Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie

Data: 2010-02-03 16:17:51
Autor: Michał V-R
Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie
Jak w temacie, prosze o opinie tego motocykla, miedzy innymi rozwazam kupno i tego modelu
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-03 18:31:14
Autor: Kopyt
Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie
Cze!

Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał
Jak w temacie, prosze o opinie tego motocykla, miedzy innymi rozwazam
kupno i tego modelu

Tez sie kiedys przemierzalem, ale odstraszylo mnie spalanie -- wiele opinii,
ktore wtedy (cir 2 lata temu) widzialem mowily o ponadprzecietnym opilstwie
(10-12 litrow na sto przy takiej sobie jezdzie), przekraczajacym
zdecydowanie poziom Busy, ktory bylbym sklonny zaakceptowac. Znalazlem tez
ze 2 opinie  nt. usterek (amortyzator tylny, potrafiacy sie ponoc
rozszczelnic gubiac olej na kolo), ale tego nie moge uznac za potwierdzone.

Ogolnie poczytalem, poggoglalem i w tej klasie bralbym Buse -- poza
hamulcami, ktore z ZX12 sa lepsze, wszystko wydawalo sie przewyzszac 12-tke
(przede wszystkim piec). No moze jeszcze cena -- 12 chodzi taniej, ale to
tez o czyms swiadczy.

Pozdro

Pawel gpx 600r '89 i SVSZ

Data: 2010-02-04 15:10:54
Autor: (pj)
W dniu 2010-02-03 18:31, Kopyt pisze:

Ogolnie poczytalem, poggoglalem i w tej klasie bralbym Buse

kiedys rozważałem i wynik widać od łaaadnych paru lat w stopce, ale doceniam i szanuję, m.in. za bardziej sportową budę

--
pozdr
pj

Data: 2010-02-04 18:01:54
Autor: Michał V-R
Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie
Wielkie dzieki za pomoc, ja na codzien jezdze zzr 1100 i chcialem zaminic, na cos innego, w gre wchodza XX i ZX12, chcialem wlasnie teraz cos bardziej sportowego, ale skoro ZX pali 10-12 litrow, to go skresla.
Haya nie bardzo mi pasuje. ZX12 i XX sa to dwa rozne motocykle, na typowego sporta sie nie chce przesiasc. Interesuje mnie cos duzego, ale z zacieciem sportowym, bo zygzak u mnie zostaje. Wiec jednak chyba znow XX. A jak to jest z awaryjnoscia ZX12?

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-04 09:40:54
Autor: AZ
Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie
On 4 Lut, 18:01, Michał V-R <michal...@o2.pl> wrote:
Wiec jednak chyba znow XX.

Po co Ci dwa motocykle tej samej klasy? No chyba, że młodszy :-)

Zostaje jeszcze Zygzak 1200 ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-04 19:38:57
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-02-04 18:40, AZ pisze:

Po co Ci dwa motocykle tej samej klasy? No chyba, że młodszy :-)

Zostaje jeszcze Zygzak 1200 ;-)

Wiedzialem, ze napiszesz :-)
Glownie, chodzi o to, ze nowszy, ale tez chialbym wlasnie cos w rodzaju ZX12, troszke wiecej sportu. Mam jeszcze w planie w tym roku kupic LC4 do szalenstw, ale brakuje mi tego czegos, nie potrafie okreslic, wiec pytam i szukam. Jak dla mnie teraz ZX12 bylby idealny, takie polaczenie sportu i tego co mamy, ale jak faktycznie tak duzo pali to niestety musialbym go skreslic, a szkoda, nie wiem jeszcze jak z awaryjnoscia jego jest. Chce duzego wygodnego, ale wriata, co lepiej gania po winklach od zzr :-)
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-04 10:56:27
Autor: AZ
On 4 Lut, 19:38, Michał V-R <michal...@o2.pl> wrote:

[...]
No to w iksie więcej sportu nie zaznasz niż w zygzaku bo to taki sam
kloc ;-) No i faktycznie 10-12l to koszmarnie dużo, tankowanko pewnie
co 150km... Zygzaki mają ten plus, że ile by nie jechać i jak to 9
przekroczyć ciężko a przy lajtowym lataniu do 140 solo da się zejść do
ok. 6l :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-04 20:20:17
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-02-04 19:56, AZ pisze:

[...]

