Kawałki do zimówki

Data: 2009-10-12 22:43:34
Autor: Ryszard Mikke
Kawałki do zimówki
Rower na zimę montuję i dwóch kawałków nie mogę znaleźć.

Po pierwsze, nie umiem się dogrzebać u Shimano, jak się nazywa ichnia
dynamopiasta 3W z hamulcem rolkowym lub pasująca do hamulca rolkowego
(i jak się nazywa ten hamulec rolkowy). Cholera mnie bierze na tę ich
wyszukiwarkę, dynamopiastę znajduje jedną, a jak szukam piasty, to mam kupę
śmiecia do przekopania ręcznie...

Po drugie, nie mam pojęcia, jak znaleźć długą i mocną fajkę do sterów klasycznych. Rozmiar kupionej ramy niby się zgadza
(w pionie, znaczy), ale jest dużo krótsza. Czy w ogóle znajdę
fajkę długą na 20-25cm?

Resztę mam lub umiem znaleźć... lub będę szukać przed następną zimą ;)

rmikke

Data: 2009-10-12 23:54:03
Autor: przemo
Kawałki do zimówki
On 13 Paź, 00:43, "Ryszard Mikke" <rmikke.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

http://tnij.org/ekqd
i szukaj wszystkiego z "roller brake"
przemo

Data: 2009-10-13 13:35:45
Autor: Ryszard Mikke
Kawałki do zimówki
przemo <zwy@o2.pl> napisał(a):
On 13 Pa=BC, 00:43, "Ryszard Mikke" <rmikke.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> Rower na zim=EA montuj=EA i dw=F3ch kawa=B3k=F3w nie mog=EA znale=BC=E6.
>
> Po pierwsze, nie umiem si=EA dogrzeba=E6 u Shimano, jak si=EA nazywa ichn=
ia
> dynamopiasta 3W z hamulcem rolkowym lub pasuj=B1ca do hamulca rolkowego
> (i jak si=EA nazywa ten hamulec rolkowy). Cholera mnie bierze na t=EA ich
> wyszukiwark=EA, dynamopiast=EA znajduje jedn=B1, a jak szukam piasty, to =
mam kup=EA
> =B6miecia do przekopania r=EAcznie...

http://tnij.org/ekqd
i szukaj wszystkiego z "roller brake"

O! A jak się trafia na tę strone (poza wrzuceniem linka do zakładek, oczywiście)?

A poza tym, starzeję się, skoro nie wpadłem na pomysł szukania po "roller
brake"...

Piastę sobie wygrzebałem, nazywa się DH-3R40, teraz zagwozdką jest, czy
dowolny hamulec rolkowy (lub przynajmniej dowolny rolkowy od Shimano)
do niej bedzie pasować. Tym niemniej, polowanie na piastę uważam za rozpoczęte...

rmikke

Data: 2009-10-13 16:05:19
Autor: Kuba Stasiak
Kawałki do zimówki
Góral z odzysku. "Prophete 21-speed OVERSIZE" ich >mać ;)
Ale i tak najbardziej sie nadawał z rzeczy wygrzebanych >na Allegro
przez ostatnie pół roku.

A ja po takim własniu szukaniu na allegro stwierdziłem, że bedę musiał zamówić ramę do zimówki. Nie ma za cholere ram ze sterami 1 1/8 i ukośnymi hakami (potrzebne do piasty z torpedo). Nie potrzebny mi też amor w zimówce, więc najlepiej samemu zrobić geometrie. Do tego będzie to CRMO a nie jakiś żelaźniak.

Data: 2009-10-13 15:27:31
Autor: Ryszard Mikke
Kawałki do zimówki
Kuba Stasiak <mp3fan@op.pl> napisał(a):
> [...]

A ja po takim własniu szukaniu na allegro stwierdziłem, że bedę musiał zamówić ramę do zimówki. Nie ma za cholere ram ze sterami 1 1/8 i ukośnymi hakami (potrzebne do piasty z torpedo). Nie potrzebny mi też amor w zimówce, więc najlepiej samemu zrobić geometrie. Do tego będzie to CRMO a nie jakiś żelaźniak.

Ramę, być może, ewentualnie, wymienię na samym końcu.
Na razie oszczędzam ;)

rmikke

Data: 2009-10-13 23:34:14
Autor: przemo
Kawałki do zimówki
>http://tnij.org/ekqd
> i szukaj wszystkiego z "roller brake"

O! A jak się trafia na tę strone (poza wrzuceniem linka do zakładek, oczywiście)?

Wchodzisz sobie na http://shimano.com najeżdżasz myszą na cycling i w
menu będziesz miał "shimano technical documents".
Kumpel mi takie cuda pokazał ;)
przemo

Data: 2009-10-13 07:20:47
Autor: Adrian S.
Kawałki do zimówki
Ryszard Mikke wrote:

Po drugie, nie mam pojęcia, jak znaleźć długą i mocną fajkę
do sterów klasycznych. Rozmiar kupionej ramy niby się zgadza
(w pionie, znaczy), ale jest dużo krótsza. Czy w ogóle znajdę
fajkę długą na 20-25cm?

będzie dość cieżko, takie długości występują przy aheadach tylko dla rowerów
do trialu. Najdłuższe mostki ahead jakie kojarzę to 13cm. Zgaduję, że z
mostkami klasycznymi będzie podobnie... czyżby rama od jakiegoś roweru
trekingopodobnego?

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-13 10:59:46
Autor: Ryszard Mikke
Kawałki do zimówki
Adrian S. <adriansochoSPAM@NIEgmail.com> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:

> [...]

Góral z odzysku. "Prophete 21-speed OVERSIZE" ich mać ;)
Ale i tak najbardziej sie nadawał z rzeczy wygrzebanych na Allegro

No dobra, to skoro półmetrowa fajka mi nie grozi, to jaką najdłuższą
uda mi sie w miarę szybko nabyc? I jeszcze zeby mi nie strzeliła na koniec
zjazdu po betonie... Ważyć może, ile chce.

rmikke

--

Kawałki do zimówki