://tinyurl.com/czerwonawyspa

--
Lepudruk

Kawałem papieru toaletowego znaleziony na podłodze po wizycie Petru u Jancker'a w Brukseli