Wiem, ze w iksie sportu nie bedzie, wiec sie zastanawialem nad zx12, a co do zygzakow zgadzam sie w stu procentach, mi nigdy nie spalil wiecej jak 8,5l, a w trasie nie przekraczajac 180km/h, z zona, dwie skawy, tankbag i jeszcze cos z tylu dolozone nie przekroczyl 6l.
Prosilbym jeszcze kogos o zweryfikowanie spalania w zx 12 i dziekuje [|v|]artec, za piekny opis i porownanie, trafiles w dziesiatke, a jakbys mogl jeszcze pogadac z kolega o spalaniu i awaryjnosci i dal znac, to bede wdzieczny

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-05 10:53:17
Autor: []v[]artec
Michał V-R pisze:
[...]

Rozmawiałem o spalaniu - 8l szybka turystyka, 10l szybsza turystyka - obie wartości skaczą o litr, kiedy wsiada pasażer. Pełen ogień 11l, ogień z dupy 12-13l. Bez żadnych awarii od 17 do 29tyś. km.

XX - spalanie w górach szybka turystyka 6-6,5l, szybsza turystyka (120-180km/h łagodne przyspieszenia) na płaskiej trasie 6,5-7l. Można zejść przy spokojnej jeździe na 5,5l, może nawet mniej. Zrobiłem nim od sierpnia 2009 6 tyś. km co do górnych wartości spalania to się nie wypowiadam bo to nie będzie miarodajne - to nie moja filozofia jazdy. Ale zapewne jest w stanie przepalić 10l. Nie pamiętam, żeby mi spaliła więcej jak 8,5l. Wszystko SOLO.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CBR 1100XX

Data: 2010-02-05 10:17:37
Autor: []v[]artec
Michał V-R pisze:
Chce duzego wygodnego, ale wriata, co lepiej gania po winklach od zzr :-)

Tutaj masz wariata :) Kurcze znowu swoje chwale:

http://www.youtube.com/watch?v=Wf9EL9tQZ-M&feature=PlayList&p=E45071B355B3D8FE&index=2

Żeby nie było - nie jest wygodny. Wygodniejszy od sporta, ale IMHO pozycja turystyczna to to nie jest !

O bezawaryjności XX'a jest kilka wątków wyżej - wątek " FZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnika"

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CBR 1100XX

Data: 2010-02-08 13:19:03
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-02-05 10:17, []v[]artec pisze:

[...]

Dzieki za pomoc, z ZX12 rezygnuje i przekonales mnie tym filmikiem, nie wiedzialem, ze XX mozna tak latwo przekladac z winkla na winkiel, ja przy zygzaku, zeby go szybko przerzucic musialem pomagac sobie przednim, aby go szybko wyprostowac i wejsc w drugi winkiel.

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-08 13:35:33
Autor: KJ Siła Słów
Michał V-R pisze:

[...]

XX to fajne moto, ale nudne.

Powiedzialbym ze zygzak juz daje wiecej emocji, bo nigdy nie wiesz czy sie zlozy w zakret czy nie ;-)
XX zrobi co od niego chcesz, jak chcesz, kiedy chcesz.
Dziwka taka zupelnie bez charakteru.

200 na blat ? Bardzo prosze, nasz klient nasz Pan.
I bedziesz tak te 200 jechal i jechal i jechal, az nie zasniesz.

Ja bym propnowal rozwazyc jednak krok dalej w kierunku sportu.
Na 1 osobe wbrew pozorom wygodne potrafi byc kilka sportow, z CBR 954 na czele.

