Kawasaki KXF 250 4t

Data: 2016-09-22 16:06:15
Autor: kolo321e
Kawasaki KXF 250 4t
Konrad Pisze:
Witam,
Posiadam Kawasaki KXF 250 4t rocznik 2009 ostatnio wał korbowy rozwalil kartery i muszę kupic kilka nowych czesci. Mam pytanie czy wał korbowy z rocznika 2008 podejdzie do mojego modelu motora czyli 2009 rocznika?
Pozdrawiam
Konrad(KawasakiKXF250)
Jasło

Data: 2016-09-22 17:16:07
Autor: masti
Kawasaki KXF 250 4t
kolo321e wrote:

Konrad Pisze:
Witam,
Posiadam Kawasaki KXF 250 4t rocznik 2009 ostatnio wał korbowy rozwalil kartery i muszę kupic kilka nowych czesci. Mam pytanie czy wał korbowy z rocznika 2008 podejdzie do mojego
jak dostanie nóg to może podejdzie. Jak będzie miał interes

--
BMW R1100GS '94

Data: 2016-09-23 22:00:34
Autor: N1
Kawasaki KXF 250 4t
W dniu 2016-09-22 o 19:16, masti pisze:
jak dostanie nóg to może podejdzie. Jak będzie miał interes

Co za poczucie humoru i inteligencja.

Data: 2016-09-23 20:06:31
Autor: masti
Kawasaki KXF 250 4t
N1 wrote:

W dniu 2016-09-22 o 19:16, masti pisze:
jak dostanie nóg to może podejdzie. Jak będzie miał interes

Co za poczucie humoru i inteligencja.

a co? za trudne?

--
BMW R1100GS '94

Data: 2016-09-26 00:47:19
Autor: N1
Kawasaki KXF 250 4t
W dniu 2016-09-23 o 22:06, masti pisze:
a co? za trudne?

Jak widać, to dla Ciebie.

Data: 2016-09-24 10:00:19
Autor: Budzik
Kawasaki KXF 250 4t
Użytkownik N1 nospam@nospam.pl ...

jak dostanie nóg to może podejdzie. Jak będzie miał interes

Co za poczucie humoru i inteligencja.

:)
Mnie tez rozsmieszyło.
Boje się jednak, ze pytajacy moze miec problem z rozwikłaniem ironii.

Kawasaki KXF 250 4t