Kawaler orderu moherowego beretu.

Data: 2009-06-17 17:08:42
Autor: PiSnawodefotomontaż
Kawaler orderu moherowego beretu.
Prof. Bogusław Wolniewicz przejdzie do historii Radia Maryja jako pierwszy kawaler orderu moherowego beretu. Sędziwy filozof odebrał odznaczenie z rąk samego ojca Tadeusza Rydzyka za bohaterską postawę w ideologicznych bitwach.
Berecik Wolniewicza jest złoty, lub, jak to woli - żółty, a pan profesor po raz pierwszy wystąpił w nim w niedzielnym programie Telewizji Trwam. Tam też, na oczach tysięcy wzruszonych widzów, zademonstrował order.

- Proszę mi wybaczyć taki indywidualny akcent, muszę się czymś pochwalić - oznajmił. - Wczoraj dostałem odznaczenie, z którego jestem dumny! Proszę pokazać to na wizji - zakomenderował operatorowi kamery i wskazał na swą pierś mówiąc: - Moherowy berecik.
- To jest nowy order moherowego beretu, a ja zostałem nim przez ojca dyrektora udekorowany, ale przecież z mandatu państwa - ciągnął Wolniewicz. - Ojciec dyrektor mi to dał, bo przecież państwa ręce to robiły. Ja jestem pierwszym kawalerem tego orderu! Dlatego sobie to tak wysoko cenię .... ja mam tam jakieś ordery państwowe, krzyże oficerskie, już nie pamiętam, ale to wszystko jest ze sztancy. A to jest robota ręczna!

Telewidzowie nie dowiedzieli się, jaką rangę ma żółty berecik i za co konkretnie został przyznany.

Proponuję więc następującą klasyfikację odznaczeń:

- zielony moherowy beret - za zwycięską potyczkę z dziennikarzami "Gazety Wyborczej", TVN-u i innych "polskojęzycznych mediów" oraz ich pomagierami (oplucie, szturchnięcie, zwyzywanie),
- czerwony moherowy beret - za walkę z żydokomuną, masonerią, agenturą i innymi wrogimi siłami, które knują przeciwko Radiu Maryja,
- fioletowy moherowy beret - za walkę z mniejszościami seksualnymi i bojkot serka homogenizowanego,
- niebieski moherowy beret - za walkę z lumpenliberałami i zgnilizną Unii Europejskiej (poza jej walutą),
- złoty moherowy beret - za walkę na wszystkich frontach

oraz specjalna kategoria - Moherowy Beret z Parasolką - za bohaterskie czyny i ofiarność w walce z szatanem, wskazanym przez ojca dyrektora

 jacek.holub , wtorek, 16 czerwca 2009

http://glosrydzyka.blox.pl/html

Przemek

--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Kawaler orderu moherowego beretu.