KJ

Data: 2010-02-08 04:46:05
Autor: AZ
On 8 Lut, 13:35, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:

Powiedzialbym ze zygzak juz daje wiecej emocji, bo nigdy nie wiesz czy
sie zlozy w zakret czy nie ;-)
Albo te wasze Zygzaki jakieś popsute albo chucherka z Was ;-) Bo to
trzeba trochę siły przyłożyć tu i ówdzie, czego oczekujecie od firmy
która buduje mosty i jest producentem ciężkiego sprzętu?

A tak na poważnie - bardzo ważne są opony a jeszcze ważniejsze
ciśnienie w nich. Jak Zygzak przestaje się składać to się jedzie na
stacje, pompuje 2.9 i kładzie się jak złoto.
XX zrobi co od niego chcesz, jak chcesz, kiedy chcesz.
Dziwka taka zupelnie bez charakteru.

Wkońcu Honda. W sensie ona.
200 na blat ? Bardzo prosze, nasz klient nasz Pan.
I bedziesz tak te 200 jechal i jechal i jechal, az nie zasniesz.

Zupełnie jak na Zygzaku.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-08 15:22:33
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie
AZ napisał(a):

stacje, pompuje 2.9

ile? powaznie?

--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy

Data: 2010-02-08 06:43:17
Autor: AZ
On 8 Lut, 15:22, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
AZ napisał(a):

> stacje, pompuje 2.9

ile? powaznie?

Za to ja już nie łapie co Ty piszesz na poważnie ;-) Tak, poważnie 2.9
atm.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-08 15:57:10
Autor: Michał V-R
AZ napisał(a):

stacje, pompuje 2.9

ile? powaznie?

Za to ja już nie łapie co Ty piszesz na poważnie ;-) Tak, poważnie 2.9
atm.

A u mnie 2,90 ,ale modele sie troche roznia ;-)
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-08 20:05:48
Autor: []v[]artec
AZ pisze:

Albo te wasze Zygzaki jakieś popsute albo chucherka z Was ;-) Bo to
trzeba trochę siły przyłożyć tu i ówdzie

Np. na przeciwskręt, aby pomóc maszynie się kłaść i podnosić.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CBR 1100XX

Data: 2010-02-08 13:44:24
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-02-08 13:35, KJ Siła Słów pisze:

Ja bym propnowal rozwazyc jednak krok dalej w kierunku sportu.
Na 1 osobe wbrew pozorom wygodne potrafi byc kilka sportow, z CBR 954 na
czele.
Mialem 929, co prawda cieszylem sie nim ok 3 tygodni, bo mi ja ukradli, ale jak dla mnie to troszke za maly motocykl gabarytowo(zrobilem nia przez ten czas ok 2kkm), chociaz winkle to pierwsza klasa pokonuje.

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-05 16:56:04
Autor: (pj)
W dniu 2010-02-04 18:01, Michał V-R pisze:
Wielkie dzieki za pomoc, ja na codzien jezdze zzr 1100 i chcialem
zaminic, na cos innego, w gre wchodza XX i ZX12,

jak Telis jezdzil na zygzie 1100 w roku 2001, to uchodzil za samobojce. Potem sie przesiadl na trampka, a potem kupil jeszcze gorszego zzr1100, a potem... oczywiscie: XX-a!

Ja nie wiem, co Panstwo widza w tym motocyklu (XX?), bo to jest jeszcze gorszy odkurzacz niĹź BMW

Ale z BMW to przynajmniej jest szansa jakiegoś prezesa na zlocie spotkać, a Honda - wiadomo... sam proletariat i gówno - (upsss) - główna - żeria... tym jeździ! :-P

Haya nie bardzo mi pasuje.

co Ty, k*** wiesz o motocyklach...

