Kawasaki ZR7

Data: 2010-02-23 11:52:05
Autor: Kefir
Kawasaki ZR7
Elou!
"Szymon Machel" <smachelOUT@OUTinteria.pl> wrote in message news:hm0bbe$9tf$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
Tylko niepokoją mnie zegary w tym modelu (wersja naked).
Sprawiają wrażenie "odpustowych". Plastikowe i bardzo delikatne.
Czy to normalne - ten typ tak ma, czy też egzemplarz oglądany
http://otomoto.pl/kawasaki-zr-zr7-M1729477.html przeze mnie miał
coś zmienione. No i obudowa jednego była pęknięta (na zdjęciach nie
widać).
Oświeci mnie ktoś w tej kwestii? :)

Budziki w tym sprzecie leca przy niemal kazdej glebie. Reszte sobie dospiewaj (dostepnosc na rynku wtornym, koszt ew. gleby itp).

Data: 2010-02-23 11:58:44
Autor: Grzegorz Rogala
Kawasaki ZR7
Kefir pisze:

Budziki w tym sprzecie leca przy niemal kazdej glebie. Reszte sobie dospiewaj (dostepnosc na rynku wtornym, koszt ew. gleby itp).

A nieprawda, przy highside nie leca.
Do przedpiscy: sprawdz amortyzator tylny, lubi sie skonczyc wlasnie kolo 25-30kkm. No i jak chcesz miec namiastke sportowej jazdy to zmien przednie sprezyny na twardsze-progresywne bo seryjne potrafia dobijac.

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-02-23 12:56:25

[...]