Kawałki do zimówki

Data: 2009-10-13 07:20:47
Autor: Adrian S.
Kawałki do zimówki
Ryszard Mikke wrote:

Po drugie, nie mam pojęcia, jak znaleźć długą i mocną fajkę
do sterów klasycznych. Rozmiar kupionej ramy niby się zgadza
(w pionie, znaczy), ale jest dużo krótsza. Czy w ogóle znajdę
fajkę długą na 20-25cm?

będzie dość cieżko, takie długości występują przy aheadach tylko dla rowerów
do trialu. Najdłuższe mostki ahead jakie kojarzę to 13cm. Zgaduję, że z
mostkami klasycznymi będzie podobnie... czyżby rama od jakiegoś roweru
trekingopodobnego?

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-13 10:59:46
Autor: Ryszard Mikke
Kawałki do zimówki
Adrian S. <adriansochoSPAM@NIEgmail.com> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:

> [...]

do trialu. Najdłuższe mostki ahead jakie kojarzę to 13cm. Zgaduję, że z
mostkami klasycznymi będzie podobnie... czyżby rama od jakiegoś roweru

Góral z odzysku. "Prophete 21-speed OVERSIZE" ich mać ;)
Ale i tak najbardziej sie nadawał z rzeczy wygrzebanych na Allegro
przez ostatnie pół roku.

No dobra, to skoro półmetrowa fajka mi nie grozi, to jaką najdłuższą
uda mi sie w miarę szybko nabyc? I jeszcze zeby mi nie strzeliła na koniec
zjazdu po betonie... Ważyć może, ile chce.

rmikke

--

Kawałki do zimówki