Data: 2010-02-05 22:07:53
Autor: Tytus
Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie
Siemka
*** "(pj)"
Ale z BMW to przynajmniej jest szansa jakiegoś prezesa na zlocie spotkać,

A copyrajty, co z copyrajtami???

***a Honda - wiadomo... sam proletariat i gówno - (upsss) - główna - żeria... tym jeździ! :-P

Ale zes mniem milo polechtal :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-07 04:40:14
Autor: doktorski
On 5 Lut, 16:56, "(pj)" <jd15...@gmail.com> wrote:

Ja nie wiem, co Panstwo widza w tym motocyklu (XX?), bo to jest jeszcze
gorszy odkurzacz niż BMW

Ale z BMW to przynajmniej jest szansa jakiegoś prezesa na zlocie
spotkać, a Honda - wiadomo... sam proletariat i gówno - (upsss) - główna
- żeria... tym jeździ! :-P
Najpierw pisales zeby brac z teraz drzesz lacha, zdrajco ty? :)

Do wontkotfurcy: karnij sie K12S. Nie zebym polecal ale bedziesz mial
inny punkt widzenia.

pzdr, dr

Data: 2010-02-07 05:14:53
Autor: AZ
On 7 Lut, 13:40, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:

Najpierw pisales zeby brac z teraz drzesz lacha, zdrajco ty? :)

Do wontkotfurcy: karnij sie K12S. Nie zebym polecal ale bedziesz mial
inny punkt widzenia.

Ale zanim sie chlopak zakocha w BMW wyslij mu adresy serwisow wraz z
cena za roboczogodzine. A i jeszcze zdjęcia dyfra.

;-))
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-07 11:41:00
Autor: doktorski
On 7 Lut, 14:14, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Ale zanim sie chlopak zakocha w BMW wyslij mu adresy serwisow wraz z
cena za roboczogodzine.
A co to ja jestem, infolinia?

A i jeszcze zdjęcia dyfra.
Juz wysylalem, wszystko mozna znalezc. Tak jak padaczke pompy wody w
EXC i napinacz lancuszka w FJR.

ZZR 1200
Kawausraki to padaki. :P

pzdr, dr
K12S/525, Fujara na wydaniu

Data: 2010-02-07 12:23:31
Autor: AZ
Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie
On 7 Lut, 20:41, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:

A co to ja jestem, infolinia?

A chcesz żeby kolega później bił się z myślami i nie mógł spać, jak
już się przejedzie?

Juz wysylalem, wszystko mozna znalezc. Tak jak padaczke pompy wody w
EXC i napinacz lancuszka w FJR.

Ja dorzucę śrubę wałka w altku w ZZR. Ale to wszystko razem wzięte i
tak nie przebije tego dyfra ;-))
> ZZR 1200

Kawausraki to padaki. :P

No i dołączyłeś do grona zazdrośników. Pewnie za chwile wjedzie tu
Tytus ze stroną http://kawasakiloaders.com ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-07 23:20:49
Autor: []v[]artec

Dobre, dobre - nie widziałem. A tutaj coś ode mnie, może też ktoś się zdziwi http://hondajet.honda.com/

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CBR 1100XX

Data: 2010-02-08 09:51:23
Autor: Jasio
Użytkownik "[]v[]artec" <mb2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hkne6n$c44$1news.dialog.net.pl...
AZ pisze:

No i dołączyłeś do grona zazdrośników. Pewnie za chwile wjedzie tu
Tytus ze stroną http://kawasakiloaders.com ;-)

Dobre, dobre - nie widziałem. A tutaj coś ode mnie, może też ktoś się zdziwi http://hondajet.honda.com/

Oueee. Tu to nawet seria HRC jest:
http://www.hondapowerequipment.com/products/Lawnmowers/
Tylko malowanie zmienili na czerwone.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-02-08 02:12:06
Autor: AZ
On 8 Lut, 10:51, "Jasio" <bylystud...@gazeta.pl> wrote:

Oueee. Tu to nawet seria HRC jest:http://www.hondapowerequipment.com/products/Lawnmowers/
Tylko malowanie zmienili na czerwone.

To ja już wolę mieć w moto silnik z ładowarki niż z kosiarki.

--
Artur
Heavy ZZR 1200

Data: 2010-02-08 11:55:50
Autor: Monster
W dniu 2010-02-08 11:12, AZ pisze:

To ja już wolę mieć w moto silnik z ładowarki niż z kosiarki.

Możesz jeszcze mieć piec np z pilarki-> husqvarna
Bmw przynajmniej latały
:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-02-08 13:33:23
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-02-07 21:23, AZ pisze:

Ja dorzucę śrubę wałka w altku w ZZR. Ale to wszystko razem wzięte i
tak nie przebije tego dyfra ;-))
ZZR 1200
Na obrone doktorskiego dozuce http://www.youtube.com/watch?v=0pwabDeqVi8
i czy motocykle tez takie robioa? ;-), ja chce takie przednie swiatla

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-08 13:24:37
Autor: Michał V-R
Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie

Ale zanim sie chlopak zakocha w BMW wyslij mu adresy serwisow wraz z
cena za roboczogodzine. A i jeszcze zdjęcia dyfra.
Czytalem cos kiedys o tym dyfrze...

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-08 13:23:25
Autor: Michał V-R
Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie

Do wontkotfurcy: karnij sie K12S. Nie zebym polecal ale bedziesz mial
inny punkt widzenia.

Wontkotfurcy nie stac na K12, ani na jego cene zanabycia droga kupna i tudziez serwis, mialem okazje jechac takim z 2008 roku, kolega w bmw pracuje jako sprzedafca, przezycie jest, ale niestety tylko dla wybranych, ja jestem zwyklym pastuchem, ktory ma do wydania 20-22kzl i chce jeszcze w tej kwocie dokupic LC4 za rozsadna cene (czytaj 5-6kzl)

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-03 19:51:32
Autor: []v[]artec
Michał V-R pisze:
Jak w temacie, prosze o opinie tego motocykla, miedzy innymi rozwazam kupno i tego modelu

Jeżdżę dużo z kolegą, który dosiada ZX 12R - zrobiliśmy kiedyś podmiankę i o dziwo zaskoczyła mnie wygodniejsza pozycja, jakby bardziej nastawiona na turystykę (wbrew ideowemu przeznaczeniu obu motocykli chyba powinno być odwrotnie). Mam 174 cm i kąty w ZX12R zdecydowanie bardziej podobają mi się niż w iksie. Może dlatego, że jeszcze tak niedawno jeździłem Banditem a kierownica w ZX12R jest przynajmniej dla mnie wyczuwalnie bliżej i wyżej niż w XX. Ogólnie na ZX12 siedzi się troszkę wyżej, bardziej wygodnie.

Co do jazdy silnik nie aż tak narowisty jak się spodziewałem (to na plus), dość płynnie oddaje moc - jednak nie tak jak Honda. Maszyna przez w/w kąty sprawia wrażenie lekkiej i chętnie pokonuje zakręty - tu z kolei ujawnia się sport. Przy dużych prędkościach ZX12 mniej stabilna i pewna niż XX. Jeśli chodzi o przyspieszenia to są porównywalne z XX'em (wtrysk 150KM). Stawaliśmy razem na lotnisku w Krzywej koło Bolesławca - raz dostałem, spóźniłem start, ale ZX12R nie odchodziła mi. Drugim razem odwrotnie - ja wygrałem, ZX12 nie dochodziła mnie po wypracowanej na starcie przewadze.

Poniżej foto obu sprzętów, gołym okiem widać różnice w proporcjach obu motocykli:

http://img519.imageshack.us/img519/8476/dscn1333m.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/3889/dscn1335.jpg

--
Martec - Jelenia Góra